***
Sabah hizmetli bayanın sesiyle uyandım. Vee lanet olası bir gün daha off okula gitmek zorunda mıyım ya. Evet yeni bir gün, yeni bir yer ve yeni dostluklar beni bekliyor. Sersemlemiş bir şekilde kalkıp banyoya gittim. Güzel bir duş alıp banyodan çıktım. Yeni okul kıyafetlerimi süzüp fazla hızlı olmayan bir şekilde giyip aşağıya indim. Babamla annem kahvaltılarını yapıyorlardı. Annemin yanağına küçük bir öpücük kondurup yanına oturdum.
- Kızım bugün okulunun ilk günü bu yüzden dikkatli ol canım .
Annemin bu ikazı " Kızım yeni okulda başına bela alma" demek oluyor. Normal bi okul istediğimde itiraz edip dinlememişlerdi ama bu konuyu sandıklarından fazla kafaya taktığım için mecbur beni dinlemek zorunda kalmışlardı ve hep uyarılarda bulunuyorlardı.
Biraz haylaz bir kız olduğum için her sene bu uyarılardan çokça duyuyorum. Fakat derslerim kötü değildi çok iyide değildi ama birşey demiyolar. Yemeğimi yiyip odama çıktım. Yüzüme fazla abartı olmayan hatta makyaj bile sayılmayacak bi makyaj yapıp çantamı ve kot ceketimi alıp aynadan kendime baktım fena değildi. Aşağıya inip evden çıktım. Kapının önünde bekleyen arabaya bindim. Kendim gitmek istiyordum ama zaten okula zar zor ikna olmuşlardı o yüzden fazla zorlamayıp ilerde sözünü açmayı düşünüyordum. Dışarıyı seyrederken bir baktım ki okula gelmişiz. Arabadan inince okula giren öğrenciler bana dönmüştü ama umursamaz bi şekilde yürümeye devam edince kafalarını geri çevirdiler. Kumral uzun dalgalı saçlarım belime kadar uzanıyordu. Beyaz tenli 1.67 boyunda fiziği güzel bir kızdım. Yani çoğu kişi öyle diyordu ama kendimi o kadar güzel bulmuyordum neyse. Okula girince danışmanın yanına gider gitmez yeni öğrenci olduğumu anladı müneccim midir nedir. Aslında olabilir yada babam önceden haber vermişte olabilir, ikinci seçenek daha mantıklı.
Danışman beni müdürün odasına götürdü. İçeriye girince büyük koltuğuna yayılmış hafif kel göbekli bir adam vardı. Ne bekliyordunuz yakışıklı bi adam mı hah komik olmayın. İçeri girer girmez tebessüm etti .
- Hoşgeldin kızım. Ben okul müdürü Mr. Brown. Sınıfın 11 - B . Dışarıdaki öğretmen senin sınıf öğretmenin , seni sınıfına götürücek. Şimdi çıkabilirsin.
Adam ağızımı açmama fırsat vermeden beni odadan kovuvermişti pislik şuan adamın suratına bi yumruk atmamak için kendimi zor tutuyordum insan olmadığım için adam duvardan dışarı uçardı heralde ama yapmıcaktım. Dışarı çıkınca güzel bir bayan beni sınıfıma götürdü. Şuan ders başladığı için herkes sınıflarındaydı. Öğretmen kapıyı tıklatıp içeri girdi ve girmem için işaret etti. Öğretmen beni sınıfa bırakıp çıktı. Sınıftaki öğretmen kendimi tanıtmamı istedi.
- Selam benim adım Avery Madden. Umarım iyi anlaşırız.
Sesim ciddi çıkmıştı. Boş bir sıraya oturup derse konsantre olmaya çalışıyordum ama nafile. Sıraların tekli olması benim için daha iyiydi.
****
Sonunda zil çaldı .Yanıma iki kız geldi. Birisi deri ceketi ve rockçı bileklikleri çok cool duruyordu dışarıda görsem dikkatimi çekerdi ama konuşmazdım çünkü oda benim gibi dışarıdan soğuk görünüyordu. Sarı saçlarını açık bırakmıştı. Aralarındaki lacivert saçları çok hoş bir görünüm sağlıyordu. Diğeri ise gayet sadeydi biraz şirin bir görünümü vardı böylelikle gayet güzel duruyordu. Ama alımlı bir görünümüde vardı.
Sarı saçlı olan söze girdi
- Selam benim adım Jessica ama sen kısaca Jessy de .
- Memnun oldum.
Kız gayet cana yakındı göründüğünün tersi yani. Diğer kızda kendini tanıttı.
- Selam benim adımda Laura, deyip tokalaştık. Gülümsemeleri içimi ısıtmıştı bu kızları şimdiden sevdim.
- Acaba bana okula gezdirirmisiniz?
Gayet samimi bir şekilde sorduğum için hayır diyemediler galiba.
Sınıftan çıktık. Okul çok güzeldi. Babam aslında vampir okuluna gitmemi istemişti ve baya ısrar etmişti ama gitmek istemedim. Kızlarla bahçeye indik. Bir banka oturup sohbet ettik. Bana biraz kendilerinden ve okuldan bahsetmişlerdi. Cidden iyi kızlara benziyorlar. Zil çaldı sınıfa doğru giderken bir grup oğlan dikkatimi çekti içlerinde bir tanesinin bakışları beni sarsmıştı. Bu çocuk tam anlamıyla mükemmeldi. Arkaya atılmış kahverengi saçları güneş vuran bal rengi gözleri ve buğday rengi teni beni benden almıştı.
Ben o çocuğa dalmış bakarken az kalsa duvarla bir oluyordum. Kızlar dikkat etmem konusunda birşeyler söylemişti çocuğu unutmaya çalışıp yürümeye devam ettim.
Sınıfa geldik sonra o çocuklarda bizim sınıfa gelmişti. Arka sıralara geçip yayıldılar. Daha önce nasıl fark etmedim diye kendime kızarken yanıma Jessy geldi. Ve ders notlarını verdi sonra hoca içeri girdi. Ders fizikti bu dersi sevdiğim için pür dikkat dinledim.( şimdi diceksiniz bu kız nasıl bir kız fizik sevilir mi diye ama kız zeki ya ondan). Ders bitince sıramda biraz gerinip kafamı sıraya yaslayıp cam duvardan dışarıya bakıyordum taki görüş alanıma 4 tane ayak girene kadar kafamı kaldırdığımda o gruptaki iki çocuk olduğunu gördüm. Jessy ve Laura anlamsız anlamsız bakarken bende yardım edin bakışı yolluyordum fakat tınlayan yok. Ben onlara hayırdır birader tarzında bakarken, içlerinden biri konuştu.
- Selam benim adım Jack
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşık Melez
VampireAvery; Genç, güzel ve akıllı bir kız. Normal bir yaşam sürmek ve normal arkadaşlar edinmek isteyen Avery normal gözüken bir okula gider normal sandığı okuldan sandığından fazla gizem olduğunu öğrenir. Dahası etrafındakilere gerçekten güvenmeli midir...