Pov George
Obudził mnie budzik była 6:30, tak mi się nie chce wstawać ale muszę. Wytrzymam ten tydzień i w końcu wakacje. Żeby się rozbudzić poszedłem wziąć zimny prysznic. Po tym umyłem zęby, rozczesałem się i przebrałem. Poszedłem zrobić sobie śniadanie i spakować się do szkoły. Wyszedłem z domu zamykając go, rodzice wyjechali już wczoraj na wakacje i więc teraz ja muszę się zajmować domem. Gdy byłem w połowie drogi do szkoły przypomniałem sobie że tym razem mam słuchawki. Założyłem je i włączyłem muzykę. Zacząłem myśleć co będziemy robić z Clay'em podczas jego pobytu u mnie. Mimo że już chciałem się z nim spotkać to jakoś się stresowałem to może przez to że mi się podoba? Sam już nie wiem. Zostało mi jeszcze 15 minut do rozpoczęcia lekcji więc się nie śpieszyłem. Po 5 minutach byłem już w szkole. Podszedłem przywitać się z moja przyjaciółka Tracy z którą się przyjaźnie już 3 lata. Wie o tym że zakochałem się w Clay'u i mnie wspiera. Nagle zadzwonił dzwonek wiec poszliśmy do klasy. Pierwsza była matematyka. Z tej racji że dobrze się uczyłem i umiałem ten temat to zbytnio nie uważałem na lekcji. Gdy tak siedziałem zamyślony przypomniałem sobie że nie mówiłem Tracy o tym że Dream do mnie przylatuje. Po tej nudnej lekcji szybko się spakowałem i pociągnąłem Tracy w nasze miejsce gdzie możemy spokojnie pogadać albo się powygłupiać. Gdy już byliśmy za szkołą zacząłem rozmowę.
- Słuchaj nie miałem jak ci wczoraj tego opowiedzieć więc ci mówię teraz - powiedziałem podekscytowany.
- No opowiadaj szybko bo aż się doczekać nie mogę.
- Clay do mnie przyjeżdża na wakacje! - zacząłem skakać z radości bo mega się cieszyłem na myśl o zobaczeniu Dream'a i spędzeniu z nim wakacji.
- Omg to super, chociaż nie będzie ci się nudzić w te wakacje jak zawsze - również się ucieszyła.
Jeszcze chwilę pogadaliśmy o wakacjach i innych rzeczach i poszliśmy pod klasę na resztę lekcji. Po wszystkich skończonych lekcjach odprowadziłem Tracy do domu bo miałem po drodze i udałem się do siebie. Jak znalazłem się już w domu rzuciłem plecak w kąt pokoju i pobiegłem szybko do kuchni zrobić sobie cos do jedzenia bo praktycznie od śniadania nic nie jadłem. Zrobiłem sobie spaghetti i po zjedzonym obiedzie usiadłem do lekcji. Po skończonych lekcjach postanowiłem zadzwonić do Dream'a.
- Hej Clay, możesz zaraz grać?
- Hej Gogy raczej mogę, ale w co?
- W bed warsy ci pasuje?
- jasne, to ja zaraz wejde na discorda.
- okej, czekam.
Rozłączyłem się i czekałem aż Dream wejdzie na rozmowę głosową. Jakoś po 5 minutach w końcu się doczekałem i zaczęliśmy grać. Ciągle przegrywaliśmy przez nasze drużyny, które nam tylko przeszkadzały. W końcu się zdenerwowaliśmy i postanowiliśmy wyłączyć Minecraft'a i chwilę pogadać. Zaczęliśmy rozmawiać na przeróżne tematy. Oczywiście nie obyło się bez nazywania mnie „słoneczkiem", „kochaniem" i jeszcze innymi. Nagle Dream zaczął temat wakacji, mówił ze już jest w połowie spakowany i nie może się doczekać aż się zobaczymy, ja również mówiłem że się nie mogę doczekać i ze już mam kilka pomysłów co będziemy mogli robić. Po rozmowie która trwała około dwie godziny pożegnaliśmy się i umówiliśmy się że następnym razem pogramy jak do mnie przyleci. Jak się rozłączyłem przypomniałem sobie że miałem napisać do rodziców co u mnie i czy sobie radze sam w domu. Gdy już napisałem sprawdziłem godzinę i był już wieczór więc postanowiłem sobie zamówić coś do jedzenia bo nie chciało mi się nic robić. Jakoś po 20 minutach dostałem jedzenie i szybko zjadłem. Zaczęło mi się nudzić więc napisałem do Tracy.
George:
Nudzi mi się, chcesz gdzieś wyjść?Tracy:
Z chęcią bym wyszła, ale musze dzieci sąsiadów pilnować do 2 w nocy.George:
Współczuję, ja tam nie mam cierpliwości do dzieci. Najwyżej wyjdziemy któregoś dnia po szkole, co ty na to?Tracy:
Spoko, pasuje ci w środę?George:
Jasne, to do jutra!Tracy:
Paa!Po krótkiej rozmowie postanowiłem że pójdę wziąć prysznic. Gdy się już ogarnąłem położyłem się i próbowałem zasnąć. Żeby szybciej zasnąć zacząłem wyobrażać sobie różne historie, które nigdy się nie staną. Wyobrażałem sobie dopóki w końcu nie zasnąłem.
~~~~~~~
Hi
Mam nadzieję że się podobał ten rozdział.Już od następnego rozdziału będzie ciekawiej.
CZYTASZ
Stay with me - Dream x George
FanfictionGeorge od 2 lat jest zakochany w Dreamie. Pewnego dnia proponuję mu żeby przyleciał do niego na wakacje. Więcej dowiecie sie czytając. Zapraszam do czytania.