part-3

1.1K 133 3
                                    

Сонхүн: яаж надад тэр сайхан биеэ харуулчихаад зүгээр бн гэж бодоов" хэмээн зэвүүн өнгө аясаар хэлэх нь миний шар үсийг босгоод амжив. Тэр яагаад ингээд яг миний сонирхолтой таараад бдаг бнаа. Яг л миний сонирхол Пак Сонхүн. Би тэр боломжийг ашиглан бас тэрний янзыг үзэн ёжлон инээчихээд уруул руу нь ойртож эхлэв. Сонхүн ямар ч хариу үйлдэл үзүүлсэнгүй намайг юу хийхийг анхааралтай ажина. Би шууд л зориг гарган түүний уруулыг үмхээд авлаа. Аххх энэ амт!!!! Чөтгөр гэж тэр сайхан уруулнаас ийм амт амтагдахгүй ч яахав дээ. Улам гүн шигдэхэд Сонхүн өөрөө намайг түлхэж орхив. Би гайхсан харцаар түүнрүү ширтэхэд тэр юу ч дуугаралгүй өрөөнөөс гарч одлоо.  Ххах сонирхолтой блаа хэсэгтээ л саяны амтыг мартахгүй бх.

Инээвхийлэн жаахан саяны үйл явдлыг бодож бгаад эргээд унтаад өглөө.

Өглөө босоход ээж ах Хангыл 3 ирчихсэн хоолоо илэн сууж бв. Би ч хамт хоолоо идэн сууж бтал Сонхүн над руу үе2 сонин харц шидэн чимээгүйхэн сууж бв.
Ах: заа манай 2 хэр бвдаа
Сонхүн: эгчээ Хэжон өчигдөр орой" гэхэд нь тэрнийг уулга алдтал хөлрүү нь өшиглөж орхив. Сонхүн ч ганц орилчхоод хэлэх гсн зүйлээ болин худлаа инээн суулаа.
Юугаа хэлэх гээд бгаа юм бэ?

Өнөөдөр амралтын өдөр бсн болохоор гэр бүлээрээ хамт дэлгүүр хэснэ хэмээн ярьж бид ч бэлдэж эхэллээ. Анх удаа гэр бүлээрээ....

Өдөржин энд тэндэх дэлгүүр орж багагүй их зүйл авсаар оройхон гэртээ ирлээ. Өнөөдөр хангалттай Жунсон ах Сонхүн 2той илүү дотно болж чадлаа.

Харин одоо бүгд их ядарсан тул амрахаар ор орондоо оржээ. Сонхүн надтай чадахаараа зүгээр харьцаж бгаа нь мэдэгдэж бсн. Би буруу зүйл хийчихсэн гэж бодохгүй бн. Тэр өөрөө л тэвэрч хамт хэвтсэн бас зөрүүлж үнссэн шүүдээ тэгчихээд би л тэрнийг хүчээр үнсчихсэн юм шиг аашлаад л....

Утсаараа оролдон тухтай гэгч нь хэвтэж бтал хаалга онгойн Сонхүн чимээгүйхэн орж ирэв. Гайхан ажиглаж бтал тэр орон дээр мнь суун тайвнаар..
"Яагаад үнссэн юм? Тэгчихээд яаж ингээд юу ч болоогүй юм шиг байж чадаж бгаа юм бэ" хэмээн хэлэхэд нь би өөдөөс нь нухацтай харан

"Чи хөөрхөн болохоор *инээх* би хэр баргийн хүн түрүүлж үнсээд бдаггүй гэхдээ чамтай хамт амьдардаг болохоор бас тийм ч амар биш лдээ гэхдээ чи зүгээр мартчихад л болно шдээ би тэглээ ч согтуу бсн...." гэхэд тэр нэг л хачин харцаар харж бгаад

"Ойлголоо, гэхдээ ахиж тийм үйлдэл гаргахгүй бхыг хүсье! Чи чнь ер нь дөнгөж 18тай биздээ. Чамд таалагдсан хөөрхөн харагдсан банди болгоныг ингээд үнсээд яваад бдг юмуу?"

Northern Brother (ДУУССАН) Where stories live. Discover now