30/01/21
Çınar ajanstan çıkmak için ceketini giyinirken aklına takılan şeyi sormak için Serkan'ın odasına gitti.
"Ser-"
Çınar girdiği odada Serkan'ın elinde zarf görünce kaşlarını çatıp onlara baktı.
"O zarf ne öyle?"
"Ben de şimdi ona bakıyordum, bilmiyorum ne olduğunu."
Çınar, Serkan'ın yanına gidip zarftan çıkan fotoğrafa baktı. Görmeyi beklediği en son şey bile değildi bu..
Çınar şok olmuş gözlerle fotoğrafa bakakaldı..
"Gerçek mi bu fotoğraf?"
Serkan çatık kaşlarla diğer fotoğraflara da baktı.
"Bilmiyorum ama gerçek gibi duruyorlar."
"Feris'in haberi var mıdır acaba?"
"Sanmıyorum, eğer olsaydı bana söylerdi mutlaka. Sen neden gelmiştin?"
"Şey sormak için gelmiştim.. Unuttum ya, neyse sonra aklıma gelince sorarım ben. Sen ne yapacaksın?"
"Acil bir toplantı.. Sen Jülide'ye Barış'ı çağırmasını söyleyebilir misin?"
"Tabii söylerim."
Çınar odadan çıktıktan sonra Serkan fotoğraflara bakıp güldü. Telefonunu eline alıp herkese toplu sesli mesaj gönderdi.
"Bir saat içinde herkes EGO'da olsun. Acil toplantı yapmamız gerekiyor"
Dicle, Meral'le yemek yerken telefonuna gelen bildirimle telefonu çıkardı.
"Serkan Bey mesaj atmış"
Çatık kaşlarla telefona bakarken yanda duran peçeteyle ağzını silip mesajı açtı
"Bir saat içinde herkes EGO'da olsun. Acil toplantı yapmamız gerekiyor"
Dicle ve Meral somurtarak birbirlerine baktılar.
"Bu ne canım sürekli acil toplantı yapıyorsunuz siz de."
"En son acil toplantı yaptığımızda babam kızı olduğumu söylemişti Meral, korkmalı mıyım?"
"Yok ya neden korkasın, sanki başka sırrınız mı kaldı da korkuyorsun?"
"Haklısın.. Ben hazırlanıp çıkayım o zaman, afiyet olsun sana."
"Tamam, haberleşiriz yine ara beni mutlaka haber ver bana."
Dicle kafasını sallayarak odasına gitti üzerini değiştirmek için.
"Efendim Jülide?"
"Barış Bey ajansa gelmeniz gerekiyor, Serkan Bey acil bir toplantı istemiş ve sizin de gelmeniz gerekiyormuş."
"Konu ne peki?"
"Bilmiyorum."
"Tamam, ben geliyorum."
Barış oturduğu koltuktan kalkıp kapıya doğru yöneldi.
"Brom nereye?"
"Serkan beni çağırmış abi acil toplantı mı ne yapılacakmış bilmiyorum tam."
"İyi tamam, haber verirsin bana."
"Tamam, veririm görüşürüz."
Barış üzerine montunu alıp evden çıktı ve arabaya atlayıp ajansa sürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Menajerimi Ara | Senaryolar
General FictionHikayede geçen karakterler "Menajerimi Ara" dizisinin karakterleridir. Yazmış olduğum bölümler birbirlerinden bağımsız. Dizide geçen konuyu veya dizide olmasını istediğim sahneleri kendi kalemimle yazıp paylaşıyorum. tw: @perdidoentisara