SADE BİR BÖLÜM OLDU AMA ÖNCEKİ BÖLÜMDE BİRÇOK OLAY OLDUĞU İÇİN BU BÖLÜM VE SONRAKİ BÖLÜM NORMAL SADELİKTE OLABİLİR. NEYSE İYİ OKUMALAR.
-----------------------------------Dean gittikten sonra ortalığı toparlayıp odama çıktım elime "Karanlık Lise" nin kitabını alıp okumaya başladım. Bi süre sonra bırakmak istemesemde bırakıp aşağıya indim mutfağa gidip bi bardak su alıp içtim. Kapının ağzından sesler gelince kapının yanında duran sopayı elime aldım ve kapının arkasında beklemeye başladım.Harbi bu sopanın burda ne işi vardı.Bi süre sonra kilit sesi gelmeye başlayınca biraz meraklandım çünkü Dean'in çıkalı çok olmamıştı.Acaba o muydu? Kapı açılınca elimdeki sopayla kapının arkasından çıktım.
- Avery kızım elindeki sopa çok güzelmiş.
- Anne,
Hemen annemin üstüne atlayıp sıkıca sarıldım. Biraz daha sarıldıktan sonra babamın olmadığını farkettim annemden ayrılıp etrafa baktım
- Baban arabadan eşyaları alıyor hah bak geldi de
Babam elindeki eşyaları içeri bıraktı. Sonra bana döndü ve kollarını yan tarafa açtı hemen gidip sarıldım
- İsterseniz ben gidim siz sarılın
Annemide aramıza aldık üçümüz sarılırken
- Sizi gerçekten çok özledim, dedim
Onlarda onaylayıcı şekilde mırıltılar çıkarınca ayrıldık onlar odalarına gidince bende mutfağa gittim dolabı açıcakken dolapta et olmadığı aklıma geldi. Odama çıkıp dolaptan salaş bir tişört altına siyah kot giydim tişörtün üstüne uzun kareli siyah bi gömlek üstünede arkasında yazılar olan siyah bir ceket giyip telefonumu kulaklığımı ve cüzdanımı ceketin cebine koydum annemlere baktığımda çalışma odasında bişeyler konuşuyorlardı. Bölmemek için merdivenlere yöneldim. Kapıya gelip spor ayakkabımı giyip anahtarlarıda alıp çıktım. Kulaklığımı takıp ~Maroon5- Animals~ açıp yürümeye başladım. Bi süre sonra sokağın kenarından döndüm. Biraz daha yürüyüp sağımdaki binanın altındaki markete girdim. Et reyonuna yönelip bir kaç kilo yağsız parça dana pirzola bir kiloda tavuk butu aldım. Onları poşetlere koyduktan sonra et reyonundan çıktım. Kasaya ilerlerken gözüme bir şey takıldı ve U dönüşü yapıp yan bölüme geçtim. YOK ARTIK bu reyon resmen bana ait bir sürü cips ve çikolata doluydu markete girerken aldığım küçük sepeti ağzına kadar doldurup kasaya yöneldim. Yiyecekler kasadan geçerken bende poşete koyuyordum yiyecekler bitince cüzdanımı çıkarıp parayı ödedim ve poşetleri alıp çıktım. Etraf sessiz sakin değildi. Bir iki grup genç spor yapan teyzeler bi bankta oturmuş etrafı izleyen yaşlı amcalar oyun oynayan küçük çocuklar bu manzara istemdende yüzümde gülümseme oluşturmuştu. Bizim sokağa gelince daha çok gençler ve birkaç çocuk ve çocukları oynarken bir bankta oturmuş hem onları izleyip hemde sohbet eden orta yaş teyzeler. Acaba bende böyle olabilecek miydim¿? Evin önüne gelince poşetleri kapının yanına bıraktım ve cebimden anahtar çıkarıp kapıyı açtım poşetleride aldım içeri girecekken yan tarafa birinin taşındığını gördüm. Bir aile taşınıyordu galiba. Bosverip içeri girdim poşetleri mutfağa koydum. Odama çıkıp rahat iş yapabileceğim bir eşofman altı ve kalın uzun kollu bir sweat giyip aşağıya indim. Etlerden yağsız parça dana pirzolayı alıp diğerlerini dolaba koydum çikolatalarida dolaba yerleştirdim. Cipsleride kilere koydum. Çıkardığım etleri alıp yıkadım ve tuzladım. Bi tava çıkarıp içine bir yemek kaşığı yağ koydum ve etleri tek tek dizdim. Onlar pisince çıkarıp tabaklara koydum diğerlerinide pismeye bırakıp salata yapmaya başladım. Ben salatanın son rütuşlarını yaparken etlerin piştiklerini anlayıp çıkarıp tabaklara koydum. Salatayıda büyük bir kaseye koyup ortaya koydum. Ekmekleride çıkardıktan sonra çatal kaşık ve hazıırr. Ben sofraya bakarken annemelrde yemek kokusuna gelmişti galiba. Babam vampirdi ama büyücü özelliği olduğu için çok azda olsa yemeklere tadımlık bakabiliyordu fazlası ona zarar verip halsiz düşürebiliryordu. Onlarda sofraya oturunça yemeğe başladık ben 5. Parça etime geçerken iyikide 3 kilo almışım diyordum tabi 1,5 kilosunu kaldırdım annem daha 2. Yi yeni bitiriyordu babamsa aşağı mahzene inmişti. Eti okadar uzun zamandır yemyiyordum ki gerçekten çok güzeldi yani bi bu kadar daha yiyebilirdim ama yeter diyip bulaşıkları annemle beraber makineye koyduktan sonra Yukarı çıktım ve kendimi yatağa attım elime laptoumu alıp yatağa uzandım bir film izlemek istiyordum. Pencere açık olduğu için kalkıp kapatma ihtiyacı duydum ama ben kiyafetimi giyerken açık değildi bu pencerlerede büyü yapmamız lazım içeri giremiyorlar ama başka insanları hipnotize edebilirler gerçekten ihtiyacımız var. Pencereyi kapattıktan sonra babamın bana küçükken verdiği büyü kitabını alıp içini karıştırdım işe yarıyacak bir büyü bulunca hafif sesli bir şekilde 2 kere okudum. Babam bana bunu küçükken vermişti ve kimseye bahsetmemi kimse yokken ihtiyacım olursa kullanmam için vermişti. Kendini her durumda çağıramıyordum çünkü ben yapabilecekken ona söyleyip onu yormak istemiyordum. Tekrardan bilgisayarımı alıp yatağa uzandım. Filmi açtım izlemeye başladım...
-------------------------------------
Özgecan Aslan, 20 yaşındaki bir genç kız. Evine gitmek için bindiği otobüste 3 kişi tarafından tecavüze uğramış ve daha sonra yanarak öldürülmüştür. İnsanlığımızı kaybettik, başımız sağolsun. Tecavüzün bir "insanlık suçu" olduğunu unutan , kadına değer verilmeyen , şerefsizlerin olduğu , kadının , bir kadın olarak yaşayamadığı bir ülkede daha neler göreceğiz kim bilir. Bizim tek suçumuz "KADIN" olmak. Biz tecavüz edilmek, öldürülmek ya da şiddet görmek için gelmedik bu dünyaya, biz KADIN olmak ve kadın gibi yaşayabilmek için geldik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşık Melez
VampireAvery; Genç, güzel ve akıllı bir kız. Normal bir yaşam sürmek ve normal arkadaşlar edinmek isteyen Avery normal gözüken bir okula gider normal sandığı okuldan sandığından fazla gizem olduğunu öğrenir. Dahası etrafındakilere gerçekten güvenmeli midir...