Dupa inca o oră în care băieți au fost fugăriți de Jin si N/T doar a stat și ia privit râzând, rareori ajutându-i .
Acum băieți se odihneau pe șezlongurile din jurul pișcinei.
J-Hope:Nu mai pot.
Tae:Dacă Jimin nu ne fugărea, Jin nu ne mai alerga el după pe toți.
Jimin:Nu e vina mea ca Suga îmi ia iubita și fuge cu ea.
Suga:Stai potol domn Gelos ,ți-am spus. Vreau să-mi cunosc mai bine viitoarea cumnata și eroina lui Jungkook.
Jimin:Puteai sa o cunosti în timp ce eram cu toți în sufragerie,nu să o iei ca pe un sac de cartofi și să fugi cu ea afară.
Suga:Dacă nu făceam asta , unde ne mai era distracția???Spune și Jimin vrea să se ridice la el,dar a fost oprit de un pupic pe frunte .
N/T:Îți spun eu unde era.
Suga:Unde?
N/T:Vrei să ți-o arăt.
Tae:Mai spui?
Suga:Sigur arată.
N/T:Bine ,dar trebuie să închizi ochii.
Suga:Bine.Spune si închide ochii așteptând, N/T făcând pasi ușori spre el ,băieți abținându-se să nu râdă...Odata ajunsă în dreptul lui.
Suga:Unde este?Pot deschide ochii?
N/T:Acum ti-o arăt.Suga imediat ce ia auzit vocea atât de aproape și-a dat seama că ceva nu este în regulă, dar a fost prea târziu ,deoarece s-a trezit aruncat în piscină.
N/T:Uite amuzamentul.
Spune și începe să râdă alături de băieți.
Jungkook:N/T ești belea.
Spune atunci când a ajuns în dreptul ei și și-a pus mâna pe umeri ei.
N/T:Jeon ce încerci să faci?
Jungkook:Eu nimic....Sau poate da.
N/T:Pof-Dar aceasta a fost împinsă de Jungkook în piscină, înainte de a termina ce avea de zis,acesta primind o palmă în cap de la Jin și un pumn în umăr de la Jimin.
Jin:Esti prost?
Jimin:Sau esti prost.
Jungkook:În primul rând niciuna.Si în al doilea rând ...Auuu.Spune și își pune mana pe umăr, acolo ,unde la lovit Jimin.
Jungkook:În plus e bine ,nu?
Spune și se întorc cu fața spre piscină, văzând că N/T încă nu a ieșit la suprafață.
Jungkook:E bine. Nu-i așa N/T?...N/T?
Spune deja cu o teamă în voce, ceilalți băieți rămânând blocați când au văzut că ea nu reacționează deloc.
Jungkook:N/T?
Jimin:N/T nu-i de glumă.
Suga:PROȘTILOR NU MIȘCĂ DELOC.Urla la ei și înoată spre N/T ,Jimin și Jungkook sărind în apă ca să-l ajute pe Suga ca să o scoată pe uscat.
Odată scoasă din apă, Jimin și-a pus urechea pe pieptul ei ,încercând să audă bătăile inimii ,acestea fiind foarte lente ,Jin luându-i pulsul.Jin:Pulsul îi scade.
Jimin:Și inima abia îi bate.
Jungkook:Dați-vă la o parte.Spune si incepe să-i acorde primul ajutor ,apăsându-i pe piept pentru ai scoate apa și Jimin îi făcea respiratie la gura, din când în când mai punând capul pe pieptul ei și el și Jungkook pentru ai auzit bătăile inimii, acestea fiind lente.
Jungkook:Sunați dracu la ambulanță.
Tae:Acum.
Jimin:Până ajunge ea ,o vom pierde.
J-Hope:Și ce vrei sa facem atunci?
Jimin:Jin pregătește mașina, Jungkook ajută-mă să o duc până la ea, Suga și J-hope, poftim cheile de la casa ei ,mergeți și îi aduceți câteva schimburi. RM și Tae voi stați acasă ,va sunam noi în caz de ceva.
CITEȘTI
️ɎØɄ ₳ⱤɆ ₥Ɏ ⱠØVɆ || 𝐏.𝐉𝐦 PAUZĂ
Fanfiction𝕀𝕦𝕓𝕚𝕣𝕖𝕒... 𝕌𝕟 𝕛𝕠𝕔 𝕡𝕖𝕣𝕚𝕔𝕦𝕝𝕠𝕤 𝕡𝕖𝕟𝕥𝕣𝕦 𝕠𝕒𝕞𝕖𝕟𝕚... 𝔻𝕒𝕣 𝕔𝕦𝕞 𝕖𝕤𝕥𝕖 𝕒𝕔𝕖𝕤𝕥𝕒 𝕠𝕒𝕣𝕖 𝕡𝕖𝕟𝕥𝕣𝕦 𝕗𝕚𝕚𝕟𝕥𝕖𝕝𝕖 𝕤𝕦𝕡𝕣𝕒𝕟𝕒𝕥𝕦𝕣𝕒𝕝𝕖??? 𝕍𝕒 𝕤𝕡𝕦𝕟 𝕖𝕦...𝔼𝕤𝕥𝕖 𝕦𝕟 𝕛𝕠𝕔 𝕞𝕠𝕣𝕥𝕒𝕝 𝕚𝕟 𝕔𝕒𝕣...