...bele lapozott a Rosetól kapott könyvébe ám már az első oldalon elakadt a lélegzete...
Lucy az első oldalon a Black családfát látta és azon belül is egy szén fekete hajú nőn akadt meg szeme aki szinte pontos hasonmása volt neki csak sötétebb haja volt. A kis feliratra pillantott melyen a Bellatrix nevet látta, s Bellatrix egy hozzá hasonlóan sötét hajú férfival volt össze kötve akinek neve a Rodolphus Lestrange volt.Úgy nézet ki, hogy gyereke nem volt a párnak de Lucyt mégis remegés járta át.
-Mi van ha ők a szüleim?-suttogta remegve Lucy.-Mi van ha az édes anyám tényleg Bellatrix Lestrange a leghűségesebb halálfalóként ismert nő?
Lucy rá pillantott nevelő apja ajándékára a gyönyörű pálca tartóra melyen most végre felismerte a jelet a Black család címere ékeskedett a mindennél gyönyörűbb pálca tartón. Lucy nem hit a szemének, hogy lehet, hogy halálfalók gyereke és történetesen a Mardekár kis hercegének Draco Malfoynak unoka testvére. Szülei ezek szerint börtönben ülnek. Nem az nem lehet.-jelentette ki.-Még semmi sem biztos. Megkérdezem Remust.
Lucy itt le tette a könyvet és magára húzta zöld takaróját ám álom az éjszaka folyamán nem jött a szemére.
Másnap kimerülten öltözött fel és ment le a klubhelyiségbe mely teljesen üres volt. Étvágya nem volt így csak némán ült az egyik fotelben egészen délig mikor aztán le ment enni. A következő napok is valahogy így teltek így Lucy kifejezetten megkönnyebbült mikor a diákok vissza tértek a Roxfortba és újra nyüzsgés volt a klubhelyiségben.
-Rose gyere egy kicsit.-hívta félre barátnőjét Lucy, hogy elmondja neki felfedezését.
-Igen?-kérdezte Rose mikor be vonultak egy kis sarukba.
-Tudod kaptam tőled azt a könyvet...-kezdte Lucy ám Rose már a első mondta után közbe vágót.
-Nem tetszik.-aggodalmaskodok.
-De nagyon tetszik.-nyugtatta meg Lucy Roset.-Viszont...
Viszont?-vágott újfent közbe Rose.
-Végig mondhatnám?-kérdezte kissé idegesen Lucy.
-Persze mond csak.-felelt Rose aki kicsit megrémült barátnője ideges fekete szemeitől.
-Szóval.-kezdet bele mondandójába ismét Lucy.-A könyv első oldalán a Black család van...
-Ja.
-Rose!-mondta most nem kis idegességgel Lucy.
-Bocsi.
-Szóval.-kezdte el harmadjára is Lucy.-A könyv első oldalán a Black család van ahol van egy nő egy fekete hajú nő aki nagyon nagyon hasonlít rám. A neve Bellatrix Black. Az ő férje Rodolphus Lestrange mind ketten aranyvérűek és Mardekárosok..
-És mint ketten az azkabán egyik legszigorúbban őrzött tagjai.
-Hát igen.-látta be Lucy.-De ennek ellenére nincs kizárva, hogy a szüleim.
-Beszélj Remusszal.-javasolta Rose.
Lucy megfogadta Rose tanácsát és hamarosan fel kereste nevelő apját.
-Gyere be.-mondta Remus kedvesen az ajtóban álló lánynak.-Hogy vagy?
-Tűrhetően.-felelt Lucy.
-Tűrhetően?-kérdezett vissza aggódó szemmel Remus.
-Tűrhetően.-ismételte meg Lucy.
-Mi baj van?-kérdezte Remus.
-Kié volt az a pálca tartó amit kaptam karácsonyra?-kérdezte Lucy.
Remus egy pillanatra ledermedt ezek szerint Lucy rájött.
-Édes anyádé.-felelt végül.
-Az anyám Bellatrix Lestrange. Igaz?
-Igen.-felelt Remus.
Lucy érezte, hogy könnyek gyűlnek a szemében égész életében azt kivánta bár tudná kik a szülei de most, hogy tudta semmi mást nem érzet csak keserűséget. Hiába tudja kik a szülei soha nem láthatja őket hisz azok az azkabánban vannak azért mivel mind ketten rossz útra tértek.Lucy megfordult és az ajtó felé indult.
-Lucy tudom, hogy nem túl jó érzés.-kezdte Remus.
-Mi? Az, hogy tudom az igazságot?-fordult vissza könnyes szemmel Lucy.
-Az.-mondta Remus és karjaiba zárta a zokogástól reszkető lányt.
YOU ARE READING
A Lestrange titok
FantasyA nevem Lucy Lupin vagyis ez nem az igazi nevem de a nevelő apám Remus Lupin így én is ezt a nevet viselem.Eddig magán tanuló voltam de most az apám lesz a SVK tanár így én is elmehetek végre a Roxfortba habár már tízen négy éves vagyok. Lucy még n...