Өдөржин Арымтай гадуур гарч оройн нь гудамжны мухлагт хамтдаа архи уун суулаа. 2улаа бага зэрэг халан элдэв бусыг л ярьцгаана.
"2улаа яагаад ийм адилхан хувь тавилантай, адилхан зовлонтой байдаг юм бэ айн? Аргагүй л мяны найз"
"Хэлээд юу гэхэв арай гэж ахиад сэтгэлээ хүнд нээж байхад нөгөө 2 нь хүртэл ийм юмнууд байх гэж" гэж хэлээ хазлан ярьж байтал миний утас дуугарав. "Ээж"
"Чи хаана байнаа хөөе гэр орондоо ч үзэгдэхгүй утсаа ч авахгүй"
"Миний ээж!!! Охин нь Арымтай хамт байнаа санаа зоволтгүй та минь гэртээ ирчихжээ"
"Хэл амаа хазлаад уучихсан юмуу хаана байнаа хурдан ирээдэх"
"Гэрийн ойролцоо мухлагт байна удахгүй очлоо"
"Ахыг чинь явж авхуулъя хаашаа ч явалгүй байж байгаарай!" гэж уцаартайхан хэлчихээд утсаа тасдаж орхив. Ах гэнэ шүү чөтгөр ав хархаас ч уур хүрч байна ирэхээс нь өмнө хурдан явах минь.
Арымд хэлэн ууж байгаагаа дуусгачихаад явахаар тохирон хурдан2 ууж эхэллээ. Аль хэдийнээ ухаан балартсан бид 2 дэндүү удаан чальчин явахаа ч мартан үргэлжлүүлэн суусаар л байв. Гэтэл мухлаг дотор 2 өндөөр хүмүүс орж ирчихээд бид 2ын хажууд суучихав. Нүдээ онийлгон харвал Сонхүн Жонвон 2 бид хоёрыг харчихсан хөмсгөө зангидан сууж байлаа.
"Хэжоны ах ирчихжээ. Хамт уухуу ахаа" *хундага сарвайх*
"Хөөе одоо болно хэдэн цаг болж байгааг мэдэж байна уу? Одоо явцгаая" хэмээн Сонхүн загнан хэлчихээд бид 2ыг татан босгов. Мухлагаас гаран 2тийш найган алхахад Сонхүн хажуунаас түшин, Жонвоныг Арымыг хүргэж өгөхийг хүслээ.
"Яаа! Манай найзыг тавь! Муу өөдгүй амьтан Ян Жонвон минь битгий хүрээд бай би өөрөө хүргэж өгнө" гэж Арымыг түшихэд бид 2 2улаа газарт нэгнийгээ түшин уналаа. Нөгөө 2 ярвайн бид 2ыг 2 тийш салган босгоод түшсээр тус тусыхаа замаар явлаа. Согтуу царайлчихаад бас Арымыг анхаараад байгаа юмаа. Тэр ч Жонвоныг түлхсээр цааш нь арай гэж явж байгаа харагдсан.
Бид 2 Сонхүны машинд суун гэрлүүгээ хөдөллөө. Би тэрэнд гомдоллож ганц 2 үг хаясан шигээ цонх дэрлэн нүдээ анин хэвтээд хэсэг зуур зүүрмэглэчихэв. Нэг мэдэхэд тэр намайг түшин машинаасаа гаргаад гэрлүү орж байгаа харагдав. Гэрт ороход ах байхгүй ээж Хангыл 2 буйдан дээр зурагт үзэн сууж байлаа. Орж ирэв үү гүү юү ээж хүрч ирээд нурууруу минь цохиж гарав.