"İtachi burada değil. Ben Shisui. Nasıl yardımcı olabilirim? "
Uchiha Shisui. Bu ismi daha önce de duymuştum. Sasuke biraz anlatmıştı ancak onun öldüğünü sanıyordum. Buraya bunun için gelmemiştim ancak gerçekten şanslıydım. Artık hem Shisui san'ın hem de İtachi san'ın yaşadığını öğrenmiştim.
"Merhaba. Ben Sasuke'nin bir arkadaşıyım da. İtachi san'ın ve sizin öldüğünüzü sanıyorduk ve buraya da bununla ilgili gelmiştim. "
Biraz şaşkın bir ifade ile baktı. Sonuçta yaşayan bir insana onu ölü sandığımızı söylemiştim. Tam lafım devam edecekken merdivenlerin yanında birini fark ettim. Bu İtachi san'dan başkası değildi.
"Misafirimiz mi var Shisui? "
Shisui san gülümseyerek cevap verdi. Çok nazik birisine benziyordu ve İtachi san'a çok olmasa da benziyordu.
"Evet. İçeri gel Sakura chan. "
Eve girdim. İtachi san da benim peşimden girdi. Onlarla konuşmak istiyordum elbet ancak önce bulmam gereken bazı şeyler vardı.
"Lavabo ne tarafta acaba? "
Shisui san bana beyaz bir kapıyı gösterdi. Ben de içeri girdim. Görünüşe göre çok dikkatli davranıyordu. Kendisi evde yoktu ancak ihtiyacım olanı belki burada bulabilirdim. Tsunade san neyse ki bana çok şey öğretmişti. Tıp bilgisinin yanısıra birçok şey daha öğrenmiştim. Dolapları karıştırmaya başladım. Nagato siyah bir kutudan bahsetmişti değil mi? Ancak görünüşe göre kutusu burada değildi. O sırada lavabonun hemen yanında bir çöp kovası fark ettim. Olay 3 buçuk ay kadar önce olmuştu ve o zamana ait çöplerin hala kutuda olamayacağına inanmıştım. Ancak mantıken lavanonun yanında böyle bir kutuya ihtiyaç yoktu. Aynanın hemen yanında 2 tane havlu asılıydı yani bu kutu kağıt havlular için değildi. Kapağını açtım yavaşça. İçinde bir sürü uruk kutusu ve pakedi vardı. Diş macunu tüpleri, yüz bakım ürünlerinin kutuları ve makyaj pamuğu gibi kullanılmış malzemeler vardı. O kadar fazlaydı ki bu yığın 1 ayda oluşmazdı. O zaman aradığım kutu da burada olmalı. En azından aramalıyım. Beyaz eldivenlerimi elime geçirip her ne kadar istemesem de bir sürü çöpün arasından ellerime bulaşan sıvılar rahatsız etse de sonunda Nagato'nun anlattığına benzer bir kutu bulmayı başarmıştım. Kutu biraz ıslanmıştı. Onu şeffaf bir torbaya koydum ve eldivenleri çıkardım. Evden çıkarken en yakın çöp kutusuna atacaktım. Şimdilik onları da başka bir torbaya ve ardından iki torbayı da çantama koydum. Şimdi sorgu zamanıydı. Ellerimi güzelce yıkayıp salona geçtim. Shisui san salonda oturuyordu. İtachi san ise marketten aldıklarını dolaba yerleştiriyordu. Boş bir koltuğa oturdum. İtachi san beni fark edince Shisui san'nın yanına oturdu. İkisi de benim konuşmamı bekliyordu.
"Aslında Sasuke ve diğer herkes sizin oldugunuzu sanıyordu ve şimdi sizi karşımda görmek, gerçekten garip hissettiriyor. "
İtachi san şaşırmış bir ifade ile baktı. Beni tanıyordu ancak sanırım şimdi hatırlamıştı. Sasuke'yi de duyunca emin olmuş olmalı.
"Sen Sasuke'nin arkadaşısın. Peki o nerede? "
Beklediğim bir soruydu. Saat daha erkendi ve tahminimce evinde olmalıydı.
"Evinde olmalı. Lütfen beni dinleyin tüm sorularımı cevaplayın. "
Kısa bir sessizliğin ardından iki Uchiha'dan da onay aldım ve sorularıma devam ettim.
"Eğer ikiniz de hayattaysanız neden Sasuke'ye ulaşmaya çalışmak yerine burada olmayı tercih ettiniz? "
Kesinlikle en çok bunu merak ediyordum. Sasuke, İtachi san'ın kardeşiydi ve ilk ona ulaşmaya çalışması gerekirdi.
"Aslında bunu denedim. Ancak o zaman başka şehirdeydik ve buraya da onu aramak için geldik. Yaklaşık 4 aydır onu arıyoruz. "
Shisui san ne demek istiyordu? Zaten Sasuke hep buradaydı ve onlar da burada yaşıyorlardı.
"Hafıza kaybı yaşıyor olabilir misiniz? Sasuke hep buradaydı ve siz de öldüğünüzü sanmadan önce burada yaşıyordunuz. "
O sırada masada duran ilaçları ilk kez fark ettim. Anlaşılan kaza geçirmişlerdi ve hafıza kaybı yaşıyorlardı. Çünkü o ilaç tam böyle durumlarda veriliyordu.
"Sizi Sasuke'nin yanına götürebilirim. "
"Bunu yapmanı çok isteriz. "
Daha soracak sorularım elbette vardı. Ancak biliyordum ki Sasuke'nin de vardır. İlk önce onu aramam gerektiğine karar verdim. Çantamdan telefonumu çıkardım ve aradım. Ancak açılmadı.
"İşi var sanırım. Açmıyor. O zaman hadi ona sürpriz yapalım. "
Shisui san heyecanla konuştu ve İtachi san da başıyla onayladı. Böylece iki Uchiha ile evden çıktım ve Sasuke'nin evine doğru yol aldık. Daha birkaç adım atmıştık ki Sasuke aradı.
"Sakura, kusura bakma kahvaltı hazırlıyordum. Naruto burada da. Bir şey mi olmuştu? "
"Üç tabak daha koyar mısın masaya? Yanına iki sürprizle beraber geliyorum. "
Pek içime sinmedi ama yavaştan finale doğru geçmeye karar verdim. 10.bölüm tahminimce finl olacak ve Acı serisinin sonuna gelmiş olacağız. Finali kurguladım bu arada ve biraz heyecanlı bölümlere geçiyoruz. Özellikle son 3 bölüm baya heyecanlı olacak gibi. Neyse. Bu bölüm de bu kadardı. Kendinize iyi bakın^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Dilekler (Acı 3)
FanfictionSaçlarımı öptü, sarıldım bende sıkı sıkı. Hayatımın en değerli iki parçasından birini tutuyordum kollarımda. Naruto'yu dünyanın en mutlu insanı yapacağım. "Naruto, benimle evlenir misin? " Kısa bir sessizliğin ardından ışık saçan o gözlere baktım u...