8

324 19 13
                                    

Flashback

Natasha gittikten sonra Bucky acil bir yeri aramıştır.
Bucky: Alo. Sam benim için birini araştırmanı istiyorum. Natasha Romanoff. Alışkanlıkları, ailesi, arkadaşları...
Yumruğunu sıkarak devam eder.
Bucky: Eski sevgilileri.... herşey.  Bu kişisel bir iş.
Sam: Kız arkadaş?
Bucky: Görücez Sam.
Bucky telefonu kapatıp Erik ve Wanda ile buluşmaya gider. Yolda Sam mesaj atar.
"Beyaz şarap al kıza. Son 2 yılda her alışverişinde bir şişe alıyormuş. Kalan bilgileri ödemeyi aldıktan sonra veririm."
Bucky gülümser. Şu an bir şarap mahzenindedir.

Flashback son

Bucky: Tuhaf... bu kadın beni gülümsetiyor.
Bucky daireden çıkıp evine gider. Natasha da 2 saat sonra orada olur. Şarabı içerek sohbet ederler falan. Şişenin dibine geldiklerinde Natasha ayaklanır.
Bucky: Gitme...
Nat: Geç oldu. Şarap etkisini göstermeden gitsem iyi olur.
Bucky ayağa kalkıp onun elini tutar.
Bucky: Burada kal.
Nat: Yarın...
Kadının cümlesini dudakları ile buluşan adamın dudakları ve belini kavrayan eller böler.
Bucky: Söz bu sefer sabah rahat bırakıcam.
Nasıl olsa uzun süre onunlaydı. Sabah rahat bırakabilirdi. Adam cümleyi bitirdikten sonra tekrar kadının dudaklarına uzandı. Kadının kollarının boynuna dolanması ile Bucky gülümsedi. Başarmıştı. Natasha bu gece de onun yanındaydı.

Fell in love with the DevilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin