Imediat ce s-a schimbat, a plecat la Jimin, doar că atunci când a ajuns la poarta casei lor ,a avut o surpriză minunată...
Hainele:
Aceasta s-a speriat de duzina de fane care erau în fața porților, neputând să intre în curte...
A încercat, dar degeaba...După mai multe încercări a ajuns în fața la poarta doar că era cu cod și ea neștiindu-l nu putea să intre și nici să-l sune nu putea ,deoarece și-a lăsat telefonul acasă...
Când dorea să se întoarcă acasă la ea ,vede cum o mașină încearcă să intre în curte , dar nu putea așa că șoferul ei s-a dat jos, văzând că șoferul era drăguțul nostru iepuraș Jungkook...Acesta s-a apropiat de fane ,acestea începând să țipe și mai tare...
Jungkook:Bună ziua, vă rog frumos să vă dați din fața porților pentru a putea intra și promit că voi veni și vom face poze...
Acestea au ascultat ,dându-se la o parte, Jungkook a văzu-o și a luat-o repede de mână, băgând-o în mașină, pornind-o și intrând în curte , porțile închizându-se în urma mașinii, acesta a ieșit repede ,închizând mașina ca N/T să nu iasă..
A ieșit la poartă făcând repede poze cu fanele și revenid imediat dându-ți drumul...
N/T:De ce mai încuiat în mașină?
Jungkook:Deoarece nu aveai cum sa intri in casă.
N/T:De ce?
Jungkook:Nu te-ar fi lăsat paza,acum ajută-mă să scot cumpărăturile din mașină.
N/T:Ce ai luat?
Jungkook:Încerc să scap de bătaie.Aceasta a început să râdă, el acompaniind-o...
Au scos cumpărăturile din mașină intrând în casă, dând de un Suga somnoros pe canapea ,un J-Hope ațipit pe fotoliu, un Namjoon concentrat la televizor, un Tae care se juca cu Yeotan ,un Jin care citea o carte,lângă el având o mătură și o tigaie și un Jimin nervos...S-au îndreptat spre bucătărie unde au lăsat cumpărăturile pe masă.
Jungkook:În caz de e ceva îmi ții partea și mă ajuți să nu i-au bătaie sau omor.
N/T:Chiar daca nu-mi spuneai tot o făceam.
Jungkook:De ce?
N/T:Nu aș lăsa trupa și atâtea fane, fără dragul lor maknae.Acesta a început a început să râdă pe ușa dând buzna cei șase hyungs ai lui, Jungkook băgându-se în spatele ei.
Jin:Ia uite cine s-a gândit să vină pe acasă.
RM:Ia vino aici iepure.
J-Hope:Ai venit însfârșit.
Tae:Maknae era vorba să dormi pe preș.
N/T:De ce el??? De ce nu tu?
Jimin:N-
N/T:Vorbim după.
J-Hope:Cine e fata?
Jungkook:O fată.Spune și o ia în brațe, sub privirea nervoasă a lui Jimin.
Jin:Ce cauti acasă?
Jungkook:Aici stau.
Tae:Trebuia să dormi pe preș.
Suga:Ba nu ,a zis că vă dormi la vecina ,ia spune nu te-a primit bunăciunea?Spune ,iar N/T de uită ciudat, Jungkook zâmbind ștrengar.
N/T:Cine?
Jungkook:Suga hyung, vecina ma primit ,nu-i așa N/T?
Suga:Ea e?
Jimin:Te-a primit să dormi la ea?
N/T:1.Da eu sunt și doi,dacă l-am primit să doarmă la mine e vre-o problemă?
Jimin:Nu numai una ,ci mai multe. Nu are voie să doarmă cu tine singur in aceași casă.
N/T:Logic că va dormi singur.
Jin:Adică?
N/T:Eu stau la internatul școlii și doar în weekend dorm acasă.Jungkook:Așa am o casă numai pentru mine ,dar este și treabă de făcut în ea.
J-Hope:Haideți în sufragerie să facem cunoștință.
Ai ascultat și au plecat în sufragerie, așezându-se pe canapea... În dreapta ei s-a așezat Jimin ,în stânga sa era Jungkook, care nu i-a dat drumul din brațe, în față fiind Namjoon și Jin, în dreapta lor stând Suga și în dreapta lor J-Hope ,iar pe jos stătea Tae care se juca cu Yeotan...
