,,Wszyscy jesteśmy samotni, a żyjemy po to, aby to zmienić."
,,Zabijam wroga zanim wróg zabije mnie."
,,Nie zawahałeś się jakbyś czekał tylko na pretekst."
,,Gdy uciekasz nie widzisz co cię goni."
- Widzieliście ten western w którym facet przyjeżdża do miasta i się okazuje, że to diabeł czy tam śmierć?
- Najważniejsze, że jest po naszej stronie.,,Współczesna choroba potrzeba natychmiastowego zaspokojenia."
,,Pewnie łatwo jest mieć wszystko w dupie. Nie dbać o nikogo, uciekać od uczuć, martwić się tylko o sobie. Żałośnie lecz łatwo."
,,Czasem trzeba walczyć, postawić się."
,,Nie uciekniesz od własnej natury."
,,Znajomość sztuczki ci nie pomoże gdy wiem, że ją znasz."
- Więc to pułapka?
- Możliwe
- Mimo to idziesz
- Tak, bo to moja pułapka. Wiem czego się spodziewać,,Twoje leczenie zależy od zaakceptowania tej boleśnie przełomowej zmiany."
,,Dzieci to słabość."
,,Czasem się zastanawiam dlaczego im silniejszy człowiek tym trudniej mu się przyznać do bólu i prosić o pomoc."
,,Żyjąc wystarczająco długo z bólem, zaczynasz tęsknić gdy mija."
,,Wiesz dlaczego się bałem?
Bo byłem zamknięty w pomieszczeniu bez wyjścia.",,Nikt nie znika na zawsze. Można ukryć tożsamość, ale nie to kim się jest."
,,Znając swoje role i pozycje jesteśmy gotowi na wszystko."
,,Normalne życie polega na staniu w miejscu."
,,Nie próbuj być świętsza od papieża."
,,Gdy zmarła babcia moja mama była zdruzgotana. Przestała płakać dopiero po pół roku. Oznajmiła wtedy, że już nie dąży do normalności, bo ta przestała dla niej istnieć. Musiała znaleźć dla siebie coś nowego."
,,Ciągle każesz ludzią się nie mieszać, ale sęk w tym, że im na tobie zależy."
,,Stawiłam czoła bólowi i poczułam jakbym dotkneła Boga."
- Najpierw chcesz mnie zabić? A potem nakarmić
- Na jedno wychodzi. Marna ze mnie kucharka.,,Woli się wściekać na świat niż w nim żyć."
,,Są dwa rodzaje bluźnierst, synu. Jedne ludzie chętnie wybaczają, drugich nie."
,,Pragną w coś wierzyć, bo osamotnienie ich przeraża."
,,Ja nie umieram tylko zabijam. Ale kiedy próbuję być kimś innym cierpią na tym niewinni."
CZYTASZ
Cytaty cz. 2 (ZAKOŃCZONA)
AcakZbiór cytatów z książek, piosenek, filmów, seriali, znanych ludzi itp.