,,Daredevil " sezon 3 (2)

27 2 0
                                    

,,Został sam na świecie w swoim własnym mroku otoczony nieznajomymi. A jednak za dnia wydawał się normalny. Jadał z innymi, chodził na zajęcia i mszę. Ale dręczyły go okropne koszmary. Budził się spocony z krzykiem. Nie mówił co mu się śniło, prosił tylko o pomoc. (...) Pewnej nocy nie odpowiedziałam na jego wołanie. Nie poszłam do niego. Nigdy więcej nas o nic nie prosił. Zamknął się przed wszystkimi, bo wszyscy w życiu Mattiu go opuścili włącznie ze mną.
Gdy ktoś w potrzebie próbuje cie odepchnąć, trzeba znaleźć w sobie siłę by się zaprzeć."

Powinnam nazwać cie debilem, bo myślisz, że przyjaciele cie osłabiają, a nie wzmacniają.

,,Ktoś musiał naświetlić tą sprawę. Jestem wdzięczny, że miałaś odwagę, żeby mnie do tego zmusić."

,,Pana desperacja, pana umniejsza. "

,,Twój ojciec nie wiedział kiedy się poddać, był na to, zbyt dumny dlatego zginął. "

- Nie jestem głupia.
- Nigdy tego nie mówiłem.
- Mówisz to kłamiąc mi w oczy.

,,Jesteś zbyt wściekły, przeze to zginiesz."

,,Każdy toczy swoją własną niewidzialną bitwę, ale niekiedy ją widać."

- Jak z tym żyć. Wiedząc, że tak się kogoś skrzywdziło.
- Trzeba sobie uświadomić, że choćby nie wiem co się zrobiło wciąż można to naprawić.

,,Wszystko skończy się dobrze. Jeśli nie jest dobrze, to jeszcze nie koniec. Słowa wielkiego Johna Lenona."

,,Zabicie kogokolwiek nawet Fiska zmieni twoje postrzeganie siebie."

,,Niewielu dostaje to na co zasługuje."

,,Nie doświadczyłam jej zbyt wiele. Gdy mi ją ofiarowano bałam się ją przyjąć." (miłość)

,,Niektórzy są tak bogaci i potężni, że system sobie z nimi nie radzi. Wykraczają ponad prawo."

,,Twoje błędy nie określają ciebie."

,,Jeśli mnie kochasz to dziel ze mną swoje życie w pełni."

,,Wszyscy jesteśmy rozbici. Chodzi o to, żeby znaleźć kogoś kogo fragmenty pasują do naszych."

- Gdy rozmawiałem z Ojcem ostatni raz byłem wściekły. Zmieniłbym to gdybym mógł.
- Gdyby Bóg na to pozwalał, ludzie bez końca zmienialiby przeszłość, nie idąc w przód.

,,Boski plan przypomina piękny gobelin, a tragedia człowieczeństwa polega na tym, że oglądamy go jedynie od spodu. Widzimy postrzępione nici i blady kolor, które są tylko namiastką pięknego wzoru po drugiej stronie jaki ogląda Bóg."

,,Wszyscy próbujemy robić więcej dobra niż zła."

,,Whisky do celów leczniczych."

Cytaty cz. 2 (ZAKOŃCZONA) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz