,,Możesz udawać, że wygładziłeś ścianę, ale rysa zawsze w niej będzie. Ze mną było tak samo. Nosiłem w sobie rysę, które nic nie mogło wypełnić. "
,,Bo świata nie obchodzi ta jedna ludzka tragedia."
,,W chwilach zagrożenia dla ludzkości liczy się nie praktyka, tylko przepisy. "
,,Mój świętej pamięci dziadek mówił, że jako dzieciak wszystko robiłem na ,,jebał pies". Za szybko, bez pomyślunku. "
,,Mury mają lepiej, one wszystko przetrwają."
,,Reymond zachęca mnie do powiększania penisa.(...) Kto wie, na bezrobociu coś trzeba robić."
,,Wyrzuciłem z siebie kilka wesołych zdań, zupełnie jakbym nie stracił dziś roboty, tylko dostał podwyżkę. Wszyscy jesteśmy aktorami. "
,,Lęk, który coraz częściej przejmował stery nad moim życiem. Byłem tym już cholernie zmęczony. "
,,Pomyślałem, że jedynym lekiem na całe zło może być trening. "
,,Faktycznie, chyba zbyt długo jej się przyglądałem. Trudno oderwać oczy od kogoś, w kim kochałeś się przez tyle lat. "
,,Śmierć bezlitośnie odziera ze złudzeń.(...) Bo kiedy ktoś bliski znika bez wieści, nieustannie katujesz się setkami tych samych pytań.(...) A kiedy wreszcie znienawidzisz czekanie, próbujesz udawać, że żyjesz."
,,Ruszanie główna zawsze roznosi smród. A smród prowokuje."
,,Powinienem powiedzieć jej prawdę. Bolałaby, ale byłaby lepsza niż wikłanie się w kłamstwa."
,,Nie bój się, Marek, bo strach jest oczekiwaniem zła."
- Nie popełnię już tych samych błędów.
- Zawsze popełniamy te same błędy, tylko okoliczności się zmieniają.
CZYTASZ
Cytaty cz. 2 (ZAKOŃCZONA)
RandomZbiór cytatów z książek, piosenek, filmów, seriali, znanych ludzi itp.