Hlásím se zase po třech dnech, ještě pořád se rozhoduju, kdy sem budu psát kapitoly. Asi vždycky po dvou, třech, čtyřech dnech, jak se mi zrovna bude chtít.
Ve středu jsem vůbec necvičila, prostě se mi moc nechtělo tak jsem si řekla, že si odpočinu. Zato jsem byla na dlouhé procházce a část jsem i běžela, takže si myslím, že to není žádná tragédie.
Ve čtvrtek už jsem zase cvičila jako normálně, ráno teda jenom asi 10 minut protože jsem moc nestíhala, ale odpoledne už hezky hodinu.
No a v pátek už to bylo jako obvykle, ráno 20 minut a hodinu na večer.Ráno se většinou hlavně protahuju, rozhýbávám se, zkouším třeba cviky z powerjógy a tak. U toho mívám pokud možno pořád zpevněné břicho, ještě to nezvládám úplně celou dobu, ale pokroky jsou.
Odoledne už cvičím normálně, často se ségrou. Začínám dřepy, pak kliky a nůžky, všechno kolikrát to jen zvládnu. Potom to samé ještě jednou. Pak si většinou vezmu "činky" a dělám s nimi rozpažování, předpažování, zvedání nad hlavu, prostě posílení ramen. Pak dělám nůžky, 3krát po sobě dokud to vydržím, boční sedy lehy na každou stranu 2krát, nakonec prkno, zase až dokud vysílením nespadnu. Končím zase dřepy. Pak si odpočinu a dám si to víceméně znovu, třeba trochu jednodušší nebo vybereme jiné cviky, většinou místo ramen cvičím záda.
ČTEŠ
EMILY'S FITNESS DIARY
FanfictionTohle je takový můj deník na tento rok, budu si sem psát své pokroky na cestě za letní postavou