Hoofdstuk 33

4K 128 35
                                    

Je kiest voor Kaj, waag het niet om voor die Tim te kiezen. Kaj is goed voor je en die Tim slecht!" , mijn ouders zijn me aan het bijbrengen dat ik voor Kaj moet gaan. Waarom laten ze me niet gewoon kiezen?

"Wij gaan naar 't werk" zegt mijn vader en daarna lopen mijn ouders naar de auto. Ze doen de deur dicht en ik pak mijn laptop. Ik open de dm met Tim.


aye x


Even later krijg ik een berichtje terug.


Goedenmorgen:) x

Hoe gaat 't?

Wel weer wat meer hoofdpijn enz. , maar valt wel mee.

Awh :'(

wbu?

Opzich wel, ik heb vandaag studio keuze voor TMO.

Wie ga je kiezen?

Mijn ouders hebben helemaal tegen me zitten zeggen dat ik Kaj moet kiezen met allerlei dreigementen...

:(

● I know, ik zit er echt mee.

Je raakt mij niet kwijt hoor :(

● Das fijn om te horen, maar ik wilnecht niet met Kaj op fucking vakantie.

vakantie?

● Ja, met je keuze ga je op vakantie, hate this.

Ik zou sws niet meekunnen ivb met ziekenhuis.

● Dus van het programma moet ik denk ik dan ook Kaj kiezen.

Don't worry, mij verlies je niet x

● love ya so much ♥

tooo ♥

● Ik moet nu gaan, ik ga ff naar Romee

Bye xx

● Baaj :) x


Ik sluit mijn laptop af en loop naar beneden. Jas aan, mp4 aan.


I Knew You Were Trouble - Taylor Swift.


"Denies!" , vrolijk doet Romee open. "Hey Room" ik geef haar een knuffel en stap binnen. Als ik mijn jas uit heb zeg ik weer wat, "je moet me helpen." "Waarmee?" vraagt Romee en ploft op haar bank neer. "Vandaag moet heb ik studio choice, dus kiezen. Maar ik moet Kaj kiezen, maar ik wil dat gewoon niet" leg ik uit. "Hoezo moet?" , "Tim kan niet mee op vakantie en mijn ouders...", "dat is inderdaad zacht gezegd vervelend." Er loopt een traan over mijn wang. "Niet huilen, het komt goed..." , Romee sust me een beetje. "Rustig, Denise, het komt goed."


•••

Ik ben on my way studio. Femke is met me mee en een chagrijnige chauffeur rijdt ons naar de studio. "Fem?" ,"ja?" antwoordt Femke die opschiet van haar gesprek op haar telefoon. "Ik moet waarschijnlijk Kaj kiezen, maar, ehm, ik heb wat met Tim..." mompel ik wat verlegen. "O mijn god, echt? Ik vond jullie altijd al zó lief samen. Maar, waarom?" vraagt Femke. "Ouders zijn Kaj-voorstanders, Tim-haters", ik besluit het hele verhaal om Hips Up weg te laten.

Populair after Nerd 》J.J. #1 [✔]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu