6. Rész

90 12 2
                                    

Mit csinál egy átlagos gimis lány szombaton reggel? Alszik legalább 11 óráig vagy a telefonját nézegeti egész nap vagy a kedvenc sorozatát bámulja...

Hát nekem nem yen a szombat reggel! Hát igen, jó persze nem azt mondom hogy bánom a dolgot, mert nem! Reggel fél hétkor felkeltem én is meg Iza is. És hét órakor már apával együtt nyitottuk ki a pizzériát.

Ma reggelt apa, Pietro, Iza és én vagyunk itt. Úgyhogy ma eléggé családias a légkör.

No, meg persze attól is hogy a szokásos kedves vendégeink jöttek. A virág árus néni, meg többen is akik minden reggel mert ilyenkor is mennek dolgozni. Meg Csilla néni aki minden nap reggel és egyszer meg az iskola után délután is meglátogatja Pietrot. És persze Pietro ennek nagyon nagyon örül! Ebből kifolyólag apa meg annak örül hogy még több a vásárló és nagyobb a bevétel is, ami persze alapból is sok.

- Jó reggelt! - mosolyogtam az egyik asztalnál ülő eddig ismeretlen párra.

- Jó reggelt! Lenne egy kérdésem!

- Mondja nyugodtan.

- A barátnőmmel a híres la Muerta Pizzériát keressük. Jó helyen járunk ugye?

- Igen. Pont jó helyen vannak. Meg kérdezhetem hogy honnan ismerik?

- Az interneten többen is jónak mondták és a honlap is nagyon hívogató volt. Gondoltuk hogy még nézzük mert minden ismerősünk javasolta.

- Ennek örülök. És megvan már hogy mit rendeltek? - vettem elő a tollat.

-Igen két hosszú kávét és két sonkás meleg szendvicset kérünk.

- Rendben. Hamarosan kihozza valaki. - mentem vissza a pultba.



~ Pár órával később ~

- Éppen az egyik asztalt takarítottam le amikor ki nyílt a pizzéria ajtaja és belépett rajta a kosaras trió, nevükön Domi, Ákos és Csabi. Na erre kíváncsi leszek...

- Jó napot! - mosolygott Domi és elkapta a felé rohanó Izát. Én mosolyogva figyeltem őket, aztán észre vettem hogy Ákos engem figyel...
Rá néztem, ő meg még jobban el mosolyodott és elindult felém.

- Szia Livi! Szabad ez az asztal?

- Szia. Igen most vittem el innen az előző dolgokat. Csak hárman vagytok?

- Aha. Mivel Iza meg te dolgoztok, így igen csak hárman vagyunk.

- Akkor hozok étlapot. Mindjárt jövök. - mentem el az étlapokért. Mikor vissza fordultam a három srác már ott ült az asztalnál és Iza meg most vitt oda szalvétát, meg só tartót.

- Itt is van az étlap. - néztem rájuk. - Pár perc múlva vissza jövök és fel veszem a rendelést is.



~ Fél óra múlva ~

A srácok be fejezték az ebédet és most fognak indulni és én meg mondtam nekik hogy valaki jöjjön fizetni a pulthoz.
Szóval pont a számlát néztem át amikor valaki megszólalt előttem:

- Na minden rendben van? - mosolygott rám Ákos.

- Igen. Mindent jól írt a gép. Szóval összesen ennyi lesz. - mutattam neki a blokkot. Erre ő a kezembe nyomta az összeget és megvárta amíg ki nyomtattam az igazolást. - És ennyi.

- Köszi. Viszont még egy kérdés! Eljönnél holnap moziba?

- Kikkel? - vontam fel a szemöldökömet. Erre a kérdésre nem voltam fel készülve.

- Hát.... - vakarta meg a tarkóját. - Domi és én mentünk volna egy filmre de Iza is jön mert Domi kérdezte hogy szeretne e jönni ő meg mondta hogy igen. Szóval nem akarok egyedül menni azzal a kettővel, mert majd csak egymással foglalkoznak. - forgatta meg a szemét. - Szóval mit mondasz?

- Jó, oké. Jövök de csak azért hogy ne legyél Izával és Domival egyedül. 

- Köszi Livi! Akkor holnap mozi.

- Meg egy kérdés! Mit fogunk megnézni? - gondolkodtam.

- Valami vígjáték, de nem tudom a címét mert Domi nézte ki.

- Oké. Akkor majd holnap.

- Jó, jó. Szia! - köszönt el.

- Szia! - intéztem neki. Majd folytattam a napomat. És gondolkodtam hogy vajon milyen lesz ez a négyes mozi...

A la Muerta Pizzéria |✓|Where stories live. Discover now