4

885 65 16
                                    

-Naruto-

Sakura ve Tsunade san ile benim evimde toplanmıştık. Jiraiya amcamla beraber bu işi çözecektik artık. Sasuke'ye bilerek haber vermemiştik. Emin olduktan sonra ona anlatacaktık.

"Pekala. Öncelikle Tsunade, Sakura'dan başka öğrencin var mıydı? "

"Evet. İno ve Fuu isimli 2 öğrencim daha oldu. Ama bunun konuyla ne ilgisi var? "

Eliyle sus anlamında işaret yaptı. Onu bu kadar ciddi görmeye alışık değildim. Ancak belli ki Nagato'ya çok değer veriyordu. Sonuçta onunla beraber yaşıyorduk zamanında. Konan san'ı da tanıyordu.

"Peki Sakura. Bir insanın saçı ayda ortalama kaç santim uzar? "

"Ortalama bir buçuk santim. Ancak bazı etmenlerle üç santime kadar çıkabilir. Bakımla ilgili. "

Tsunade san da Sakura da anlamamış ifadelerle bakıyordu. Jiraiya amca ise hepsini aklında not edip düşünüyordu.

"Nagato'nun saçının doğal kızıl olduğunu biliyorsunuz değil mi? "

Elbette biliyordum. Sonuçta onunla yaşamıştım bir süre. Sakura'ye ve Tsunade san'a baktım. Sakura bir şeyler anlamış gibiydi.

"Nagato ile görüşmeye gideceğim. Sanırım görüş günü bugündü. "

Ayağa kalktı ve bir şey söylemeden gitti. Ne olduğunu anlayamamıştım. Ancak belli ki o bir şeyler anlamıştı. Ve bunun izini sürecekti.

-Sakura-

Nagato ile görüşmeliyim. İçimde onun yapmadığına dair bir his var. Sanırım Jiraiya san'ın ne demek istediğini anladım. Biri Nagato'ya tuzak kurmuştu. Bu yüzden onun herhangi biriyle problemi olup olmadığını öğrenmeliydim. Bir de şu bulut deseni. Hem Konan san'da hem İtachi san'da hem de Nagato'da vardı. Ayrıca Naruto'nun dediğine göre İtachi san'ın başka arkadaşlarında da varmış. Kırmızı buludun anlamını da sormalıydım. Çok geçmeden de iki görevli Nagato'yu görüşme odasına getirmişti. Kızıl saçlının yüzüne ilk kez bu kadar yakından bakıyordum.

"Sakura Haruno. Seni burada görmeyi beklemiyordum. "

"Aslında ben de gelmeyi beklemiyordum ama bazı sorularım va-"

"Cevaplamayacağım. Şimdi defol buradan. "

Bu tavrı her ne kadar sinirimi bozsa da sakin kalmalıydım. Derin bir nefes verip direk konuya girdim.

"İtachi san'ı aslında sen öldürmedin ve bu sana kurulan bir komploydu değil mi? "

Şaşkınlığı yüzünden okunuyordu. Sessiz kalmayı tercih etti. Bu sessizliği evet olarak kabul ettim. Yardım etmek istediğimi anlamıştı ve şimdi sadece beni dinliyordu.

"O zaman ilk sorumla başlıyorum. Saçların doğal kırmızı mı? "

Ben dahil okulda bir sürü kişinin saçı boyaydı. İno dahil. Kırmızı doğal bir saç rengi olmadığından boya olduğunu düşünüyordum.

"Hayır. "

Tam da tahmin ettiğim gibi saçını boyuyordu. Jiraiya san da bunu ima etmişti bize. Nagato nun saçlarına baktım. Dip boyasının geldiği belli oluyordu.

"Markasını hatırlıyor musun? "

Hatırlıyor olmasını umuyordum. Özellikle de sürekli kullandığı bir markaysa hatırlamalıydı.

"Hayır. Ama siyah bir kutuydu ve üzerinde kırmızı desenlar vardı. "

Markasını bilmemek çok kötü olmuştu. Ancak bu ipucundan yola çıkabilirdim. Sonra aklıma şu bulut deseni geldi. Onun olayını da soracaktım.

"Kırmızı buludun anlamı ne? İtachi san, Konan san, sen ve birileri daha kırmızı bulut desenli pelerin giriyordu. İtachi san'ın cenazesinde bile. "

Biraz şaşırmış gibiydi. Beklemediği şeyler soruyordum sanırım. Ancak aldığım her cevap beni gerçek katile daha da fazla yaklaştırıyordu. Kim olduğunu bulamasam bile bulduklarımı Jiraiya san ile paylaşabilir ve en azından bulunmasına yardımcı olabilirdim.

"Hepimiz Ortaokul döneminden arkadaşız. O zamanlar Akatsuki dediğimiz bir grubumuz vardı. Onun sembolü. Anı kalsın diye bir yere yaptırdık. Bu kadar. "

Arkadaşlarından birinin öldürme olasılığı olsa da bu Uchiha soyu ile olan derdini açıklamaz. Bizim psikopat katilimiz ise Uchiha soyu ile ilgileniyordu. Ayrıca Sasuke bulut desenli kişilerden pek şüphelenmediğini de söylemişti Nagato tutuklanmadan önce. Onlardan birine suçu yıkmak daha kolay gibi görünüyordu. Hele de herkesin öldü sandığı birine. Sanki insanlardan habersiz sadece bu plana odaklanmış ve yapmış gibi. "

"Peki son bir soru. Herkes öldüğünü sanıyordu. Peki bunca zamandır nerede ne yapıyordun? "

Bu en önemli soruydu. Beni gerçek katile götürecek olan soru. Onu tanıyan biri olmalıydı. Nagato'nun kılığına girip saldırdığına göre. Keşke Naruto, Sasuke ya da ben o zamanki sesini hatırlayabilseydik. Ancak sadece elimdeki bilgileri kullanarak çözmek zorundaydım.

"Aslına bakarsan evde tedavi görüyor ara sıra da dışarıya çıkıyordum. Yaşadığım gerçeğini kendi arkadaşlarımdan ve diğer tanıdıklarımdan sakladım çünkü yeni bir hayata başlamak istiyordum. Gerçi daha başlayamadan iki tane polis beni evimden alıp buraya tıktı. "

Evinden almak derken? Nagato bizim gözlerimiz önünde tutuklandı. Gerçekten de biri cinayet işlemiş ve suçu onun üzerine atmıştı. Neden bilmiyorum ancak Nagato'ya güvenmem gerektiğini hissediyordum.

"Nasıl yani? Evinden almak derken? "

Duyduğum cümle ile aklımdaki düşüncelerden kurtulup tüm odağımı Nagato'ya verdim.

"Sakura. Sana her şeyi anlatacağım. "

Yeni bölüm beklemiyordunuz değil mi:D

Evet geldim ama her an gidebilirim ve gelmişken ufak bir sürprizim olsun dedim. Kitaplarımın okunma ve oy sayısına baktım. Gerçekten bu kadar ilgi beklemiyordum. Ve bu ilgiye karşın kurguyu tamamlamazsam kendimi çok kötü hissederdim. Öncelikle artık sasunaru shiplemiyorum. İlk kitabı yazarken 8.sınıftaydım ve şu an 11.sınıfın yarısındayım. Ancak bu kitabı hatırladığım kadarıyla değiştirmeden ilk kurguladığım haliyle size sunmak istiyorum. Yani shiplemesem de yazacağım:3

Ha bir de kardeşim de hesap açtı ShimaUkai onu da takip ederseniz çok mutlu olurum kendisi şu an shoto x reader kitabı yazıyor ve yakında daha fazla haikyuu ve mha kurguları ile gelecek. İlk yazarlık tecrübeleri ve destek olursanız çoook sevinirim ^^

Her neyse çok uzattım sksbdkdh bir süre daha buralardayım.

Kendinize dikkat edin

🍯🍯🍯

Son Dilekler (Acı 3)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin