Au mai sărit în sus, vreo 10 minute ,după s-au oprit....
J-Hope:Acum că ne-am liniștit...
Tae:Putem ști și noi de ce am sărbătorit?
Jimin:Pot să am o relatie cu ea!!!
RM:Ce?
Jin:Nu puteai?
N/T:Am avut nevoie de acordul părinților, pentru a putea să avem o relație...
Jungkook:Au acceptat???
N/T:Da!!!Spune si îl pupă pe Jimin pe obraz...
Jimin:De unde știi tu de asta?
N/T:Păi...
Jungkook:Știți că eu am terminat liceul aproape un an ,nu?
Tae:Da.
Jungkook:Ei bine,eu am învățat la același liceu ,unde este N/T...
Jimin:Acolo v-ați cunoscut?
N/T:Dap...Dar la început nu ne suportam deloc...
Jungkook:Și când spun deloc, nu mă refer că ne ignoram total...
Jin:Atunci?
N/T:Mereu ne puneam bețe în roate...
Jungkook:Si ne făceam reciproc imagini proaste în fața tuturor.
J-Hope:Si acum cum de va înțelegeți?
N/T:Păi-
Jungkook:N/T m-a salvat când am făcut accidentul cu mașina.
RM:Cum?
Jungkook:Păi...◇FLASHBACK◇
☆POV JUNGKOOK☆
Tocmai ce am ieșit de la ore și mă îndrept liniștit spre casă, conducând puțin mai tare ca de obicei ,deoarece străzile erau goale...
Telefonul îmi sună și îmi îndrept privirea spre el nefiind atent la drum ,astfel nereușind să ocolesc mașina din fața mea, trag repede de volan ,astfel intrând cu mașina în primul stâlp...Totul era un haos ,parbrizul era spart ,aripa mașinii era toată spartă, toată mașina era un dezastru ,iar din fața mașinii de la motor ieșea fum...Mi-am îndreptat privirea spre geamul care a fost spart pe el intrând o persoană, care mi-a tăiat centura de siguranță și ma scos din mașină, înainte ca aceasta să fie cuprinsă total de foc ..
Ultimul lucru pe care l-am văzut înainte să cad într-un somn adânc ,a fost o pereche de ochi negri ca noaptea și un par lung negru...☆POV AUTOR☆
•Înainte ca Jungkook să facă accidentul•
N/T tocmai ce a ieșit din cafenea ,începând să meargă agale spre casă, pe drum a văzut cum mașina minunatului ei dușman, merge cu o viteză mult prea mare pentru ruta aceasta ,deoarece se construiește o casă și acolo sunt tot felul de utilaje...Se oprește pe loc în momentul în care mașină acestuia face impact aproape mortal cu stâlpul unui gard de beton...Totul s-a oprit pe loc ,oameni s-au adunat în jurul mașinii, dar nimeni nu îndrăznea să se apropie mai mult, cu toți țipau să cheme mai repede o ambulanță, dar nu ajungea la timp ,deoarece din motorul mașinii a început să iasă fum...
N/T nu a mai stat pe gânduri și s-a apropiat în fugă de mașină, dând toți oameni la o parte, a aruncat ghiozdanul din spate și s-a apropiat atât de tare de mașină, încât putea să vadă cum Jungkook avea capul plin de sânge și tăiat peste tot ,din cauza parbrizului spart...A încercat să deschidă portiera, dar era imposibil ,toate s-au blocat, a început să se uite după ceva cu care ar putea să spargă geamul ,dar totul în zadar...Nu a mai stat pe gânduri și a început să de-a cu pumnul în geam ,deoarece fumul a început să se transforme în foc ,N/T fiind sigură că focul o sa acapareze toată mașina,după câțiva pumni, geamul s-a spart ,aceasta ne mai stând pe gânduri, la tras pe Jungkook din mașină, cât mai departe de aceasta...
Când a fost sigură că s-a îndepărtat destul de mult și-a îndreptat privirea către acesta ,văzând că are ochii deschiși...După scurt timp închizându-i, a încercat să-l trezească, dar a sosit ambulanța care la preluat imediat pe ea și pe Jungkook ,și pompieri care stingeau incendiul și poliția, care a oprit circulația și s-a asigurat că nimeni nu mai este rănit...
☆END FLASHBACK☆
Jimin:Tu l-ai salvat?
Jungkook:Da...Când m-am trezit ,ea era în salon cu mine.
N/T:Am fost internați amândoi în același salon.
Jungkook:Și de atunci am devenit cei mai buni prieteni.Spune și o ia pe N/T în brațe.
Jimin:Hehehe...Cei mai buni prieteni ,dar numai eu o iau în brațe și e numai a mea.
Spune si o ia inapoi in brațe pe N/T sub privirile amuzate ale băieților.
J-Hope:Acum,vrem să stăm și noi cu N/T.
Jimin:Poftim?!?!
Suga:Ușor domn gelos, vrem să cunoaștem eroina lui Jungkook și viitoarea cumnata.Spune și o i-a pe N/T pe sus, fugind imediat afară alături de Tae ,J-hope ,RM și Jungkook...Jimin fugind după ei ,Jin mergând și luându-și tigaia ,pentru a o scăpa pe N/T de cei 6 nebuni ,aceasta râzând de ei ,deoarece erau fugăriți de Jin cu tigaia si furtunile de grădină cu care îi uda...
SCUZAȚI EVENTUALELE GREȘELI
Știu că este un capitol scurt ,dar promit că mă voi revanșa în următorul...
CITEȘTI
️ɎØɄ ₳ⱤɆ ₥Ɏ ⱠØVɆ || 𝐏.𝐉𝐦 PAUZĂ
Fanfiction𝕀𝕦𝕓𝕚𝕣𝕖𝕒... 𝕌𝕟 𝕛𝕠𝕔 𝕡𝕖𝕣𝕚𝕔𝕦𝕝𝕠𝕤 𝕡𝕖𝕟𝕥𝕣𝕦 𝕠𝕒𝕞𝕖𝕟𝕚... 𝔻𝕒𝕣 𝕔𝕦𝕞 𝕖𝕤𝕥𝕖 𝕒𝕔𝕖𝕤𝕥𝕒 𝕠𝕒𝕣𝕖 𝕡𝕖𝕟𝕥𝕣𝕦 𝕗𝕚𝕚𝕟𝕥𝕖𝕝𝕖 𝕤𝕦𝕡𝕣𝕒𝕟𝕒𝕥𝕦𝕣𝕒𝕝𝕖??? 𝕍𝕒 𝕤𝕡𝕦𝕟 𝕖𝕦...𝔼𝕤𝕥𝕖 𝕦𝕟 𝕛𝕠𝕔 𝕞𝕠𝕣𝕥𝕒𝕝 𝕚𝕟 𝕔𝕒𝕣...