ÚVOD

40 4 5
                                    

Ahoj! Dovol mi se představit, jsem Emily a tohle je moje knížka o mojí cestě za letní postavou. Sice to celé začalo jako novoroční předsevzetí ale nějak jsem to flakala a napadlo mě si teda psát online deník aby mě to motivovalo se víc snažit.

Tohle nebyl ani úplně můj nápad, přišla s tím kámoška a já jsem se s dalšíma kámoškama přidala,protože mi to přišlo jako fajn výzva. Se svojí postavou jsem byla vcelku spokojená, nějak jsem ji nikdy moc neřešila ale určitě je na ní hoodně co zlepšovat a v téhle době ráda zkusím něco nového čím se můžu zabavit.

Zkoušela jsem trochu cvičit od ledna, ale moc se mi to nedařilo tak oficiálně začínám odteď. Aspoň jsem si něco nastudovala a připadám si teď jako pravá fitnessačka. Konkrétní cíl zatím nemám, určím si ho podle toho jak to půjde. Jak jsem už napsala, chci se hlavně nějak zabavit a najít si nový koníček, zatím mě to cvičení dost baví, jenom si potřebuju vytvořit nějaký režim.

Chtěla bych cvičit tak 4x 5x týdně, čas si myslím že na to mám. Našla jsem si cviky na hodně častí těla, ozkouším si je a uvidím jak dlouho a kolik toho budu dělat.

Sem budu psát asi po týdnech nebo prostě jak se to bude hodit, možná si zavedu nějaký systém.

Moje postava teď: docela hubená ale slabá, vypadám jako prkno :/
Věk: 15
Výška: asi 165
Váha: teď nevim, doplním

Cvičíte někdo taky? Máte nějaké oblíbené účinné cviky?

To je asi všechno co jsem chtěla napsat zatím ahoj.

EMILY'S FITNESS DIARYKde žijí příběhy. Začni objevovat