18

210 14 15
                                    

Eric: Barnes'ın takıldığı kadınla ilgili bir şeyler buldun mu?..... Güzel. Kadının yakınında dur lazım olabilir.
Wanda babasının telefon konuşmasını dinlediği için memnundu bu aralar ona hiç güvenmiyordu ve haklıydı. Eric'in büyük planları vardı. Wanda hemen odasına girip Bucky'i aradı.
Wanda: Konuşmamız gerekiyor. Yüz yüze falan değil hemen şimdi söylemeliyim. Sevgilin tehlikede. Yanına yaklaşanlara dikkat et babamın sana karşı bir planı var.
Doğru şeyi yaptığını düşünen Wanda bu evden çıkması gerektiğini biliyordur. Şüphelendiği şey doğruysa kardeşini öldüren kişi Eric'tir.

Bucky hemen tiyatroya gider. Nat ve Yelena prova yapıyordur.Bucky onun iyi olduğuna emin olup rahatlar ve bir koltuğa oturur. Nat onu görüp el sallar. Bucky gülümser. Bu gece onlarla kalması en doğrusu olacaktır. Önceden bir çanta hazırlamıştır.Sonra ne yapacağını bilmiyordur ama. Natasha'yı nasıl güvende tutacağını bilmiyordur. Bir şeyler yapmalıdır. Prova bittikten sonra Nat ve Yelena Bucky'nin yanına gelir.
Nat: Selam.
Bucky: Selam.
Bucky ve Nat kısa süre öpüşür. Yelena gözlerini kapatır.
Yelena: Ciddi misiniz ya?
Nat: Sen sus.
Bucky: Aynen.
Bucky cebinden çıkardığı jelibon paketini Yelena'ya verir.
Yelena: Sustum patron.
Nat: Ee James. Beni mi özledin?
Bucky: Hem o hem de evimdeki borular patladı. Bir süre sizde kalsam sorun olur mu?
Nat: Memnun olurum.
Yelena: Ben olmam.
Bucky Yelenaya bir paket marşmelov verir.
Yelena: Bir gece.
Bucky nefes verip iki paket de çikolata verir.
Yelena: İstediğin kadar kalabilirsin patron.

Bu bölümü yeni kurgumda yapacağım kötülükler için özür olarak atıyorum. Bana çok kızabilirsiniz . Neyse 2. Bölümünü attım zaten 3'ten sonra kızarsınız artık dldldmdkd.

Fell in love with the DevilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin