MUTLU YILLAAAARRR ^^ YENİ YILINIZIN İLK GÜNÜNDE SİZE YENİ BÖLÜM YAZDIM. NEYSE İYİ OKUMALAR ^^ MULTİ MEDİA'DA ROMY
-----------------------------Off burdan bir ses geldiğine eminim ama
' Belki sana öyle geldi veya bir kuş cama çarptı yanlışlıkla ne biliyorsun '
Of iç ses sen benim sesimsin yani ben duyduysam sende duydun ve ben o sesi duydum tamam mı. Şu an ne mi yapıyorum söyle anlatim uyurken içimde bir huzursuzluk vardı ve tabiki bu uykuyla mışıl mışıl uyumadım kalktım yatakta biraz oturdum ve susadığım için aşağıya indim suyu içip geri dönerken bir ses duydum sanki birisi cama vurmuş gibi ama camdan bakınca etrafta kimsecikler yoktu ve şu an ordan oraya gidip etrafa bakıyorum ama bişey yok belki bana öyle gelmiştir yani olabilir. Bu düşünceye nekadar inanmasam durduğum yerden kalkıp harekete geçerken tekrar aynı sesi duydum. Koşarak camı açtım yerde yatan bir kız vardı hâlâ yaşıyordu ama yaralıydı galiba eğer yardım etmezsem burda ölücek ve benim evimin arkasında olduğu için benden bilinecekti. Kızı rahat görebilmek için camı sonuna kadar açtım ve atladım. Kız cama ulaşmak için büyük çaba göstermişti galiba çünkü yaralı ve büyük ihtimalle tüm gücünü toplayıp cama vurup yere yığılıvermişti. Kız zar zor nefes alıyordu yanına gidip eğildim sarışın güzel bir kızdı ( multi) tabi yüzündeki çizikleri saymazsak benden yaklaşık 2 yaş küçüktü tabi insan yaşına göre ben 18 olunca artık bu durum benim için değişicek ve buna az kaldı. Kız baygındı galiba camdan içeri girip mutfaktaki buzluktan bir su şişesi aldım ve kızın yanına geri döndüm suyu elime biraz döküp kızın suratına döktüm. Kızda bir değişiklik olmayınca şişenin kapağını açıp yüzüne döktüm. Kız irkilerek gözlerini açtı ne olduğunu anlamak için gözünü etrafta gezindirdi sonra bi anda aklına bişey gelmiş gibi gözlerini irilieştirdi ayağa kalktı yani kalkmaya çalıştı ama geri yere çöktü ben ona anlamsızca bakıyorken kız sanki ben orda yokmuşum gibi yere bakarak iç çekiyordu. Acaba kıza noldu? Birinden mi kaçıyordu? Kız nasıl bu hale geldi? Babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi ?
Ne saçmalıyorum ben. Kız bir anada kafasını kaldırıp mavi gözlerini bana çevirdi.
- Evet ben birinden kaçıyordum hemde çok tehlikeli birinden ve o kişi beni bulmamalı ve evet ondan kaçarken bu çizikler olustu ve ondan kaçarken bu hale geldim.
- Sen düşünce okuyabiliyor musun
Kız sanki bir pot kaçırmış gibi düzeltmeye çalıştı
- Ş- şey öyle değil yani ben tahmin ettim ondan yani yok öyle bir şey , kız benim insan olduğumu sanıyor galiba
- Benden sana zarar gelmez bende insan değilim söylemende bi sakınca yok sen büyücü müsün veya kurt musun?
- Şey aslında ben vampirim ve çok özellikli vampirlerdenim ve - ahh- , kız elini karnına götürdü ve acıyla başını öne eğdi
- İyi misin
- Evet sadece bir kaç gündür kan içmedim bu yüzdende yaralarım iyileşmiyor. Neyse ben devam ediyim zaten anlamışsın bir özelliğim düşünce okuyabilmek diğer özelliklerimse görünmez olabilmek ve diğer vampirlere göre çok hızlı koşabilmek ben daha 8.seviyedeyim ilk 5. Seviye kadar güçlü değilim ama nekadar özelliğin güçlüyse ona göre özelliğin azalır. 2. Seviyedekilerin sadece 2 özelliği vardır ve çok güçlülerdir fakat kötü birisi olurlarsa özellikleri işlev gostermez bu yüzden çok az kişi 2. Seviyeye geçebilir. Benim pesimdekiler çok özellikli değiller fakat kötü vampirlerden o yüzden bir an önce burdan gitmem lazım bana gittikçe yaklaşıyorlar. Aa bu arada ben Romy Victor. Sendee..
- Avery, Avery Madden ben sana kan getireyim burdan sakın kalkma hemen geliyorum,
Kızın yanından ayrılıp gizli kan dolabından 4 paket kan alıp dolabı olduğu yere geri koydum. Kız kaç gündür açmış ve daha gidecek çok yolu var gibi. Kızın kötü biri olmadığını anladım çünkü bizim ev korumalı yani kötü vampir veya kurtlar giremesin diye babam kendinin geliştirdiği bir büyü yaptı. Ama sanki adımı öğrenince şaşırmış gibiydi neyse ya. Kızın yanına gidip iki paket kanı ona uzattım kız onları içiyordu kız benle konuşunca dahada halsizleşmişti ama şimdi git gide dahada canlanıyordu biraz önce yarı ölü gibiydi. Elimde kalan 3. Paketide ona verince kız onuda bir dikiste bitirmişti. Biliyorum 4 paket çıkarmıştım ama napim canım çekti o bir paketi kendime çıkarmıştım zaten. Kız ayağa kalktı ben zaten ayaktaydım kız yumulu olan elini bana uzattı
- Al bunu bu kolye seni kötü vampir veya kurtlardan uzak tutucak onlar etrafında ise bunu sadece sen anlayabilicen ve onlar senin ne olduğunu bilemiyecekler.
- Peki ama sen benim ne olduğumu biliyor musun?
Kız tebessüm edip elindeki zincir gibi olan fakat hoş bir amblemi olan kolyeyi boynuma takıp son bir kez gülümseyerek vampir hızıyla uzaklaştı. Bir süre orda bekledikten sonra aklıma onu arayan vampirlerin onun kokusunuda alabilecekleri ve buraya gelebilecekleri geldi ama annemlerde yok ev onun kokusunu engelleyebilir mi ki ? Hemen babamın çalışma odasına gittim ve kitaplara bakmaya başladım bişey bulamayınca babamı aramam gerektiği için telefondan numarayı tusladim. Çalıyor çalıyor -
- Alo baba - bla bla bla babama tüm olayı anlatacak vaktim olmadığı için önemli bişey olduğunu ve yardımına ihtiyacım olduğunu söyledim oda kızım ben sana güveniyorum tarzı şeyler söyledi- hah işte buldum eski kahverengi deri kaplamalı bir kitaptı. Babamın söylediği sayfayı bulmaya çalışıyordum fakat yoktu sayfaları tekrar tekrar çevirirken sayfalardan biri kalındı o sayfayı açtım evet gerçekten öbür sayfalara göre kalındı sayfayı parmağımla tutarken babamın çekmecelerine bakıyordum evet buldum. Küçük çakıyı elime aldım bıçağı kalın sayfanın kenarına bastırarak en uca kadar kestim tahmin ettiğim gibi gizli bir sayfayı bulup kelimeleri söyledim. Umarım işe yaramıştır diyerek odama çıktım. Hava daha karanlıktı olanları düşünmemeye çalışarak yatağıma yattım ve uyumaya çalıştım bi süre öylece tavanı izledikten sonra gözlerim yavaş yavaş kapanmaya başladı...
--------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşık Melez
VampirosAvery; Genç, güzel ve akıllı bir kız. Normal bir yaşam sürmek ve normal arkadaşlar edinmek isteyen Avery normal gözüken bir okula gider normal sandığı okuldan sandığından fazla gizem olduğunu öğrenir. Dahası etrafındakilere gerçekten güvenmeli midir...