Pov George
Był ranek, właśnie się szykowałem do nagrywania odcinka z Dream'em. Wyjąłem z szafy ubrania i się przebrałem. Gdy już się ogarnąłem miałem jeszcze trochę czasu więc położyłem się i sprawdziłem wiadomości.
Dream:
Hej George
Możemy przełożyć nagrywanie o 30 minut? Zaspałem i nie zdążę wszystkiego ogarnąć na czas.George:
Hej
No okej, jak coś to będę czekać na discordzie.Dream:
Okej, do potem!Gdy skończyliśmy pisać sprawdziłem godzinę. Okazało się że zostało mi około 20 minut do nagrywania, wstałem i poszedłem zrobić sobie coś do jedzenia. Zrobiłem szybko tosty i usiadłem przy komputerze. Po zjedzeniu śniadania poszedłem szybko odnieść talerz i wróciłem szybko przed ekran, zauważyłem że na kanale głosowy był już Dream więc założyłem słuchawki i się przywitałem. Po nagraniu odcinka jeszcze chwile pogadaliśmy między innymi o wakacjach, które zaczynają się już za tydzień. Dream i ja jako jedyni nie mieliśmy żadnych planów na wakacje. Po skończonej rozmowie poszedłem się położyć i zacząłem myśleć o Clay'u. Robię to codziennie. Podoba mi się już od 2 lat ale nie mam potrzeby mu na razie o tym mówić, ponieważ nie chce zniszczyć naszej przyjaźni. Gdy tak myślałem wpadłem na pomysł tylko nie wiem czy Dream się zgodzi więc napisałem do niego.
George:
Słuchaj wpadłem na pomysł tylko nie wiem czy się zgodzisz.Dream:
No jaki? Już jestem ciekawy co tam twoja śliczna główka wymyśliła.George:
Udam, że nie widzę tej końcówki.
A więc jako że nie mamy planów na wakacje to pomyślałem że przyleciałbyś do mnie bo i tak rodziców nie będzie ponieważ postanowili pojechać na wakacje tylko we dwoje więc mam cały dom dla siebie i co ty na to?Dream:
Dobra, to ja kupię bilet i za tydzień się widzimy kochanie.Już nic na to nie odpowiedziałem. Byłem pewnie cały czerwony. Czemu on zawsze musi robić wszystko żeby mnie zawstydzić? Najgorsze jest to ze muszę udawać że mi się nie podoba jak tak do mnie mówi bo gdybym przestał udawać od razu by się zorientował ze podoba mi się. Gdy tak rozmyślałem znowu dostałem powiadomienie, że ktoś do mnie napisał tym razem był to Sapnap.
Sapnap:
Siema
Słyszałem że Dream przyjedzie do ciebie na wakacje.George:
No tak przyjeżdża
Myślałem że zostawi sobie tą informacje dla siebie, ale czego mogłem się spodziewać.Sapnap:
Ale nie martw się tylko mi powiedział chyba.George:
To dobrze, ale jeszcze ci coś mówił?Sapnap:
Nie tylko to, ale chce ci powiedzieć żebyś tego nie zjebał bo masz idealną okazje żeby mu powiedzieć w końcu że ci się podoba.George:
Ale przecież nie będę mieć pewności że mu się podobam.Sapnap:
Będziesz musiał zaryzykować albo coś wymyślić żeby się w tobie zakochał.George:
Dobra postaram się cos wymyślić.
Dzięki Sapnap.Sapnap:
Dobra to ja idę, a ty myśl.
Paa.Był już wieczór więc postanowiłem wstać i zrobić sobie kolacje, gdy zajrzałem do lodówki nic nie było, jedynie co mi zostało to chleb a przecież nie będę jeść samego chleba więc ubrałem się i wyszedłem z domu. W połowie drogi do sklepu chciałem posłuchać muzyki, ale nie wziąłem słuchawek. Po kupieniu potrzebnych rzeczy wracałem spokojnie do domu przez park. Park to było miejsce gdzie można było odpocząć w ciszy na świeżym powietrzu. Często do niego przychodziłem gdy miałem ciężki dzień lub po prostu przychodziłem pomyśleć. Po kilku minutach byłem już w domu. Gdy zjadłem kolację odstawiłem talerz do zmywarki. Nudziło mi się więc postanowiłem pograć w bed warsy. Po dwóch godzinach grania wyłączyłem wszystko i się położyłem była już 22:30. Jutro zaczynał się ostatni tydzień szkoły więc postanowiłem położyć się już spać.
Już od godziny próbowałem zasnąć, ale mi to nie wychodziło. Ciągle w mojej głowie był Dream i to jak będą wyglądać nasze pierwsze wspólne wakacje. Gdy kiedyś się spotkaliśmy to było to tylko na 2 dni. Teraz się stresuje bo będziemy ze sobą przez dłuższy czas razem, jak tak dalej rozmyślałem w końcu zasnąłem.~~~~~~~~~~~
Hi
Mam nadzieję że rozdział się spodobał.
Postaram się aby rozdziały były dodawane codziennie.
CZYTASZ
Stay with me - Dream x George
FanfictionGeorge od 2 lat jest zakochany w Dreamie. Pewnego dnia proponuję mu żeby przyleciał do niego na wakacje. Więcej dowiecie sie czytając. Zapraszam do czytania.