Acesta doar aprobă din cap ,urmându-i pe cei doctori, ceilalți sunându-i pe RM și Tae pentru a le da noile vești...
Timpul trecuse și ajunsese vremea pentru a începe defibrilarea.
George:A venit timpul.
Jimin:Începeți acum ?
Lee:Da.Ne vedem mai încolo băieți.Lee și George au intrat în sala de operație, în urma lor venind targa pe care se află N/T inconștientă...
Jimin se uita cu o tristețe la ea și Jungkook cu o dezamăgită față de el ,deoarece ea ia salvat viața și el ia pus viața în pericol...
Înainte ca targa să intre în sală, Jimin o oprește, luându-i mâna lui N/T în mâna lui.
Jimin:Sper să te faci bine.Spune și o sărută tandru pe buze
După N/T a intrat în sală, băieți privind de pe hol cu tristețe.
Jin:O să fie bine.
Jungkook:Imi pare rău, este numai vi-
Jimin:Nu e vina ta ,ai vrut să faci o glumă.
Jungkook:Ba nu ,este vina mea,dacă nu-
X:Jimin are dreptate,Jungkook.Se aude o voce din spatele lor,când s-au întors au văzut un domn și o doamnă.
Jungkook:Domnule și doamna Yang ,îmi pare rău, dacă nu-
HyuSik:Jungkook nu e vina ta ,așa cum a spus si Jimin.
Sorn:N/T trebuia de mult să facă defibrilarea,dar tot amâna.
Jin:Dumneavoastră sunteți părinți lui N/T ?
HyuSik:Da ,eu sunt tatăl ei Yang HyuSik si ea este sotia mea-
Sorn:Și mama lui N/T, Yang Sorn încântată.Spune și îi ia în brațe pe fiecare, când a ajuns la Jimin ,la strâns mai tare in brațe.
Sorn:Jimin nu-ți face griji ,N/T va fi bine, este puternică, plus nu-și va lăsa iubitul pentru nimic in lume.
Jimin:De unde-
HyuSik:Fiica noastră ni te-a prezentat. A vorbit foarte frumos despre tine .
Sorn:Încât am vrut să-mi cunosc viitorul ginere cât mai repede.Jimin:Ămmm, scuzați-mă.Eu sunt Park Jimin, încântat.
Spune și face o plecăciune în semn de respect.
CITEȘTI
️ɎØɄ ₳ⱤɆ ₥Ɏ ⱠØVɆ || 𝐏.𝐉𝐦 PAUZĂ
Fanfiction𝕀𝕦𝕓𝕚𝕣𝕖𝕒... 𝕌𝕟 𝕛𝕠𝕔 𝕡𝕖𝕣𝕚𝕔𝕦𝕝𝕠𝕤 𝕡𝕖𝕟𝕥𝕣𝕦 𝕠𝕒𝕞𝕖𝕟𝕚... 𝔻𝕒𝕣 𝕔𝕦𝕞 𝕖𝕤𝕥𝕖 𝕒𝕔𝕖𝕤𝕥𝕒 𝕠𝕒𝕣𝕖 𝕡𝕖𝕟𝕥𝕣𝕦 𝕗𝕚𝕚𝕟𝕥𝕖𝕝𝕖 𝕤𝕦𝕡𝕣𝕒𝕟𝕒𝕥𝕦𝕣𝕒𝕝𝕖??? 𝕍𝕒 𝕤𝕡𝕦𝕟 𝕖𝕦...𝔼𝕤𝕥𝕖 𝕦𝕟 𝕛𝕠𝕔 𝕞𝕠𝕣𝕥𝕒𝕝 𝕚𝕟 𝕔𝕒𝕣...