,,Lubisz sobie pogadać, ale nie zamierzam się z tobą kłócić."
- Lewo czy prawo. Prawo czy lewo. W dowolnej kolejności, by uniknąć nieporozumień. Teraz mamy szaleńtwo wobec zdrowemu rozsądkowi. A nie stawisz czoła szaleńcą.
- Boisz się ich? Tym właśnie są grupą szaleńców.
- Megomaniacy i sadyści. Nie obrażajmy tych, którzy toczą prawdziwą walkę w swoich głowach.,,Lepiej być z kimś w złych chwilach."
,,Jeśli ten rząd się zmieni. Nikt nie pozostanie na swoim stanowisku."
- A co to za dzień. Król postanowił zabawić się w Zorro. Za kilka dni ucieknie w podskokach. Zobaczysz. Dobrze mu tak. Tak dzieje się tym którzy słuchają się matek.
- Czyżby?
- Z wyjątkiem tych tu obecnych.,,Gdy mnie całujesz oddycham."
,,Za odpowiednie pieniądze nawet ziemia przestanie się kręcić."
,,Nie martw się. Nigdy nie znajdą ciał, a bez ciał nie ma strachu."
,,Odchodzę synu. Spokojny, wolny. Pamiętaj o tym. Moja dusza jest wolna. Niech twoja też będzie, a stanie się cud."
,,Uciekł jak tchórz. Był naszym królem. Naszym obrońcą."
,,A kiedy cierpienie jednostki stanie się cierpieniem ogółu, mury runą i zapanuje pokój."
- Powiedziałeś, że nieraz prawda to za mało.
- Co nie znaczy, że powinniśmy się poddać. Jak król i ci mydełkowaciy politycy.,,Kiedy odbierają ci wolność nie walczysz słowami. Tylko siłą."
,,Z alkoholizmu nie da się wyleczyć trzeba bardzo uważać."
,,Fanatyzm atakuja słabych tych co mają w sobie dużo nienawiści."
- Muszę zapytać żonę. Mamy inne plany.
- Nic nie szkodzi zmień je.- Ja też tęskniłam. Tyle lat.
- Nie było mnie kilka miesięcy.
- Straciłam cię dużo wcześniej.,,Ciężko na razem, ale osobno jeszcze gorzej."
- Nie martwię się, bo ty go wychowałaś zawróci ze złej drogi. W końcu przypomni sobie o wskazówkach jakie dawali mu rodzice.
- A jeśli nie?
- To ty mu przypomnisz. Będziesz jego kompasem, motywacją i wszystkim czego potrzebuje, żeby odnaleźć siebie. Miłość matki wszystko uleczy.- Czy kiedyś będziemy mogli mówić o tym co przeszliśmy?
- Nie wiem. Widzieliśmy straszne rzeczy, terror. Całe życie będą nas prześladować.,,Nie naprawisz błędu popełniając kolejny."
- Czy ty mi grozisz?
- Oczywiście.,,W Atenach nawet nie miałem kataru. Ta wiocha mnie zabije. Temperatura nie chce spaść."
,,Rozwiązanie jedynego problemu czasem prowadzi do rozwiązania innych."
,,Zaniedbane kobiety stają się marudne."
- A kim ja jestem twoją zemstą?
- Jesteś moim lekiem.,,Jeśli odejdziesz drzwiami to on oknem."
,,Czasem tkwimy w nieudanym związku ze strachu lub wstydu, ale nie będzie drugiej szansy."
- Odpraw, wydziedzicz, ale jeśli skrzywdzisz syna wszyscy zwrócą się przeciwko tobie.
- A skąd będą wiedzieli?- Nie raz sama prawda wystarczy i tak nie miałam nic do stracenia.
- Nawet wolności?
- Nie mam jej dopóki jesteśmy osobno.,,A co ja mogę. Nie jetem magikiem. Nie sprawie, że to co powiedziała zniknie."
,,Nikt nie idzie sam przez życie. Każdy kto tego spróbuję będzie stracony."
,,Niewierność to to co teraz robisz. Tamto to była chwila słabości."
,,Nie będziesz siedział sam jak żebrak."
- To nie sparawiedliwe, że chcą pana zabić generale.
- Gorzej jakby był to akt sprawiedliwości.,,Wszystko jest po coś."
,,Bardziej brakuje mi śmiechu niż snu."
,,Gdyby to ode mnie zależało, wyrzuciłbym cię."
,,Znalazłyście dobrych mężów, którzy was szanują, bo wy szanujecie siebie."
- Skoro już się spotaliśmy może postawie ci kawę?
- To nasz lokal. Jak chcesz to zrobić?
- Racja...... W takim razie to ty stawiasz.,,Nie ma drugiej szansy Meleticie dlatego śmierć jest najgorsza."
,,Kiedy nie możesz złapać tlenu zadowalasz się oddechem."
,,Kto powiedział, że znalezienie szczęścia jest trudne. Kiedy je znajdziesz odkryjesz, jak ważna ona była."
,,Szczekaj ile chcesz i tak wiesz kto jest zwycięzcą."
,,Walimy głowami w żelazne kraty. Wiele głów pęknie, ale w końcu kraty też puszczą. (...) Nasze głowy są twarde, a my uparci."
,,Myślałeś, że będę częstował go kawą? Chciałem, żeby ochłonął."
,,Wierzę, że tylko płynąć z prądem mogę coś zmienić."
- Dosyć to jest zabronione.
- To się nie patrz.- Co za wstyd wrzucę mundur do błota i go podepcze.
- To nie mundury są winne, a ludzie który go noszą.,,Nieraz wystarczy powiedzieć prawdę właściwej osobie."
,,Niewiele trzeba nam do szczęścia oddech i bicie serca tylko tyle. Całą resztę sami tworzymy lub niszczymy."
,,Przed tobą bitwa. Walcz dzielnie i się nie obawiaj, jestem przy tobie."(zmarły ojciec przekazał synowi we śnie)
CZYTASZ
Cytaty cz. 2 (ZAKOŃCZONA)
De TodoZbiór cytatów z książek, piosenek, filmów, seriali, znanych ludzi itp.