Tegnap este még el kellett mesélnem Izának is hogy mi történt miután ők Domival ketten elmentek más felé.
Majd azután Iza bepörgött és ott visítozott a szobámban. És közben vigyorgott is!!
De aztán megpróbáltam kicsit lehűteni...~ Most reggel ~
- Jó reggelt! - mentem le a konyhába, ahol viszont nem volt senki csak egy cetli volt az asztalon:
"Lányok!
Mindketten a pizzeriában vagyunk. Pietro nem tudott bejönni. (Beteg lett.)
Menjetek suliba, a tízórai a hűtőben.
Legyen szép napotok!
Puszi, Anya"Ezek szerint ketten vagyunk itthon. Oké, akkor megkeresem Izát.
- Iza! - mentem be a szobájába. - Gyere csináltam reggelit. Anyáék nincsenek itthon. Bementek a pizzériába.
- Ó, értem. Akkor menjünk. Egyébként mi lesz ma? Mármint a suliban.
- Nem tudom elvileg semmi. Csak holnap lesz a nyitómeccs? - gondolkodtam el.
- Aha. És el is megyünk megnézni! És nincs apelláta! - közölte.
- Hahj... Iza... Miért csinálod ezt?
- Azért Livi, hogy végre merj valamit csinálni! Érted?
- Én értem. De ez nem olyan egyszerű!!
- Dehogynem!!! - akadt ki Iza. - Na jó mindegy, egyszer majd talán elhiszed.
- Jó mindegy hagyjuk. Ebben úgy sem tudunk megegyezni. Úgyhogy inkább menjünk a suliba. - néztem az órára.
- Oké menjünk. Domi már amúgy is vár, de mondtam neki hogy csajos megbeszélés van. - vigyorgott. Hát igen Domi az a srác, aki megérti és tudja is hogy mivel ikrek és lányok is vagyunk kell olyan beszélgetés ahol csak ketten beszélünk.
Ezután elindultunk, majd egy pár perces séta után oda értünk a sulihoz.
Be mentünk az épületbe, majd az osztály terembe is.- Szia Domi! - mentem én is oda Domi és Iza padjához, ahova Iza az előbb már oda sietett.
- Szia Livi! - mosolygott Domi félig rám nézve, mert közben Izát is figyelte, aki magyarázott neki.
- Ákos? - mutattam a mellettem lévő üres helyre.
- Nem tudom. Azt mondta, hogy jön de nem tudom hogy mikor ér ide. - vonta meg a vállát Domi. Én erre csak bólintottam egyet.
Leültem a helyemre és elővettem a könyvemet, de aztán el is kellett rakni mert megszólalt a csengő és közben meg Ákos jött be a terembe kissé gyros léptekkel. Gondolom megint elaludt.
- Heló! - köszönt mosolyogva és közben még bele túrt a sötét hajába hogy tökéletesen össze-vissza legyen...
- Szia. - néztem rá. Domi meg kezet fogott vele. A fiúknál ez biztos jelent valamit, de hogy én nem értem az tuti!
De már nem tudtam ezen gondolkodni, mert megjött a biológia tanárnő. És elkezdődött az óra.
~ Tesi óra után ~
Az öltözőben voltunk a lányokkal és a tesi cuccot vettük fel. Közben persze mindenki beszélt, meg nyavajgott.
Nem vagyunk sokan lányok az osztályban...
Öten vannak a cica babák... Ők a legrosszabbak!
Ketten az emós lányok.
Meg hárman a mindig tanuló, könyv olvasó csöndes lányok.
Meg mi ketten Izával.Mi csöndben öltöztünk Izával és hallgattuk hogy ki köröm beszél. Ezekből a legérdekesebb mindig az öt lány témája. Most éppen fiúkról van szó.
- De Kati! Mondom én hogy Peti a legjobb! Ő néz ki a legjobban!
- Jaj Ildi! Nem, szerintem a legjobb pasi mindenképpen Ákos!!! Figyelj ő a legjobb!
- Figyelj Kati! Eliza azt mondta hogy nem akart vele randizni, mert elvileg van valami csaj...
- Micsoda?? Milyen csaj? Hiszen mindig kapható volt egy randira. Most akkor mi van vele??? - akadtak ki a lányok.
- Mondom én sem tudok többet csak annyit, amennyit most mondtam. De nekem is fura hogy mi lehet vele.
- De ki lehet ez a csaj??? - visított Kati.
- Nem tudom. Ki kéne deríteni.
- De Ákos nem mond róla semmit. - sipítozott Eliza is. Erre mi össze néztünk Izával és megállapítottuk hogy valami változott Ákos körül! Mert eddig mindig arról volt szó hogy Ákos ilyen volt a randin meg olyan. Most meg....
Viszont kissé meg untuk, hogy mindegyik nyavalyog, úgyhogy mentünk ki az öltözőből.
És az öltöző előtt megláttuk Ákost.- Sziasztok! Már is át öltöztetek? - kérdezte tőlünk.
- Igen. Már nem bírtuk, hogy mindenki csak nyavalyog ott bent.
- Értem. És most merre mentek?
- Én megyek haza. - néztem rá.
- Én meg Domit megvárom és megyünk szerintem valahova. Mondott valamit hogy megyünk valami meglepetés helyre, de nem mondta hogy hova.
- Értem. - bólintott. - Livi, el vigyelek?
- Ha nem gond, én örülnék neki. - mosolyodtam el.
- Oké. Akkor mehetünk is? Mert én kész vagyok. - mosolygott ő is.
- Oké. Menjünk. Szia Iza! Majd otthon találkozunk.
- Okés. Sziasztok! - vigyorgott sejtelmes vigyorral az arcán.
Kimentünk az épület elé, majd a parkolóba. És ott volt Ákos motorja is.
- Tessék! - adott a kezembe egy sisakot ami nem olyan volt mi a tegnapi.
- Neked hány sisakod van?
- Nekem egy. A tegnapi az anyáé, ez meg a tiéd. Külön neked vettem. Gondoltam szükséged lehet rá, ha többször is jössz velem. - vigyorgott.
- Értem. És köszi. - lepődtem meg. Majd fel ültem mögé és át karoltam a derekát majd elindultunk.
• Iza szemszöge •
Megvártam Domit, és mondtam neki hogy Ákos már elment, mi meg tudunk menni oda ahova gondolta.
Pont ki értünk az épület elé amikor megláttuk, hogy pont most mennek Liviék a motorral.
És ezt nem csak mi néztük végig hanem az az öt liba is akik az előbb az öltözőben Ákosról beszéltek.- Ki lehetett az vele?
- Nem tudom Ildi, nem ismertem meg.
- Hát nem is lehetett! Sisak volt rajta és nem látszott az arca!
- Francba!!
Én ezen csak elmosolyodtam. Mert én tudtam hogy Livi ült ott. Szerencsére azok meg nem.
YOU ARE READING
A la Muerta Pizzéria |✓|
RomanceA Makkos család tulajdonában lévő la Muerta Pizzériát mindenki ismeri és szereti is. A város legjobb pizzériája - mondják sokan. És nem csak az idősebbek, hanem a fiatalok is szívesen járnak oda! A közeli gimiből meg főleg. Abból a gimiből ahol a Ma...