Ayla - Barış Yüzleşme

1K 39 29
                                    


Barış, Dicle'nin masasında oturduğunu görünce Jülide'ye eliyle selam verip oraya yöneldi. Kafasını kapının pervazından uzatıp Dicle'ye baktı.

"Asistan kız?"

Dicle kafasını kaldırıp şaşkında sesin sahibine baktı. Gülin ve Emrah gülümseyerek onlara bakarken Dicle de gülerek ayağa kalktı.

"Hoş geldiniz Barış Bey.."

Barış gözlerini kısıp gülerek Dicle'ye baktı. Birkaç adım atarak Dicle'nin yanına vardı. Elini saçlarının arasına daldırıp parmağını saçına doladı.

"Barış Bey demek.."

Barış fısıldayarak konuşurken Dicle de gülerek kafasını eğince Barış tam kafasını uzatıp onu öpecekken Emrah'ın sesi duyuldu.

"Ceyda Hanım geliyor."

Dicle hemen Barış'ın yanından ayrılıp birkaç adım geriye gitti.

"Feris Hanım şuan odasında değil ama bir şey lazımsa ben yardımcı olabilirim."

Dicle'nin sözü biterken Ceyda girdi çeriye.

"Barış senin burada ne işin var?"

Barış kaşlarını çatarak Ceyda'ya döndü.

"Buranın oyuncusu olduğum için istediğim zaman gelmemde bir sorun olacağını düşünmüyorum."

Ceyda bozulsa da belli etmeden gülerek kafasını salladı.

"Tabii istediğin zaman gelebilirsin."

Yalandan gülerek herkese göz attıktan sonra telefonunu açıp saate baktı ve geri kapattı telefonu.

"Benim önemli bir görüşmem vardı."

Telefonunu salladı ve önce yanlarından ardından EGO'dan ayrıldı.

"Dicle bi' gelebilir misin benimle?"

Dicle başını sallayıp hemen Barış'ın peşinden odadan çıktı. Barış geçen gün yaptığı gibi Feris'in odasına girince Dicle de peşinden girip kapıyı kapattı.

Barış, Dicle'yi belinden kavrayıp kendine çekti ve boynuna ufak bir öpücük kondurdu. Barış derin bir nefes çekip gülümseyerek Dicle'ye baktı.

"Özlemişim"

Dicle gülümseyerek gözlerini kısınca Barış, parmağını her zaman yaptığı gibi Dicle'nin saçına doladı.

"Acaba akşam bana mı gelsen?"

Barış kafasını yana eğip Dicle'ye bakarken olumlu cevap almayı umuyordu.

"En son geldiğimde kapıdan kov-"

Dicle dediği şeyi fark edip hemen sustu. Anlamamasını umarak hemen konuşmaya başladı.

"Yani son geldiğimde annen pek benden hoşlanmamıştı biliyorsun Barış, tatsızlık çıksın istemiyorum."

Barış bir süre Dicle'ye baktıktan sonra kafasını sallayıp onu onayladı.

"Zaten ben de şuan hatırladım biraz işim vardı. Neyse kaçayım o zaman ben haberleşiriz sonra."

Dicle kafasını sallayıp Barış'ın yanağını öpünce Barış da gülümsedi ve Feris'in odasından çıktı. Barış kafasında taşları oturtmaya çalışırken Jülide'nin ona seslenmesiyle durdu.

"Barış Bey, bi' bakar mısınız?"

Barış kafasını sallayıp adımlarını ona çevirdi ve yanına gitti.

Menajerimi Ara | SenaryolarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin