1.fejezet - Dementor és beosztás

442 32 4
                                    

Egy szép őszi napon a King's Cross pályaudvar peronján két ember sietett, a kilences és a tízes vágány közötti fal felé. Az emberek meg bámulták a tizennégy éves lányt, aki egy kulival és egy gyönyörű szürke bagollyal sietett egy megviselnek látszó barna hajú ember mellet. Hamarosan falhoz értek és a falon át eltűntek.

- Itt szálljunk fel - mondta Remus, Lucy pedig engedelmesen felszállt a vonatra.

Hamarosan találtak egy üres kupét és leültek. Remust nyomban elnyomta az álom, Lucy viszont nem aludt csak némán nézet ki az ablakon.

- Itt üljünk le máshol már nincs hely.- állt meg egy borzas hajú lány a kupéjuk ellőtt.

Be nyitott és nyomában még két fiú érkezett, egy vörös hajú szeplős arcú, Lucy úgy feltételezte Weasley, és egy fekete hajú zöld szemű, akinek egy villám alakú heg volt a homlokán, ő lehet Harry Potter gondolta Lucy.

- Szerintetek kik lehetnek? - kérdezte suttogva a Weasley, aki valószínűleg azt feltételezte, hogy Lucy is alszik.

- R. J. Lupin professzor - felelt a bozontos lány.

- Honnan tudod?

- Rá van írva a csomagjára.

- Vajon mit tanít - töprengett hangosan a Weasley.

- Nem nehéz ki találni - suttogta a lány olyan halkan, hogy Lucynak nagyon kellet fülelnie, hogy hallja. - Csak a sötét varázslatok kivédése jöhet szóba.

Hamarosan Lucy nem hallott többet a beszegetésükből, mivel elnyomta az álom.

A vonat lassulni kezdett. Lucy felriadt. Nem tudta milyen hosszú idő telhetett el azóta, hogy elaludt, s az első gondolata az volt, hogy már meg is érkeztek, ám ezt a gondolatát azonnal megcáfolta, a kupéban elsőnek elhangzott mondat.

- Még nem lehetünk ott. - hallotta megy a barna hajú lány hangját.

- Akkor miért álltunk meg?

A vonat hangosan fékezett, és ahogy lassult a zakatolás egyre halkabb lett. Az szél odakint hangosan süvített, és zuhogott az eső.

A vonat nagy rándulással megállt. Egyszer csak ki aludtak a lámpák és sötétség lepte el a vonatott.

- Mi ez a cirkusz - csattant fel valaki Lucyhoz közel.

- Au - jajdult fel a kócos hajú lány. - Ron ez a lábam volt.

- Lehet, hogy elromlott a mozdony?

- Nem t'om..

Lucy kinézett az ablakon. Hirtelen egy árny suhant el az ablak előtt, s mintha odakint mozgás lett volna. Egyszer csak kinyílt, nyikorogva a kupéjuk ajtaja, és valaki nagy puffanással Lucy lábán landolt.

- Au - sikkantott fel Lucy a többiek csak most vették észre, hogy ébren van.

- Bocsánat!... Ti tudjátok mi történt? Au. Bocsánat..

- Szia Neville - köszönt Harry Potter a fiúnak, aki be jött.

- Harry?Te vagy az?Miért álltunk meg?

- Fogalmam sincs. Gyere, ülj le.

A fiú szavait vad sziszegés követte, ugyanis a fiú rá ült a vörös macskára, aki szintén a kupéban ült.

- Megyek, megkérdezem, a mozdony, vezetőt mi történt - szólt a bozontos hajú lány, majd felállt és ki nyitotta a kupé ajtót, ám ekkor Lucy két sikkantást hallott.

- Ki vagy?

- Te ki vagy?

- Ginny?

- Hermione?

A Lestrange titokWhere stories live. Discover now