După 15 minute aceștia au ajuns într-un loc necunoscut fetei...
Jimin:Am ajuns.
N/T:Unde suntem?Spune aceasta si se uită în jur.
Jimin:Într-un parc.
N/T:Asta văd și eu, dar unde?
Jimin:Aici venim eu și băieți când vrem să scăpăm de fani sau reporteri ...Sau când vrem pur și simplu să ne relaxăm fără a ne deranja cineva...Nu este chiar atâtde populat, deaoece este mai departe de oraș și șosea...Spune acesta și zâmbește cald.
N/T:Frumos...Acum de ce mai adus aici?
Jimin:Pentru ați mulțumi.
N/T:Pentru ce?
Jimin:Mai salvat atunci de fani.
N/T:Ok...Acum că mi-ai mulțumit ,
putem merge?
Jimin:Ok,hai la mașină.
N/T:Ok...Hai...Aceștia s-au întors ca să meargă la mașină, dar s-au oprit din cauza lui Jimin.
Jimin:N/T...
Aceasta când întors a simtit o pereche de buze noi peste ale sale...
Da..Era adevărat.Park Jimin tocmai ce o săruta...
Nu era un sărut oarecare, era un sărut timid ce te face să te pierzi imediat ,era un sărut plin de sentimente...
Era un sărut perfect,la care aceasta a răspuns...După câteva minute s-au despărțit din sărutul care nu doreau să se mai termine.
Jimin:Acum putem merge.
N/T:.....
Jimin:Hai.Spune și pornește spre mașină, dar se oprește imediat când vede că aceasta nu vine după el.
Jimim:N/T, ești ok?....N/T ...
N/T:C-ce a f-fost asta?
Jimin:Ce?
N/T:T-Tu mai s-sărut-tat???
Jimin:Ooo...Ăăăm asta?...Hehehe...Păi știi...Eu doream să văd....Spune acesta timid, ducându-și mana după ceafă.
N/T:Ce?
Jimin:Să văd...Ăăăm...Cum reacționezi.
N/T:Cum reacționez?
Jimin:Da.
N/T:De ce?
Jimin:Nu toata lumea are norocul să mă sărute și doream să văd dacă o să mă lovești sau o să-mi răspunzi.
N/T:De ce?
Jimin:Te plac ,ok? Poate nu te știu de mult timp ,dar cu tine mă simt altfel ,cu tine mă pot comporta normal...Nu ești ca vre-o fană,care atunci cand ma vede sare direct pe mine,pe când tu...Tu fugi de mine ori de câte ori mă vezi...Și mă rănești făcând asta chiar dacă nu știi...Mă faci să cred că mă urăști sau ți-am greșit cu ceva...După ce a auzit ce tocmai a putut spune Jimin, nu-i venea să creadă...Nu stia dacă îl place...
☆POV N/T☆
El tocmai...Mi-a spus că mă place... Nu știu dacă simt ceva pentru el... Nu am simtit deloc nimic...
Mi-e frică că o să-l rănesc...Nu o să fie în siguranță cu mine....Jimin:N/T, esti ok?
L-am auzit spunând cu o frică în voce...
Jimin:N/T....
☆POV JIMIN☆
O văd că se gândește la ceva de ceva timp...Stau liniștit și mă uit la ea până văd că....Văd că venele de pe mâna ei se fac din ce in ce mai negre și sub ea diferite umbre joacă ....
Jimin:N/T , ești ok?
O văd că nu răspunde și mă îngrijorez din ce mai tare, mai ales că umbrele au început să prindă formă umană...
Jimin:N/T...
O strig cât de tare pot...Mi-e frică ce se întâmplă???
☆POV AUTOR☆
Când a auzit țipătul, N/T imediat s-a uitat spre Jimin care era înconjurat de umbre...Nu a putut sta degeaba așa că imediat le-a ordonat telepatic să plece...
După ce au plecat, imediat s-a repezit spre Jimin...Sărutându-l...
N/T:Ești bine?
Jimin:Da,dar ce s-a întâmplat?
N/T:Nimic bun.De asta nu pot să am sentimente pentru tine...
"Oricât de mult te-aș iubi"Spune tristă și se îndepărtează de el ,dar acesta o trage inapoi la el in brațe.
Jimin:De ce???Ce a fost mai devreme???De ce nu poti avea sentimente pentru mine?
N/T:Jimin hai să mergem...
Jimin:N/T spune-mi...
N/T:Jimin, doar hai sa mergem...Acesta nu a mai spus nimic ,deoarece și-a dat seama ca este ceva complicat si că nu vrea să vorbească despre asta...
S-au îndreptat spre mașină, mai apoi pornind înspre școală...SCUZE PENTRU EVENTUALELE GREȘELI ....
CITEȘTI
️ɎØɄ ₳ⱤɆ ₥Ɏ ⱠØVɆ || 𝐏.𝐉𝐦 PAUZĂ
Fanfiction𝕀𝕦𝕓𝕚𝕣𝕖𝕒... 𝕌𝕟 𝕛𝕠𝕔 𝕡𝕖𝕣𝕚𝕔𝕦𝕝𝕠𝕤 𝕡𝕖𝕟𝕥𝕣𝕦 𝕠𝕒𝕞𝕖𝕟𝕚... 𝔻𝕒𝕣 𝕔𝕦𝕞 𝕖𝕤𝕥𝕖 𝕒𝕔𝕖𝕤𝕥𝕒 𝕠𝕒𝕣𝕖 𝕡𝕖𝕟𝕥𝕣𝕦 𝕗𝕚𝕚𝕟𝕥𝕖𝕝𝕖 𝕤𝕦𝕡𝕣𝕒𝕟𝕒𝕥𝕦𝕣𝕒𝕝𝕖??? 𝕍𝕒 𝕤𝕡𝕦𝕟 𝕖𝕦...𝔼𝕤𝕥𝕖 𝕦𝕟 𝕛𝕠𝕔 𝕞𝕠𝕣𝕥𝕒𝕝 𝕚𝕟 𝕔𝕒𝕣...