Denise POV
Langzaam kom ik dichter bij de club. We gaan naar binnen via een achteringang in verband met de camera's. Ik hoor al hard lawaai van housemuziek. Het is nu al te hard voor mijn oren, dit wordt nog leuk. Ugh. Aan mijn zijde loop creep Van Der Voort. De tijd is 22:28, ik heb een hele uitleg gekregen van wat ik moet doen en laten in de club. Niet met anderen dan Kaj om gaan, een beetje rustig dansen, drinken en zoenen. Ik heb afgesproken dat ik geen alcohol hoefte te drinken, daar bij TMO hebben ze blijkbaar toch een beetje gevoel daar. Kaj moet steeds wat voor me halen, dat is 'romantisch'.De knallende muziek tettert in mijn oren. Ik krijg een gehoorbeschadiging. In één seconde krijg ik meer geluid binnen dan ik normaal in een dag krijg. Ik zie diverse mensen. Onder divers bedoel ik dat de dames, je kan ze geen dames meer noemen, een hoog sletgehalte hebben. Korte rokjes en laag uitgesneden decolleté's. Dan realiseer ik me; zo zie ik er ook uit.
Romee POV
"Hee!" Op het balkon tegenover zie ik een bekent gezicht. Quint. "Hé, Romee!" Roept hij. Hij zit met een biertje op zijn balkon. "Hey!" Roep io terug. Toevallig zeg! "Ik dacht dat jij in die chique bedoening zat?" vraagt hij. "Zat, ik moest weg," "Heeft Denise je eruit gepleurd?" vraagt Quint ongelovig. "Nee, Teen Make-Over gaat morgenochtend filmen en als ik daar bij zit... Dat is niet zo handig." Nu knikt hij begrijpend. "Bevalt het?" Vraagt Quint. "Het is wennen" geef ik toe, en glimlach. "Biertje meedrinken?" vraagt Quint daarna. Ik knik, ik ben geen grote bierfan, maar dat is wel even gezellig.Ik klop aan en de deur wordt vrolijk open gegooid. "Kom binnen!" Zegt hij vriendelijk. Ik stap de kamer binnen en ontdek meteen de grootste puinhoop ooit. Overal liggen bierflesjes, chipszakken, energyblikjes en diverse kleren. Tussen de rommel ligt een Martin Garrix-headphone. "Martin Garrix-fan?" vraag ik, wijzend naar de koptelefoon. Quint barst in lachen uit. "Momentje" grinnikt hij. Oké, apart. Ik hoor dat Quint iemand wakkermaakt die vervolgens vreselijk lui kreunt. Dan opent Quint de deur en dan zie ik een jongen die in een boxershort zijn hand uitsteekt. "Martijn" stelt hij zichzelf voor. Zo zit dit dus! "Dit is onze beste vriend Martijn, qaar ik jullie over vertelde. Martijn is ook een voornaam van een bekende dj, je weet welke?" Vraagt Quint. "Martin Garrix, duh" ik sta oog in oog met Martin fucking Garrix! "Dus bij deze","maar waarom vertelde je niks?" "We proberen het altijd zo lang mogelijk voor ons te houden, dat is ten eerste grappig en ten tweede, sommige mensen worden knap irritant als ze komen te weten dat hij dè Martijn Garritsen is." Ik knik begrijpend. "Shit! Het is al half negen! Ik moet gaan." "Waar naartoe?" vraag ik. "Ik draai in de Pasha. Quint, kom je ook? De rest kwam later" vraagt Martin. "Klein vraagje" vraag ik.
Tim POV
Romee en Martin garrix? Vrolijk lachend staat ze met Martin voor een witte achtergrond. Sinds waneer kent zij hèm? Het onderschrift luidt; 'Selfie with the lovely @romeevanderkot . Tonight I performance in @pasha , who's in?' [Foto boven chapter. Own edit!] Zorgen slaan weer toe. Ik hoop dat het goed daat in die club!Denise POV
Ik druk mezelf tussen de mensenmassa op de dansvloer. Vreselijk druk is het. Eindelijk bereiķ ik een vrije plek. Dan wend ik mijn gezicht naar de dj. Hij is moeilijk zichtbaar. Dan kijk ik even goed en krijg de schrik van mijn leven.Martijn.
Hij is dus een dj. Boven de dj-boot hangt een poster met daarop 'Martin Garrix'. Daar heeft Romee me wel eens over verteld. Ze heeft er even een starcrush op gehad, maar die is wel weer over, volgensmij. Ik begin maar wat ongemakkelijk te dansen op de muziek met Kaj tegenover me.
"Wil je wat drinken" vraagt Kaj aan mij naar een tijdje. "Doe maar gewone cola" zeg ik. Hij knikt en loopt weg, hij verdwijnt tussen de mensenmassa. Snel informeer ik de cameraploeg dat ik even 'naar de wc moet'. Ze knikken en ik loop weg. Ik weet nog van de binnenkomst dat de toiletten bij de balie waren. Ik wurm me tussen de mensen door, duw, trek en kom uiteindelijk aan bij de balie - waar het een stuk rustiger is. Ik wurm mijn mobiel onder mijn behabandje weg en zoek Romee haar nummer op. Als een of andere malloot begin ik op de knopjes van het apparaatje te drukken.
Martijn is hier!
Ik verzend het en wacht ongeduldig op antwoord.
JE LEEST
Populair after Nerd 》J.J. #1 [✔]
Fanfiction~JUMBOJONGEN~ Denise van der Kot, een 16-jarige tiener. Ze zit op de van der Capellen school in Zwolle. Ze is een slim meisje, ze doet Atheneum. Ze is erg nerdy en daar is haar uiterlijk ook naar. Maar het programma Teen Make-Over maakt een einde aa...