------------------------------
Vee gene kış günü güneşsiz bir gün
Güneşsiz
GÜNEŞSİZ Mİ?!
Oha bugün güneş uyandırmadan uyandım büyük başarı. Bugünün şerefine sürünmeden banyoya gidicem tabi başarabilirsem. Yavaş yavaş yatakta doğruldum başım döndüğü için parkeyi inceliyordum kendime gelince banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım ılık bir duş alıp çıktım iç çamaşırlarımı giyip dolabın karşısına geçtim siyah dar kotumu ve siyah yarım kazağımı giydim kazağın önünü içine koydum saçlarımı serbest bırakıp elimle şekillendirdim üstünde '4EVER' yazan beremi taktım siyah bilekliklerle kombin edip çantamıda alıp aşağıya indim annemler hala gelmemişlerdi pff çok sıkılmaya başladım artık. Mutfağa gidip dolaptan bi paket kan çıkarıp mikrodalgaya koydum beklerken bi bardak su alıp içtim. Pencerenin önüne gidip dışarıya baktım hava kasvetliydi ve etraf sessizdi sadece yürüyen ayak seslerini duyuyordum onuda normal insanlar duymadığı için kısacası sessizdi mikrodalganın yanına gittim kanı alıp içtim ağzımı silip mutfaktan çıktım asker yeşili kapsonlu trenckotumu giydim siyah botlarımıda giyip çıktım.
---------
Okula geldiğimde daha çoğu kişi gelmemişti nezamandır müzik odasına gitmiyordum [ yani o gerizekalıyla tanıştığımdan beri]. Orda olmaması için resmen hatim indirerek aşağıya inmeye başladım. Müzik odasının önüne gelince derin bir nefes aldım ve odaya girdim umrumda değildi birşeyler çalıp gidicektim beni rahatlatıyordu çünkü ve nedenini bilmediğim bir sıkıntı vardı içimde o yüzden biraz rahatlamak istiyordum. İçeri girince gözlerimi kapattığımı bile farketmemiştim yavaş yavaş gözlerimi açınca etrafta kimsenin olmadığını görünce içimde oluşan rahatlıkla nefesimi dışarı bıraktım. Geçen sefer olmayan ama şimdi olan müzik kliplerine arkadan efekt olarak ses veren piyano dikkatimi çekmişti etrafa baktım kimse yoktu yani bu kattada kimse yoktu piyanoyu "Quentin Mosimann ft. Amanda Wilson - Hello " şarkısına ayarladım normal piyanonun başına oturdum ve çalmaya başladım Amanda'nın yerleri gelince söylüyordum. Bu şarkı gerçekten çok güzeldi ve çok seviyordum . Biraz durup camdan dışarıyı seyrettim. Rüzgâr sessizce kıvrılarak yaprakların arasından geçiyordu biraz daha öyle dışarıyı seyredince aklıma gene o adamla karsilasabileceğim aklıma geldi ve hemen kalktım hızlıca yukarıya çıktım sınıfa yaklaşınca yavaşladım sınıfa girince kızları göremeyince gelmediklerini anladım çünkü çantalarıda yoktu. Jack ve onların tayfadan birkaç kişi arkadaki yerlerinde oturuyorlardı. Normalde çocukların yanına giderdim çok iyi çocuklardı hepsi ama şuan moralim pekte iyi değil böyle havalarda genellikle hep böyle oluyordum. Sırama oturdum kulaklığı takıp kafamı sıraya koydum. Müziğe okadar dalmışımki yan sırama oturan kişiyi hiç farketmemiştim oysaki ben otururken boştu. Kafamı kaldırdığımda Dean kolunu masaya dayamış elinide yüzüne koymuş gözleri duygusuz bir şekilde beni izliyordu bense ona yarı şaşırmış yarı mutlu olmuş bir yüz ifadesiyle ona bakıyordum. Yüz ifademi değiştirip kaşlarımı çatıp sorgulayan bir yüz ifadesi yerleştirdim.
- Neye bakıyorsun ya yüzümde sivilce mi var yoksa, diyip elimi yüzüme kapattım.Oysa hala tepkisizce beni izliyordu bu hali sinirime gitmeye başlamıştı ben ona hala çatık kaşlarımla bakmaya devam ediyordum. Bianda ayağa kalktı baş parmağıyla kaşlarımı düzeltti ve yerine oturdu. Sınıfın dolduğunu hatta hocanın girdiğini bile farketmemiştim Dean yerine oturunca orada oturan çocuk yerine geçti. Dersi biraz dinledim sonra hocanın söylediklerini yazmaya başlamıştım tek sevdiğim derside boşlamamalıydım bu dersin fizik olduğunu soyleyince genellikle çoğu kişi şaşırıyordu anlamıyorum çoğu kişi çok zor diyor ama ben seviyorum. Teneffüs zili çalınca kalemi bıraktım ve sırama yaslandım o sırada jessy yan sırama laurada masaya oturdu pardon resmen zıpladı onun bu haline küçük bir tebessümle karşılık verdim.
- Hadi gel kantine iniyoruz midem kazınıyor itiraz istemiyorum aç olsanda olmasanda geliyorsun seni burda tek bırakamayız hadi bitanem kırma bizi bu tatlı yüzleri kırıcak mısın ? Ha?
Evet ben bu yüzlere nasıl hayır diyicem şuan ikiside karşıma geçmiş ellerini cenelerinin altına koymuş bana şirin şirin bakıyorlardı. Sizi yiyebiliyor muyuz ya
- Tamam tamam geliyorum hadi gidelim birazdan zil çalıcak
Kızlar sevinçle koluma girdiler yarı sürünerek yarı yürüyerek kantine inmeyi başarmıştık. Kızlar poğaçaları ve kahveleriyle geldiğinde bahçeye çıktık. Bahçeye çıktığımızda boş bir bank arıyorduk köşede bir bank görmüştüm oraya doğru bakarken kızlarında gördüğünü anlamıştım üçümüzde birbirimize baktık ve haince gülümsedik ve koşmaya başladık. İlk ben sonra jessy sonrada laura jessyle aramızda çok az bişey vardı ve biraz daha hızlanıp beni geçti ama ama ben az buçuk kurt özelliğimide kullanmıştım vampir hızımı kullansaydım üç salisede orada olurdum ama nasıl olur
'Belki kız koşucudur biliyorsun çok iyi koşucuysa seni geçmesi normal hem sen çok az kurtluğunu kullandın yani normal canım '
Aa evet iç ses haklısın
'Tabiki ne sandın'
Hemen havalanma götümün karesi hığh. Şu an üçümüzde nefes nefese bankta oturuyorduk.
- Jessy gerçekten hızlıymışsın
- Evet teşekkür ederim (jessy)
- A-a şey o-o koşucudurda o yüzden yani yoksa baska bişey yok yani (laura)
- Aa evet evet ben eskiden koşucuydum ondan kalma (jessy)
- Ha iyiymiş ozaman, diyip tebessüm ettim. Bu bankın manzarası gerçekten güzeldi tüm bahçeyi görebiliyorduk ve ormanında en güzel yerine bakıyordu. Biraz öylece etrafı izledikten sonra bahçe boşalmaya başladığında ( fesat okuyucularıma burdan Slm :3) bizde yukarıya çıkmak için ayaklandık öz sırada Max yanımıza geldi. Çok tatlı bi çocuk ya kardeşim gibi kanım kaynadı bu çocuğa ne zamandır görmüyordum en son Jacklere gittiğimizde görmüştüm.
- Selam kızlar nabersiniz
- İyi (jessy, ben, laura)
- Senden ( ben )
- Bendende iyi, şey laura biraz konuşabilir miyiz ? Tabi müsaitsen yoksa başka zamanda olur yani-
- Tamam, - bize döndü- kızlar siz gidin ben gelirim, diyip o şirin gülümsemelerinden birini yerleştirdi yüzüne ve gittiler. Bizde yukarı çıktık. Bugün bende Deande çok soğuktuk ikimizde bu havayı sevmiyoruz anlaşılan. Ders malesef matematik olduğu için kulaklığımı takıp kafamı kolumun üstüne koyup yattım.
-------------------
Birinin beni dürtmesiyle kafamı kaldırdım ders bitmişti ve sınıfın çoğu çıkmıştı aa bu son dersti doğru ya beni dürten jessydi. Çantamı alıp çıktık. Laura'nın işi olduğu için o önceden çıkmış. Noluyordu bu kıza dur bakalım öğreniriz yakında. Jessy beni evime bırakmıştı. Yolda havadan söz konusu açılmıştı oda bu havadan nefret ediyormuş ayy kankam ya işte yanağından öpüp eve doğru ilerledim kapıyı açınca direk odama çıkıp doğru kendimi yatağa attım ahh çok yorulmuşum sabahtan beri hiç gitmeyen uykunun kollarına bıraktım...
------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşık Melez
VampireAvery; Genç, güzel ve akıllı bir kız. Normal bir yaşam sürmek ve normal arkadaşlar edinmek isteyen Avery normal gözüken bir okula gider normal sandığı okuldan sandığından fazla gizem olduğunu öğrenir. Dahası etrafındakilere gerçekten güvenmeli midir...