"Sevgili Naruto,
Eğer bu satırları okuyorsan ben planladığım şeyi başarmışım demektir. Öncelikle özür dilerim. Yüzüne karşı söylemem gerekirdi her şeyi. Evet, katili buldum. Sasukeye zarar vermeye çalışan, seni bıçaklayan insanı buldum. Ancak şu an konumuz bu değil. Eğer mektubu okuyorsan zaten Fuu cezasını çekiyordur. Özür dilerim. Bunca yıldır sana yalan söylediğim için. Seninle ilk tanıştığımız zamanı hatırlıyor musun? Sana karşı çok önyargılıydım ama sen bunu kırdın. Hatta sonra bana psikolojik sorunlarını anlattığında elimden geldiğinde destek olmak istedim. Gerçekten seni bir arkadaş olarak gördüm. O yüzden sana acıdığımı düşünmeni istemiyorum.
Ben Sasuke'ye aşıktım.
Hala da aşığım.
Kağıtta su izleri olursa özür dilerim. Uzun zaman sonra ilk kez kalbimi açıyorum. Naruto, Sasukeye'ye iyi bak. Eminim onu kimse senden fazla sevemez. Lütfen birbirinizi bir daha üzmeyin. Onun yanında sen varken benim gözüm arkada kalmaz. Hem belki bu sayede ölümüm de bir anlam kazanır. Zaten oraya ben gitmeseydim, hastalığım beni öldürecekti. 4.evre mide kanseriyim. Üzgünüm, sana hiç açıklamadım. Belki açıklasam beni engellemeye çalışır, iyileşmem için elinden geleni yapardın. Ama artık çok geç. Sadece size artık yalan söylemek istemediğim için yazdım bu mektupları. Kendine ve Sasuke'ye iyi bak Naruto. Birbirinizi hep sevin ve Koruyun. Ancak o zaman huzurla uyuyabilirim.
~Sakura"
"Sevgili Sasuke,
Umarım sana bir travma da ben yaşatmıyorumdur. Ortaokuldan beri hep beraberdik ve birbirimize sahip çıkardık. Lütfen sil o göz yaşlarını. Bunca sene seninle olmak, arkadaşın olmak harikaydı. Belki yine gizli iş çevirdiğim için kızacaksın bana ama, inan buna değerdi. Söz vermiştik birbirimize. Hep beraber olacaktık. Asla birbirimizin yerini başkası dolduramazdı.
Ama Sasuke, ben senden bu sözü artık bozmanı istiyorum.
Çünkü ben de ihanet ettim sözümüze.
Sana aşık oldum.
Yıllarca içimde tuttum, ama bu sırlarla ölmek istemiyorum. Seni sevdim, gerçekten sevdim. Beni her anlamda koruyan kahramanımdın sen. Ama prensesin sözlerini tutamadı. Hayır, Naruto'yu hiç kıskanmadım. Sadece imrendim. Onun yerinde ben olsam ne olurdu dedim birçok kez. Ama bilmiyorum, bana o zaman böyle güler miydin? Ayrıldığınızda bile size ihanet etmek istemedim. Onu nasıl sevdiğini görmüştüm çünkü. Naruto da seni çok seviyordu, ona da kızamadım. Yapabileceğim tek şey ikinizi yeniden bir araya getirmekti. Sasuke, bir sonununuz olursa konuşun, çözün. Senden tek ricam budur. İkinizi mutlu görürsem rahat uyuyabilirim. Sizi çok seviyorum. Lütfen dikkat edin kendinize.
~Sakura"
-Naruto-
Her şey çok hızlı olmuştu. Gözyaşlarım akıyordu öylece. Asla tahmin etmemiştim.. Sakura'nın bizi bırakacağını düşünmemiştim. Sasuke'ye sarıldım sıkı sıkı. Evet her şey bitmişti. Büyük bir kayıpla. En yakın arkadaşımı da kaybetmiştim.. Kelimeler boğazımda düğümleniyor, sadece hıçkırarak ağlıyordum. Sasuke de benden farklı değildi. Kıpkırmızı olan gözleri kendini tutmuyordu. Onu en son İtachi nii'nin öldüğünü sandığımızda böyle ağlarken görmüştüm. Değmiş miydi bunca şeye? Bazen sadece bunu düşünüyordum. Fuu'nun yaptıkları değer miydi..
"Naruto.. Acıyor.. Çok acıyor.. "
"Benimki de.. Acıyor.. "
Gözlerini sildim. Saçlarına öpücüklerimi dizdim. Söz veriyorum Sakura, bu ikimizin de son ağlayışı olacak. Onu her şeyden çok mutlu edeceğim..
Söz veriyorum..
"Naruto, benimle evlenir misin? "
-Sasuke-
Hala olanların etkisinden çıkamamıştım. Yıllarımı paylaştığım, en değerli arkadaşım gitmişti. Ardında 2 mektup ve cinayet kanıtlarıyla. Bunca yıldır bana olan aşkını nasıl saklamıştı kusursuzca? Bilemiyorum.. Anlayamıyorum da..
"Naruto.. Acıyor.. Çok acıyor.. "
"Benimki de.. Acıyor.. "
Saçlarımı öptü, sarıldım bende sıkı sıkı. Hayatımın en değerli iki parçasından birini tutuyordum kollarımda. Sakura. Huzurla uyu. Naruto'yu dünyanın en mutlu insanı yapacağım.
"Naruto, benimle evlenir misin? "
Kısa bir sessizliğin ardından ışık saçan o gözlere baktım uzun uzun.
"Evet. "
-4 yıl Sonra-
"Naruto, Sakura, hadi geç kalıyoruz. "
Minik adımlarla bana gelen Sakura'ya baktım. Bugün tam 3 yaşına basıyordu. Pembeli elbisesi ve tokasıyla çok tatlı olmuştu. Arkasında da beyaz gömleğiyle eşim, Naruto duruyordu.
"Baba, annem yarım saat aynads kendine bakıp durdu. "
"Oi, ben senin annen değilim tebayo, bana da baba de. "
"Anneee anneeee. "
İkisine bakıp güldüm kocaman.
"Bak, sakura da benim babası olmam gerektiğini düşünüyor karıcım. "
Naruto hafifçe kafama vurduğunda gülmeye başladık hepimiz. Sakura'yı kucağıma aldım yavaşça.
"Hadi bakalım, hazır mıyız tatile gitmeye. "
"Eveeeet tatiiill. "
Önce Sakura'yı, sonra Naruto'yu öptüm. Harika olacaktı her şey. Mutlıyuz, ve öyle kalacağız.
Tıpkı senin istediğin gibi Sakura.
BİTTİ
SONUNDA 4-5 SENEDİR YAZDIĞIM SERİ BİTTİ
Oh be sonunda
Bu boktan kitaba katlandığınız ve yıllarca bölüm beklediğiniz için teşekkür ederim:3
Mutlu kalın efenim:3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Dilekler (Acı 3)
FanficSaçlarımı öptü, sarıldım bende sıkı sıkı. Hayatımın en değerli iki parçasından birini tutuyordum kollarımda. Naruto'yu dünyanın en mutlu insanı yapacağım. "Naruto, benimle evlenir misin? " Kısa bir sessizliğin ardından ışık saçan o gözlere baktım u...