Намджун не знаеше как да реагира на прегръдката, в началото се опита да се освободи от хватката на Розовокосия, но той го придърпа още по-силно, почти задушавайки го.
Сетне Джун се окопити и положи брадичка на рамото на Сокджин.
- Не съм достоен за теб, Джин! - заговори измежду плача си Джун, едва произнасяше думите.
- Виж... - поде Джин, отделяйки се от прегръдката и обхвана мокрото от плач лице на момчето срещу себе си. - Красив си, любими мой! - каза накрая, усмихвайки се, а другото момче го изгледа невярващо.
- Казваш го от съжаление! - бе единственото, което каза.
- Не е така! - Джин започна да трие сълзите от красивото му лице с палци,а после се усмихна вяло. - Харесвам теб самия, а не лицето ти или косата ти. Още в момента, в който те видях, те харесах и реших, че трябва да бъдеш моето момче завинаги. Ако не ми вярваш, си обръсни косата тогава! - каза, а Намджун се изкикоти, обичаше това качество на Джин да се шегува в сериозните моменти.
- Ти харесваш мен заради мен самия? - изненада се от чутото Джун. Плачът му вече беше почти спрял.
-Точно така и искам отсега нататък да не спазваш повече диети, защото си съвършен такъв какъвто си. Само ако можеше да се видиш през моите очи, ти също би се влюбил в себе си.
- Мисля, че не бих се влюбил в себе си... - изрече накрая.
- Защо? - изненада се по-големият.
- Защото съм влюбен в теб, Ким Сокджин!
THE END
Това беше, хорица, благодаря ви, че следяхте тази кратка история и се надявам да ви е харесала 💗!
KAMU SEDANG MEMBACA
(ᴜɴ) ʜᴀɴᴅsᴏᴍᴇ // ɴᴀᴍᴊɪɴ
Cerita PendekНамджун прикрива несъвършенствата си с грим, а Джин се опитва да го убеди, че е красив въпреки слоевете макиаж.