2

96 20 5
                                    

Lucy: Ei sunt BTS!
N/T:Cine???
Lucy:BTS ,adică Kim Namjoon, Kim Seokjin, Min Yoongi,Jung Hoseok, Park Jimin, Kim Taehyung, Jeon Jungkook  BTS....Deci tu ești vecină cu ei și nu îi cunoști???
N/T: Ba da ,le știu numele ,dar nu știam că sunt BâTiEs sau cum spui tu ...
Lucy:B-T-S ...
N/T:Așa fie cum spui tu ,dar de unde îi știi????
Lucy:Sunt ARMY de 3 ani ....Dacă te întrebi așa se numesc fanii lor..
N/T:Adică, tu ești fana BăTuȚiLoR În CaP ???
Lucy:Nu bătuți în cap ,ci BTS...Te las nu ajung nicăieri cu tine ...NOAPTE BUNĂ!!

Spune aceasta ,după își iau la revedere ,astfel mergând fiecare spre casa ei.

○DUPĂ O LUNĂ○

Acestea s-au mai întâlnit cu ei ,dar nu s-au  mai băgat în seamă, deoarece acestea fugeau înainte să fie văzute de ei...

~LA ȘCOALĂ ~

Fetele erau la școală, acolo atmosfera fiind cea obișnuită...
Au trecut patru ore decând erau la școală și acum era  pauza de masă, aceasta lua prânzul cu colegele sale.

Lucy:Deci profa de economie are ciudă pe mine...
Iza:De ce?
Lucy:Îmi pune 3 fără motiv și îmi și comentează în față despre hainele mele.
N/T:Ai învățat?
Lucy:...Mnu...
N/T:Te-ai îmbrăcat în uniformă?
Lucy:Nu...
Alessia: Te-ai îmbrăcat cel puțin în haine...mai puțin...hmmm...de club...??
Lucy:Nu,dar asta nu con....Aaaaaa!

Aceasta a țipat atât de tare încât N/T căzut de pe scaun(Jimin în acțiune).

Iza:Ce este ???Ce ard.....Aaa!
Alessia:Ce...OMG!

Țipă acestea în timp ce se uită într-un loc anume...

N/T:Ce dracu?De ce țipați?

Spune nervoasă în timp ce se ridică de jos...

Lucy:Draga mea...BTS sunt în.... SPATELE TĂU ....
N/T:O vai ....

Spune aceasta în șoaptă, închizând ochii nervoasă ,sperând că aceștia nu au văzut-o

Alessia:B...bună...
BTS:Hei!
Lucy:O vai....OMG....BTS SUNT LA NOI LA ȘCO.....

Țipă aceasta ,dar nu a mai putut continua
deoarece Tae ia astupat gura cu mână lui,la fel făcând Jin și J-Hope cu Iza și Alessia...

Yoongi:Aleluia...Credeam că surzesc .
Jk:La fel.

Spun aceștia și își scutură capul.

Jimin:În fine. N/T noi am venit să-ți mulțu.....

Spune acesta, dar nu a mai putut să continue ,deoarece imediat au venit mai multe clase în locul unde se aflau aceștia, imediat înconjurându-i...

Tae:Oh shit...
RM :Jimin ia fata de aici și plecați.
Jk:Ne descurcăm noi.

Spun aceștia și se pun în jurul lor ,ca un paravan.

N/T:Nu ,eu nu merg nicăieri.
Jimin:O ,ba da.
N/T:Am zis nu și NU rămâne.
Jimin:N/T hai să mergem.

Spune și încearcă să o tragă de mână după el...

N/T:Am zis NU

Spune și se pune jos, Jimin oftând frustrat.

Jimin:Bine ,tu ai cerut-o.
N/T:Stai ce...Aaa!

Aceasta a început să țipe când acesta a luat-o pe sus ,îndreptându-se cu ea spre mașină.

N/T:Dă-mi drumul...
Jimin:Nu.

Spune si o bagă forțat în mașină, după urcându-se repede pe locul șoferului, gonind pe șosea.

N/T:Unde mergem ?
Jimin:Vei vedea.
N/T:Spune.
Jimin:Bine. Mergem într-un loc unde pot să-ți mulțumesc.
N/T:Și nu puteai să-mi spui la școală, unde mă aflam, ca un om normal?

Spune și își dă ochi peste cap.

Jimin:În primul rând, eu nu sunt un om normal. În al doilea rând, ai văzut ce este acolo și în al treilea rând ,unde ar mai fi amuzamentul?

Spune zâmbind ,privind-o scurt ,după fiind atent în continuare la drum

N/T:În primul rând, scuze, am uitat că ești un idol, în al doilea am văzut și cât despre amuzament nu nu este deloc amuzant și în al treilea rând....
Jimin:În al treilea rând, ce?

Spune acesta rânjind, fiind sigur că aceasta nu mai are ce să spuna.

N/T:L-am pus ca să fie pus...

Spune nervoasă și își încrucișează brațele la piept ,privind nervoasă pe geamul mașini.
Nimeni nu a mai spus o vorbă, drumul fiind unul liniștit.

SCUZAȚI EVENTUALELE GREȘELI

️ɎØɄ ₳ⱤɆ ₥Ɏ ⱠØVɆ || 𝐏.𝐉𝐦  PAUZĂ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum