,,Wiedziała, że gdy rozpacz trochę przygaśnie, jej rodzice znajdą ukojenie w wierze."
,,Kochała, dopóki uczucie jej trwało, a gdy się kończyło, odchodziła bez łez i obwiniania się."
,,Wstręt przywrócił jej siły."
,,Najprostszy sposób, żeby ludzie nie zwracali ci głowy, to dać im to, czego chcą."
,,Jerald łatwo uzależnił się od narkotyków, a zabijanie stało się po prostu kolejną używką."
,,Pieniężna wartość willi nie czyni z niej jeszcze prawdziwego domu."
,,Jedną z najgorszych rzeczy jest bezsilność. Jeśli z nią człowiek sobie da radę, to wszystko inne staje się drobnostką."
,,Gwałt nie ma podłoża w seksie, tylko w przemocy."
- Ludzie zawsze mówią mi o intymnych szczegółach swojego życia. Nigdy nie wiedziałam dlaczego.
- Dlatego, że słuchasz.,,W jakiś sposób zawsze czuła się tam bezpiecznie, w tłumie przechodniów, na ulicach, które były tak znajome. Ale teraz, mieszkając na cichym przedmieściu, poczuła potrzebę posiadania broni. "
,,Jeśli uda jej się wywalczyć sprawiedliwość będzie umiała zaakceptować codzienność."
,,Prawdziwa włada nie przebacza. Prawdziwa władza wymierza karę."
,,Tak czy inaczej, czasem trzeba zlekceważyć kilka siniaków, żeby móc potem strzelić gola."
,,Nie odwracasz się, gdy w grę wchodzi rodzina."
,,Kłótnia to zwykle wina dwojga ludzi."
- Jesteś ambitnym facetem.
- Dlaczego?
- Nie masz zmywarki.,,Po chwili jednak popatrzyła na niego szeroko otwartymi oczami, w których nie było ani jednej łzy. Bez trudu rozpoznał otępienie i szok."
,,Wiara tłumi rozpacz."
CZYTASZ
Cytaty cz. 2 (ZAKOŃCZONA)
عشوائيZbiór cytatów z książek, piosenek, filmów, seriali, znanych ludzi itp.