RM:Haideți să începem să ne prezentăm, încep eu...Buna, mă numesc Kim Namjoon aka RM.
Jin:Salut. Eu sunt Kim Seokjin aka Jin încântat!
Suga:Eu sunt Min Yoongi, dar poți să-mi spui Suga.
J-Hope:I'm your hope ,your are my hope ,I'm J-Hope.
Tae:Bună, eu sunt Kim Taehyung aka Tae sau...Hi, my name is V,I'm good boy.Jimin:Pe mine ma știi și cel care este în stâng-...care mai nou tine ce este al meu în brațe.
Spune și o ia din brațe la Jungkook, trăgând-o în brațe la el.
Jungkook:Geloooos...
Spune aceasta cântând în șoaptă...N/T auzindu-l ,chicotind ușor.
Jimin:Așa e mai bine. Deci cel care ținea ce este al meu în braț-
Jungkook:De unde stii ca e a ta??? Poate e a mea.
Jimin:Maknae-
N/T:Jimin lasă-l, glumește și el.Spune și se pune în fața lui Jungkook, ca în caz de Jimin se înfuria să-l poată opri înainte de al lovi pe Jungkook.
Jimin:Îl las, dar tu vii aici.
Spune și o trage la el în brațe.
N/T:Gata ,acum ne liniștim...Îmi pare bine de cunoștință băieți, eu mă numesc Yang N/T, încântată!
Boys:Și noi la fel.
Jin:Deci tu esti cea care i-a sucit mințile lui Jimin.
N/T:Ce am făcut?
Jimin:Nimic. Ai vorbit cu părinți tăi?
N/T:Dap.
J-Hope:Despre ce este vorba?
Tae:Lasă-i, aflăm.Jimin:Și ce au zis?
N/T s-a prefăcut tristă, întorcându-se cu fața la Jimin, aceștia când i-au văzut chipul trist și-au dat seama ca era ceva grav ,dar Jungkook mai nu izbucnea în râs, deoarece a discutat cu N/T puțin înainte și aceasta i-a spus că părinți ei sunt de acord.
N/T:Jimin ce-a ce o să-ți spun nu sunt vești bune...
Spune și își lasă capul în jos încercând să nu râdă, la fel și Jungkook.
Jimin:Ămmm...
Spune și își lasă capul în jos, fiind extrem de trist.
N/T:Sunt...Sunt excelente.
Jin:Cum așa?
N/T:Jimin părinți mei sunt de acord cu relația.
Jimin:Poftim?Spune și își ridică repede capul.
Jimin:Nu cred !
N/T:Ba s-o cre-Dar Jimin a sărutat-o înainte de a termina ce avea de zis ,ceilalți au început să țipe și să se ia în brațe de fericire ...
SCUZAȚI EVENTUALELE GREȘELI
CITEȘTI
️ɎØɄ ₳ⱤɆ ₥Ɏ ⱠØVɆ || 𝐏.𝐉𝐦 PAUZĂ
Fanfiction𝕀𝕦𝕓𝕚𝕣𝕖𝕒... 𝕌𝕟 𝕛𝕠𝕔 𝕡𝕖𝕣𝕚𝕔𝕦𝕝𝕠𝕤 𝕡𝕖𝕟𝕥𝕣𝕦 𝕠𝕒𝕞𝕖𝕟𝕚... 𝔻𝕒𝕣 𝕔𝕦𝕞 𝕖𝕤𝕥𝕖 𝕒𝕔𝕖𝕤𝕥𝕒 𝕠𝕒𝕣𝕖 𝕡𝕖𝕟𝕥𝕣𝕦 𝕗𝕚𝕚𝕟𝕥𝕖𝕝𝕖 𝕤𝕦𝕡𝕣𝕒𝕟𝕒𝕥𝕦𝕣𝕒𝕝𝕖??? 𝕍𝕒 𝕤𝕡𝕦𝕟 𝕖𝕦...𝔼𝕤𝕥𝕖 𝕦𝕟 𝕛𝕠𝕔 𝕞𝕠𝕣𝕥𝕒𝕝 𝕚𝕟 𝕔𝕒𝕣...