3

440 22 16
                                    

Kadın yorgun bir şekilde eve geldi. Adam kim öğrenememişti. Ama yeniden karşılaşacaklardı. Buna inanıyordu. O soğuk maviyi aklından çıkaramıyordu. Pijamasını giydi ve kendisine yeşil çay yaptı. Geceleri sakinleşmek için güzel bir seçenekti bu. Bir süredir eline aldığı kitabın kapağı ile bakıştığını fark etti. Sefiller. En sevdiği klasikti. (Aaaa tesadüfe bakın yazarın da en sevdiği klasik.) Kitabı açtığı zaman Marius ve Cosette'in tanıştığı bölümdeydi. İstemsiz olarak kendisini Cosette o adamı da Marius olarak düşündü. Bu düşünce gülümsemesine neden oldu. O bölüm bittiği zaman dikkatini daha fazla toplayamadı. Kitabı kapattı ve çayından bir yudum almak için uzandı. Çayı bitmişti.  Üfledi ve saate baktı. Artık uyusa iyi olurdu. Yatağına uzandı ama yine o adamı düşündü durdu. Yapabileceği tek bir şey kalmıştı. Not defterini aldı ve şunu yazdı.
"Üşüsen de umrunda olmayacak kadar güzel soğuk mavi gözleri vardı adamın. Rengi ne kadar açık olsa da içindeki karanlık kendine çekiyordu. Ve en içte çok az bir miktar aydınlık vardı..."

Eve geldiği zaman Bucky nin aklındaki tek şey kırmızıydı.Dikkat çekiyordu. Ateş gibiydi ama kanı da andırıyordu. O kusursuz saçların sahibi de en az o renk kadar kusursuzdu. Bucky önce Steve e sormayı düşünmüştü. Ama Steve Bucky nin hayatını biliyordu. Bu kadını işin içine girmemesi için uyarabilirdi. Ama bu durum Bucky nin umrunda değildi. Onu yeniden görme arzusu Bucky i yakıp kavuruyordu.
Telefonu çaldı. Ertesi gün biri ile buluşması gerekiyordu. Ayrıntıları ayarladılar. Ama Bucky sigara içmek ve o kadını düşünmek istiyordu. O yüzden uzatmadı.
Bucky: Gitmem gerekiyor Wanda. Sonra konuşuruz. Babana selam söyle.
Wanda yüzüne kapanan telefonla şapşal şapşal gülümsedi. Eğer istediği şey olursa o ve Bucky beraber mutlu olacaklardı. Bucky Barnes 2 yıldır Eric'in en çok aradığı tetikçiydi. Çok fazla kişiyi ortadan kaldırmıştı Eric için. Wanda ve o yıllar önce kardeşi Pietro'yu kaybetmişlerdi. Wanda babasının Bucky i kaybettiği oğlu yerine koymasını ve bu işi resmileştirmek istemesini umuyordu. Ama küçük bir detayı atlamıştı.

+20

Fell in love with the DevilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin