Odată ajunși la restaurant ,au intrat așezându-se la o masă așteptând să vine chelnerul cu meniul ...Totul a fost o liniște totală ,dar logic că nu putea să dureze prea mult liniștea asta ,deoarece pe ușa restaurantului au dat năvală o duzină de reporteri care au acaparat masa la care erau N/T și Jimin ,începând să le pună milioane de întrebări legate de ce relație este între ei...
Reporter 1:Park Jimin, aceasta este vreo prietenă de a dumneavoastră?
Reporter 2: Sau verișoară ?
Reporter 3:Sau iubită?
Reporter 4:Logodnică?
Reporter 1:Sau mai bine spus soție?
Reporter 4:Ce relație este între voi?
Reporter 3:De când vă întâlniți?Intrebarile tot continuau să vină la fel și blițurile de camerele foto care nu prea îi priau lui NtT. Din cauza aceasta începând să-i fie puțin rău și frica de a nu leșina...
N/T:Jimin nu mă simt bine...
Jimin:Vrei să mergem la spital?Spun aceștia în șoaptă pentru a se putea auzi numai ei ,dar cum draga noastră karmă este o mică neastâmpărată, reporterii i-au auzit și imediat au acționat...
Reporter 4:Vă simțiți rău?
Jimin:Din păcate ,da.Spune acesta dorind să iasă afară cu N/T.
Reporter 3:Motivul?
Jimin:Vă rog frumos să ne lăsați să ieșim, deoarece iubita mea nu se simte bine.
Reporter 1:O posibilă sarcină?
N/T:Jimin mi-e rău...Spune aceasta simțind cum camera se învârte cu ea.
Reporter 2:În câte luni sunteți însărcinată?
Jimin:Vă rog frumos ,să ne lăsați să ieșim!Aceștia nu ascultau și continuau să le facă poze și să le pună întrebări, mai ales că s-au ridicat de la masă. Jimin ținând-o în brațe pentru a nu leșina, cea ce nu a durat mult ,deoarece a început să vadă în ceață și din ce in ce mai negru până când i s-a tăiat firul.
Când au observat că aceasta a leșinat reporteri s-au oprit și cu ocazia aceasta Jimin a luat-o în brațe ,fugind cu ea in brațe spre ieșire ignorând total reporterii...
A urcat-o în mașină, pornind imediat spre un loc de care nu știa nimeni ...☆POV N/T☆
Mă trezesc ușor cu o durere imensă de cap încercând să-mi aduc aminte ce s-a întâmplat. Tot ce îmi aduc aminte este că au dat reporteri năvală peste noi și de aici nu mai țin minte nimic...
Mă ridic ușor din pat văzând că sunt într-o cameră total străină mie, imediat mă uit la hainele mele văzând că nu le mai am pe mine și în locul lor am o cămașă destul de mare cât să-mi ajungă până la genunchi...Unde sunt? Cine m-a adus aici? Ce loc e ăsta? Mai este cineva aici? Și cel mai important lucru...CINE NAIBA M-A SCHIMBAT?...
☆POV AUTOR☆
Aceasta s-a ridicat ușor din pat ieșind pe ușa dormitorului, era total nedumerită în legătură cu tot ,până când a simțit un miros delicios venind dintr-o cameră, concluzionând că acolo este bucătăria, s-a îndreptat ușor spre bucătărie văzând cum mâncarea era făcută de un băiat care era cu spatele care era puțin bandajat si la bustul gol, când la văzut a făcut ochii mari și a început să se gândească că acesta a profitat de ea cât era ea inconștientă...A luat ușor vaza de se află pe măsuța din hol apropiindu-se ușor de acesta, ca la sfârșit să-l lovească cu ea î
cap...Jimin:Ahhhhh....
Țipă acesta de durere atunci când N/T îi dă cu vaza în cap ,acesta lăsând tot aplecându-se în jos de durere ținându-și mâna la cap.
N/T:Asta este pentru că atunci când eram inconștientă mai schimbat de haine și asta pentru că (,) cât timp am fost inconștientă ai profitat de mine.
Spune aceasta încercând să-i mai de-a una ,dar Jimin s-a ridicat imediat de jos pierzându-i și aruncându-i vaza din mână ,lipind-o de peretele din spatele ei.
Jimin:Ești nebună?
Spune acesta uitându-se la ea șocat.
Jimin:Ahhh...De ce mi-ai dat cu vaza în cap?
Spune și își pune mâna în locul lovit.
N/T:...Pentru că nu știam unde sunt,cine m-a schimbat de haine sau nu știam cine ești până nu ți-am văzut fața...
Jimin:De asta?
N/T:Da,dar unde suntem?
Jimin:Într-un apartament de al meu ,pe care l-am cumpărat de pe alt nume.
N/T:De ce mai adus aici?Jimin:Deoarece îți era rău și cum reporterii erau peste tot nu am avut unde sa te duc.
N/T:Și de ce naiba mai schimbat?
Jimin:Deoarece erai în uniforma de la școală și nu te ajuta deloc ,deoarece ai leșinat și era prea strânsă pe tine.
N/T:Și mai văzut...Știi tu...
Jimin:Nu ,nu am văzut nimic.
N/T:Atunci cum mai schimbat fără să te uiți?
Jimin:Ei bine...☆FLASHBACK☆
Jimin tocmai ce a intrat în apartament cu N/T în brațe, îndreptându-se cu ea spre dormitor.
Acesta a asezat-o ușor pe pat uitându-se la chipul adormit al fetei ,mai apoi îndreptându-și privirea spre hainele ei ce nu-i permiteau corpului să aibă libertatea de a-și reveni...
Acesta s-a gândit că ar trebui să-i schimbe hainele ,dar nu dorea să facă ceva necugetat ,așa că a adus o eșarfă legându-se cu ea la ochi ,începând să-i schimbe hainele fetei cu o cămașă de a lui destul de mare cât să-i acopere coapsele.☆END FLASHBACK☆
N/T:Ouuu....Mersi.
Jimin:Dacă vrei să-mi mulțumește, îmi poți oferi un mic sărut pe buze...Aceasta a rămas blocată neștiind ce să spună sau ce să facă și nu a observat că Jimin se apropia de fața ei și nici atunci când acesta a început să o sărute ușor.
Acesta când a observat că nu răspunde a mușcat-o de buza de jos ,aceasta începând să-i răspunde.
Jimin și-a pus mâinile pe talia ei apropiindu-se mai mult de ea ridicând-o în brațe și punând-o pe masă. Sărutul devenea din ce in ce mai intens neinteresându-i nimic altceva.
Cand au rămas fără aer s-au despărțit, dar nu s-au distanțat total ,aceștia având frunțile lipite ,respirând sacadant. Când N/T și-a recăpătat respirația ,s-a dat repede de pe masă fugind în cameră ,Jimin venind imediat în urma ei .Cand a intrat în cameră a auzit apa la duș.
Acesta s-a apropiat de ușă și a bătut în ea.Jimin:N/T ești bine?
N/T:Da ,ies de la duș, după faci și tu unul și după plecăm, nu?
Jimin:DA,dar eu am făcut te aștept pe tine și plecăm. Ok?
N/T:Bine.SCUZAȚI EVENTUALELE GREȘELI
CITEȘTI
️ɎØɄ ₳ⱤɆ ₥Ɏ ⱠØVɆ || 𝐏.𝐉𝐦 PAUZĂ
Fanfiction𝕀𝕦𝕓𝕚𝕣𝕖𝕒... 𝕌𝕟 𝕛𝕠𝕔 𝕡𝕖𝕣𝕚𝕔𝕦𝕝𝕠𝕤 𝕡𝕖𝕟𝕥𝕣𝕦 𝕠𝕒𝕞𝕖𝕟𝕚... 𝔻𝕒𝕣 𝕔𝕦𝕞 𝕖𝕤𝕥𝕖 𝕒𝕔𝕖𝕤𝕥𝕒 𝕠𝕒𝕣𝕖 𝕡𝕖𝕟𝕥𝕣𝕦 𝕗𝕚𝕚𝕟𝕥𝕖𝕝𝕖 𝕤𝕦𝕡𝕣𝕒𝕟𝕒𝕥𝕦𝕣𝕒𝕝𝕖??? 𝕍𝕒 𝕤𝕡𝕦𝕟 𝕖𝕦...𝔼𝕤𝕥𝕖 𝕦𝕟 𝕛𝕠𝕔 𝕞𝕠𝕣𝕥𝕒𝕝 𝕚𝕟 𝕔𝕒𝕣...