Sen kim oluyorsun...

301 8 0
                                    

------------------------------------------------------

Sabah alarm sesiyle uyandım zaten yarı uyanıktım tamamen uyandım. Banyoda rutin işlerimi halledip dolabın karşısına geçtim. Havalar soğumaya başladığı için şort giymiyecektim. Siyah kot jean ve beyaz üstünde siyah baskılarla WTF altındada küçük harflerle 'where's the food' yazan tisortü giyip siyah supergalarımı giydim. Siyah converse çantamın içinede defterlerimi koydum kulaklığı ve telefonu yanıma aldım. Aşağıya indiğimde annemler kahvaltılarını çoktan yapıyordu babam annemin yanında kan içmez çok fazla dayanamayacağı zamanlarda sadece ve bu çok nadir oluyordu. Çünkü annemin içindeki kurt kendini göstermeye başlıyordu, hırıltılar felan o yüzden babam annemin yanında kurt tarafını besliyordu.

- Afiyet olsun, diyip oturdum onlarda aynı şekilde cevap verip yemeklerine devam ettiler. Bi yandan yiyip diğer yandan tabletlerine yada telefonlarından işlerini hallediyorlardı.

20 dakika sonra

Yemeğimi yedikten sonra babama kendi arabamla gitmek istediğimi söyleyip garajdan arabama atlayıp çıkmıştım.Okula gelmiştim. Arabayı park edip arabadan indim. Daha önce hiç dikkat etmemiştim bizim okulda çoğu kişinin arabası vardı hatta jessy'de şu son zamanlarda kendi arabasıyla geliyordu. Otoparktan çıkarken bi çocukda benle beraber çıkıyordu arabalarımız yan yanaydı.

~ Günaydın, şaşırarak

- Günaydın, dedim çocuk çok tatlıydı gerçekten abartmıyorum ama Dean kadar değil.

~ Benim adım Taylor seni daha önce bir kaç kez görmüştüm ama hiç tanışma fırsatımız olmamıştı, çocuk kötü birine benzemiyordu ve gerçekten sevecen bir yapısı vardı.

- Benim adım da Avery memnun oldum diyip tebessüm ettim.

*****

Sınıfın önüne gelimiştik Taylor iyi birisine benziyordu gelene kadar konuşmuştuk ayrıca komiktide. Vedalaştıktan sonra sınıfa giricekken önümden hızla birisi geçip kapıyı açtı ve sertçe yüzüme kapattı. Sınıfa girdiğimde o kişinin Dean olduğunu gördüm ne oldu acaba gene kim sinirlendirdi bu çocuğu diyip sırama oturdum. Jess ve Laura daha gelmedikleri için kulaklığı çıkarıp müzik dinlemeye başladım. Bir kaç dakika sonra sınıf dolmaya başladı bizim kızlar gelince onlara göz kırptım ve hoca geldi. Ders edebiyat ne çok severim kendisini(!).

****

Oh be sonunda. Kızların yanına bi gidim.

- Selam kızlar

- Sanada[esenyerek]

+ Selam kızlar. Avery biraz konuşalım mı

- O-olur, şaşkınlığımdan kekelemiştim lanet olsun . Dışarı çıktığımızda çok az kişinin olduğu koridorda bi köşeye gittik.

+ Avery o çocuk kimdi

- N-ne , bi anda afallamıştım

+ Avery o çocukla gezme, o niye benim gezdiğim kişilere karışıyor.

- Pardon ama istediğimle gezerim Dean.

- Avery sana o çocukla gezmicen dedim o kadar! Bizim çocuklar dışında başka yeni tanıştığın çocuklarla gezme!

- Sanane bundan, sen kim oluyorsunda bana karışıyorsun?!

Biraz sinirle soludu sonra arkasını dönüp gitti.

-------------------

Umarım beğenmişsinizdir.

Aşık MelezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin