12.fejezet-Kviddics döntő

198 16 0
                                    

Lucy innentől kicsit vidámabb volt de nem felejtett. A kviddics döntő is közeledett melyen Mardekár játszott Griffendél ellen. Lucy egyik nap mikor a folyosón sétált az egyik sarokban a mardekár szőke hercegét pillantotta meg aki épp kissé bosszankodva tartott beszámolót arról, hogy a griffendéles Harry Potter tűz villámot szerzett ami ellen még a nimbusz 2001-nek is alig lehet esélye.

-...de az a nyomorult Potter nem ver le minket.-szónokolta Malfoy.-Lupin mit keresel itt?-kérdezte elszörnyedve mikor észre vette a tőle nem messze álldogáló lányt.

-Egy nem vagyok Lupin kettő nem engedtem meg, hogy tegez három semmit.-felelt indulatjától feldúltan Lucy.

-Hogyha semmit akkor tűnj el.-mondta morcosan Malfoy.-És nem mellesleg azt tegezek akit akarok.

-Hát engem nem az biztos.-Lucy fekete szeme szikrákat szórt.

-Dehogy nem.-felelt csevegő hangon Malfoy.

-Nem.

-De.

Lucy nem bírta tovább elő rántotta a pálcáját és Malfoyra szegezte.

-Csak nem átkozol meg?-kérdezte gúnyosan Malfoy.

-Én már bármire képes vagyok.-felelt Lucy.

-Nem mersz megátkozni.-jelentette ki Malfoy.

-Dehogy nem.

-Bizonyítsd be.-mondta öntelt vigyorral az arcán Malfoy.

Lucy egy pillanatig habozott.

-Látjátok srácok nem mer...

-Capitulatus!

Malfoy kezéből ki repült a pálca amit amúgy csak heccből tartott ott.

-Hát így állunk.-mondta Malfoy és pálcája után nyúlt melyet sikerült is megszereznie és már mondta volna is az átkot mikor egy rekedt hang megelőzte.

-Itt meg mi folyik?-kérdezte Remus.

-Ő kezdte.-mutatott Lucy felé a szőke.

Remus hirtelen Lucy felé nézett azon belül a lány lángoló tekintetébe.

Hamarosan elérkezett a húsvéti szünet mely nem telt túl kellemesen Lucy számára hisz szinte végig büntetésben volt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hamarosan elérkezett a húsvéti szünet mely nem telt túl kellemesen Lucy számára hisz szinte végig büntetésben volt. A természete mióta tudta az igazságot sokkal vadabb volt így háromszor átkozta meg Malfoyt a héten. Aznap is épp büntető munkára sietett Piton irodája felé mikor valaki berántotta egy oszlop mögé.

-Csendesebben.-szólt rá a Weasley ikrek egyike mikor Lucy sikított egyet.

-George?-kérdezte Lucy.

-Nem én Fred vagyok.

-Én vagyok Fred.

-Én.

-Nem én.

A Lestrange titokWhere stories live. Discover now