İYİ OKUMALAR. MULTİMEDİA'DA "ELLİE GOULDİNG - LOVE ME LİKE YOU DO" SEVDİĞİM BİR ŞARKI O YÜZDEN DİNLEMENİZİ İSTEDİM.
-------------------- Jess
- Ave
İkimizde şaşkına uğramıştık ne yani ailelerimizde mi arkadaştı inanmıyorum. Jessle birbirimize bakarken aynı anda gülmeye atmaya sonrada kahkaha atmaya başladık annemler bize deve siken karınca görmüş gibi bakıyorlardı anırmaya birazda ara vermiş olsak bile hala gülüyorduk,
- Ahaha anne biz ahah jessle ahahh , böyle olmucak bi derin nefes alıp devam ettim, anne biz jessle tanışıyoruz hatta çok yakınız sizin bahsettiğiniz kişinin o olduğunu bilseydim göndermezdim boşuna yoruldu şimdi,
Konuşunca aslında gülünecek bişey olmadığını anladım ama hala gülesim vardı işte biz böyleydik nekadar saçma olsada beraber saçmalar onada beraber gülerdik şimdi farkediyorumda hayatımda şuana kadar pek arkadaş edinmedim gittiğim yerlerde çok samimi olup arkadaşlıklar kurmadım çünkü orada nekadar zaman kalıcaz bilmiyordum o yüzdende yakın davranmıyordum küçükken öyle davranıp onların bana karşı aynı şeyi hissetmediklerini öğrendiğimde uzun bir süre dışarı çıkmamıştım ama bu durumu dylan sayesinde yok edebilmiştim. Ama şimdi gerçek arkadaşlar edinebilmiştim eminim onlarda benimle aynı durumu mutlaka yaşamışlardır. Ben düşüncelere dalmışken annemgille çoktan oturma odasına geçip oturmuştuk annemler kendi aralarında konuşup çaylarını yudumlarlarken bizse birbirimize bakıp sıkıldığımızı belli eden bakışlar atıyorduk. Artık dayanamayıp jess'i kolundan tutup yavaşça odadan çıktık annemler konuşmaya okadar dalmışlardıki çıktığımızı farketmemişlerdi veya farketmiş umursamamışlardı. Jessle odama çıkınca yatağıma oturduk, birbirimize bakmaya başladık.
Birkaç dakika daha öyle baktıktan sonra jess dayanamayıp
- Yeter ya daha ne kadar birbirimize mal mal bakıcaz hadi bi konu bulalım, elini çenesine koyup ovmaya başladı, mm erkeklerden konuşmayalım mmm okul aa evet okul neden insan okuluna gelmek istedin gerçi bizim okul tam olarak insan okulu sayılmaz insanlar çoğunlukta fakat insan olmayanda var okul müdürü zaten insan değil bu okulu insan okuluna gelmek isteyen kişiler için açmış galiba oğlu için açmış ilk oğlu insanlarla beraber yaşayıp onlardan biriyle arkadaş olmak istemiş bu okula gelen çoğu kişide o amaçla gelir çoğuda öyle olur biz ve dean'in grubu hariç burdan dean'in insan olmadığını anladın fakat ne olduğunu ondan öğrenmen gerek bukadar bilgi senin için şimdilik yeterli aa konudan çıktım gene evet sende mi bu yüzden geldin?
- Evet peki ya sen, sende mi aynı durumdan dolayı
- Ya kısmen ben ilk yıl kurt-büyücü okuluna gittim arkadaş edinemedim kimse benim kafa değildi birazcık kavgada etmiş olabilirim o yüzden bi iki ay gittim geri bu okula geldim, ama yakın zamanda gitmemiz gerekiyor lauranın doğum gününe daha çok var ama oda bizimle beraber gelicek seninki nezaman?
Aa doğum günüm ben harbi harbi unutmuştum gerçekten nezamandı mm aa 5 gün kalmış bukadar az zaman kaldığının farkında bile değilim
- 5 gün sonra
- NEEEE!! 5 GÜN MÜ?!! Sen nasıl bukadar rahatsın ya bi parti felan ayarladın mı?
- Hayır düşünmedim
- Kendi aramızda bi parti yapalım mı aa ama doğum gününden önce olmalı doğum gününün gecesi olacakları ailen görmeli neyse peki nerde yapalım nerde olsun istersin?
- Hatırlıyor musun sizle beraber bir kafeye gidip kahvalti yapmıştık orası gerçekten güzel şehre göre gayet canlı ve huzurlu hem bahardayız artık orası şimdi daha güzel olur şey bide dylanı çağırsam sorun olur mu? Yani şey rahatsız olmazsınız dimi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşık Melez
VampireAvery; Genç, güzel ve akıllı bir kız. Normal bir yaşam sürmek ve normal arkadaşlar edinmek isteyen Avery normal gözüken bir okula gider normal sandığı okuldan sandığından fazla gizem olduğunu öğrenir. Dahası etrafındakilere gerçekten güvenmeli midir...