8.fejezet-Lestrangeék

225 20 0
                                    

Késő este volt a Roxfortott sötét lepte be ám az egyik folyóson egy köpenybe burkolózott férfi sietett felfelé és akkor megállt egy kőszörny előtt valamit elmotyogott és már felfelé is ment a kőszörny mögött. Felérve megállt a szépen szegélyezett ajtó előtt szét nézett és aztán bekopogott.

-Szabad.-szólt ki a dolgozó szobából egy fáradt hang.

A férfi belépet a szobába és körül nézet még mindig olyan volt mint régen szinte semmi nem változott a teszlek süveg, Fawkes, a merengő minden ugyan ott volt.

-Á Remus.-köszönt Dumbledore a belépő férfinak.

-Jó estét Albus.-köszönt vissza Remus.

-Nos Remus mi szél hozta felém?-kérdezte Dumbledore.

-Lucy.-felelt Remus.-Tudja már kétszer is fordult hozzám a dementorok miatt akik mindig ugyanazt az emléket elevenítik fel benne...

-Azt amikor az anyja ott hagyta.-fejezte be Dubledore.

-Igen.-felelt aggódó tekintettel Remus.

-Értem.

-És még valami.-folytatta Remus.-Nemrég azzal a kérdéssel állt elő, hogy kik az igazi szülei.

-Előbb utóbb magától is rá jön.

-De Albus még mi sem vagyunk teljesen biztosak.-akadékoskodott Remus.

-Én az vagyok.-felelt Dumbledore.

-Szóval tényleg...tényleg...-mondta Remus.

-Igen Remus a szülei tényleg Lesrangeék.-mondta ki Dumbledore.

-Bellatrix és Rudolphus Letrange?

-Igen.

Remus eddig is sejtette, hogy ők a lány szülei de most, hogy biztos is volt más volt. Nem örült az igazságnak hisz Lestrangeék a egyik leghűségesebb halálfalók voltak.

Remus lassan elindult az ajtó felé ám ott megtorpant elköszönt majd kinyitotta az ajtót és kilépedt s hamarosan már csak egy köpeny látszott melyet elnyelt a folyosó sötétje.     

A Lestrange titokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin