Serial Dartedevil sezon 1

23 3 0
                                    

,,Wiem, że się boisz, ale nie możesz się poddać lękowei, bo tacy jak on wygrają."

,,Tak długo jak ludzie będą kupować, my będziemy sprzedawać." (dzieci)

,,Nie warto mieć kobiety, którą można kupić."

,,Tkwimy w tym czym się zajmujemy, czym jesteśmy."

,,Przeszłości nie da się wymazać, ciągnie się za nami."

,,Kłopoty to możliwości, które trzeba umieć dostrzec."

,,Zakładając maskę, weszłeś do klatki ze zwierzętami, a one nie przestaje walczyć dopóki nie padną."

,,Mądrość nie pochodzi z książek. (...) Mądrość to podejmowanie właściwych decyzji we właściwym czasie."

,,Jedyne czego potrzebujesz, żeby poznać ten ogromny świat Mati to odwaga."

,,Nie ma bohaterów ani łotrów są tylko ludzie i ich cele."

,,Otaczanie się bzdetami to nie życie, to śmierć. Kiedyś jedwabne prześcieradła owiną się wokół twojej szyi i uduszą cie na śmierć."

- Masz serce mały, ale to za mało, musisz kontrolować wściekłość.
- Mówiłeś, że gniew jest bronią.
- Jest iskrą, a wściekłość to niekontrolowany ogień i dlatego jest bezużyteczny.

,,Nie ufaj cichym ludzią, zawsze coś kombinują."

,,Mądry jest ten, który umie udawać głupiego."

,,Emocje potrafią uczynić bezbronnym nawet najbardziej powściągliwego. "

,,Jesteś godnym przeciwnikiem to zaszczyt móc odebrać ci życie."

- Jesteś wierzącą Karen?
- Moi rodzice byli, to pewnej dlatego nie wierzę.

,,Musiałem to zrobić, cierpiałem." (ćpun na głodzie, zabił staruszkę)

,,Człowiek nie może być jednocześnie wybawcą i oprawcą. Światłem i cieniem. Jedno trzeba poświęcić. Wybieraj byle mądrze. Albo inni wybiorą za ciebie."

,,Liczą się historie, które opowiadają o nas nasi bliscy."

,,Nie da się wejść na szczyt, nie robiąc sobie po drodze wrogów."

- Nie boję się śmierci.
- Jak wielu innych ludzi, bo to życie ich przeraża.

- Jak ty to robisz?
- Jedna stopa za drugą, jak każdy.

,,Im bliżej szczytu tym wiatr mocniej wieje."

,,Mówienie prawdy nigdy nie jest łatwe. To dlatego porywają się na nią jedynie najlepsi."

,,Sbprawy które mają znaczenie wymagają zbyt dużego skupienia. Odrywają od wysyłania sms-ow i przeglądania tysięcy kanałów telewizyjnych."

,,Naprawdę uważasz , że to cokolwiek zmieni. Że jeden człowiek w głupim stroju może coś wskurać. "

Cytaty cz. 2 (ZAKOŃCZONA) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz