8

251 20 41
                                    

"Sakura. Seninle konuşmam gerek. "

Neden buradaydı? Daha önemlisi benimle ne konuşacaktı? Olaylarla bir ilgisi mi vardı?

"Ne oldu Yugito? Eğer bu olayda senin de parmağın vars-"

Ağzıma bastırılan ellerle susturuldum.

"Sakin ol, ben bir şey yapmadım, sana yardım etmek istiyorum. Eğer olayları daha önce öğrenseydim sana daha erken yardım ederdim. Biz arkadaştık Sakura. "

İç çekerek yüzüne baktım. Yeni okula geçtiğimde benimle konuşan ilk kişiydi Yugito. Bir nevi Naruto'nun boşluğunu doldurmaya çalışıyordu. Birkaç ay Naruto'yla hiç konuşamamıştım.

"Öyleydik dimi, sonra Fuu ile sen yakınlaştınız ve beni dışladınız, Sasuke ile aramı bozmaya çalıştınız, bana iftiralar attınız. "

"Bilmiyordum, yemin ederim bilmiyordum. Fuu bana en başından beri senin yaptığını söyledi, kanıtlar gösterdi ben de inandım. O yüzden aramıza mesafe girdi. Lütfen telafi etmeme izin ver. Fuu'yu beraber alt edelim. "

Demek ki gerçekten doğruydu. Bunların hepsi Fuu'nun eseriydi. Fuu bizden önce oraya gelmişti ancak hala net bir kanıtım yoktu. Hukuk sözle değil kanıtla işleyen bir şeydi.

"Fuu nerede yaşıyor? "

"Sakura sana söylerim ama oraya tek gidemezsin. Fuu gerçekten hafife alınacak biri değil. "

Yürümeye başladım. Yugio'ya zerre güvenmiyordum. İkisi beraber üzerime gelip Sasuke ile aramı bozmaya çalışmıştı. Benim için ne kadar değerli olduğunu bildiği halde. Fuu'nun derdi zaten belliydi. Sasuke'yi elde etmek istiyordu. Gerçi o kıza artık güvenemiyordum. Uchiha'ların soyunu kazımaktsn bahsedip Sasuke'yi öldürmeye çalışması, sonra da sevgili olmak istemesi gerçekten tuhaftı ve oturmayan şeyler vardı. Peşimden gelem Yugito'ya döndüm.

"Fuu'nun adresini verir misin? "

-Naruto-

Hala olanların etkisindeydim. Neden İtachi nii ve Shisui nii ölü gibi gösterilmişti? Sakura ne yapmaya çalışıyordu?  Endişeliydim bir yandan da. Artık kimsenin ölümünü kaldıracak durumda değildim. İtachi nii ve Shisui nii polise hala yaşadıklarının haberini vermek ve olanları anlatmak için dışarı çıkınca Sasuke ile yalnız kalmıştım.

"Nasıl hissediyorsun? "

Kucağına çıktım yavaşça. Gözleri ışıldıyordu. Onu uzun zamandır böyle görmüyordum.

"Harika hissediyorum. "

Beni kendine bastırdı. Ellerini saçlarımda gezdirirken sarıldım ona sıkı sıkı. Kokusunu içime çektim. Huzur bulabildiğim tek yerdi onun kolları.

"Sakura, onları nasıl bulmuş olabilir? "

İç çektim.

"Ben de bilmiyorum Sasuke. Ona bir şey olacağından korkuyorum.

"Sakura güçlü kız Naruto, eminim bize de anlatacaktır ne olduğunu. "

Umarım, umarım anlatır. Artık tehlikeden uzak tamamen mutlu bir hayat istiyorum. Her günümün sevgilim ve en yakın arkadaşımla geçsin istiyorum. Beraber eğlenelim, zamanımızı güzel şeylerle geçirelim istiyorum. Ama bu isteğe ulaşabilir miyim? İşte bundan emin değildim. Her şey öylesine saçma bir hal almıştı ki.. Sasuke beni iyi hissettirmek ister gibi saçımı okşuyordu. Çok şey atlatmıştık. Artık mutlu olmak hakkımızdı değil mi..

"Bugün ne yapmak istersin? "

Sakin bir sesle sordu Sasuke

"Bilmiyorum ki, aklıma hiçbir şey gelmiyor. "

"Hadi pasta yapalım, İtachi ve Shisui nii'nin gelişini kutlarız. "

Başımla onayladım. Bu iyi bir fikirdi işte.

Selam^^

2 yıl sonra geri döndüm UwU

Artık sasunaru shiplemediğimi ve kitabı devam ettirmeyeceğimi söylesem de bu şekilde bırakmak içime sinmedi. Zamanında cidden emek vererek yazdığım bir seriydi çünkü acı serisi. En azından güzel bir şekilde veda etmek istedim çünkü bu seri cidden bunu hak ediyordu. İki bölümde hikayenin kalanınu toplayıp hatırladığım kadarıyla ilk planladığım finali verip bu seriye veda edeceğiz. Umarım seriyi sevmişsinizdir. Şu an baktığımda her ne kadar berbat bir seri olarak görsem de cidden bu kitapları yazarken çok güzel insanlar tanıdım ve 2 yıl geçmesine rağmen hala yeni bölümü bekleyen bir sürü insan var. Devam etmeyecek dediğim halde ısrarla yazmanız cidden duygulandırdı beni :' bu seriyi bitirdikten sonra diğer kitaplarıma göz gezdireceğim ve bitirmeye değer kitap var mı diye bakacağım, ona göre de ya bitirecek ya da yayından kaldırıp hesabı düzene sokacağım. Farklı bir hesaptan skz kurgulark yazmaya devam ediyorum bu arada ilginizi çekerse @sangomiya hesabıma da beklerim^^

Her neyse, şimdilik bu kadardı. İlginiz için gerçekten çok teşekkür ederim:'

💕💕💕💕💕💕💕💕

Son Dilekler (Acı 3)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin