Acum N/T și Jimin se îndreptau spre cel mai apropiat spital ,pentru a vedea cât de tare s-a rănit Jimin la spate...
■După 30 minute■
N/T:Am ajuns. Hai!
Jimin:Intri cu mine.
N/T:Da intru.Aceștia au intrat în spital și s-au îndreptat spre biroul doctorului...Și N/T a intrat direct fără a mai bate la ușa.
Jimim:Nu bați la ușă sau să aștepți?
N/T:Intră odată...Acesta a intrat cu o mică reținere...Cand i-a văzut doctorul ,acesta s-a ridicat.
Doctorul:Ce ai mai făcut Yang?
N/T:Nimic...
Doctorul:Spune.
N/T:Veziți de treaba ta de doctor George și vezi dacă e în regulă...
George:Bine ,bine...
N/T:Atunci eu te astept pe hol.După ce a ieșit, acesta s-a apucat să vadă cât de gravă este situația lui Jimin...
George:N/T,poți să intri.
După ce a spus asta ,aceasta a intrat, dar a rămas blocată când l-a văzut pe Jimin fără tricou.
N/T:Ămmmm, de ce nu este îmbrăcat?
Jimin:Ce? Nu-ți place ?
N/T:Nu...Adică da....NU...
Jimin:Eee...
George:Nu stiu de ce spui asta ,fiind împreună, cred că v-ați mai văzut...fără haine...
N/T:....Bă, da ce prost ești.Spune și aruncă cu perna în el.
George:Dar ce am făcut?
N/T:Multe, prematie ce ești.
Jimin:Vă cunoașteți?
George:Ooo....Nu i-ai spus cumnățelului meu cine sunt?Spune acesta și se preface afectat.
Jimin:...Sunteți frați?
N/T & George:Ew...Nu.
Jimin:Atunci?
N/T:Suntem vechi prieteni.
George:Si eu sunt doctorul, care are grijă de ea ,atunci când se rănește când se bate.
Jimin:Te bați ?Spune acesta uimit de cele auzite.
N/T:...Uneori...
Jimin:O-k...Și...Dacă el îți este doctor...Cine sunt Jay și Tony?
George:Jay este polițistul care o apără de belele și Tony...Ei bine...
N/T: Nu este nimeni.
Jimin:Atunci, dacă este un nimeni, de ce directorul când a auzit de el a început să tremure de frică?Spune și N/T nu a mai putut spune nimic ,deoarece acesta a lovit bine.
George:Tony....Este...Ei bine....Un...
Jimin:Un..?
George:Un om mai puternic ,pe care N/T îl are la degetul mic.Spune asta lejer ,deoarece ea a plecat imediat ce a spus că Tony este un nimeni, deaoece ,i-a sunat telefonul.
Jimin:Cine este N/T cu adevărat?
George:Nici eu nu știu ,dar să nu spui nimic despre ce am vorbit aici ,altcuiva.
Jimin:Am înțeles...N/T:Gata?
Spune imediat ce a intrat in salon.
George:Da,dar bandajele trebuie să fie schimbate de trei ori pe zi și dat cu aceste unguente ,dar în caz de îl doare mai tare, trebuie să i-a aceste calmante.
Spune și îi întinde lui N/T o pungă cu tot ce îi trebuie.
După ai ieșit din spital, urcandu-se în mașină, ea fiind la volan.
N/T:Mulțumesc și....Imi pare rău...
Spune și își ține privirea ațintită spre drum.
Jimin:De ce îți ceri scuze?
N/T:Pentru că te-ai fript tot pe spate .
Jimin:Nu trebuie să-ți ceri scuze.Spune , iar aceasta se uita la el șocată
N/T:De ce?
Jimin:Deoarece, pentru tine aș fi în stare să fac orice,chiar și să renunț la tot ,chiar și la propria viață...
N/T:De ce ai face asta?Spune acesta și trage pe dreapta ,privind spre geam.
Jimin:Deoarece ,atunci când iubești, ești în stare să faci orice ,doar ca persoana pe care o iubesti să fie bine, nepăsându-ți de cea ce ai să pățești.
Atunci aceasta a încremenit, neștiind ce să spună ,stătea și te uitai în ochii acestuia.
☆POV JIMIN☆
O văd cum nu mai stie ce să zică...Nu am mințit când am spus că sunt în stare se orice pentru ea...As renunta la orice pentru ea...La absolut orice...
Acum se uită în ochii mei...Are niște ochii in care te topești in ei...Sunt de un căprui frumos aproape negru, cu o tentă de mov orbitor...Parul ei negru mătăsos care are și niște șuvițe vișinii....Nasul ei mic și drăguț, genele lungi și dese, corpul firav și buzele ei date un pic de ruj vișiniu, doar pentru a le da puțină culoare , pentru a le face mult mai frumoase și să pară mult mai apetisante ,nu sunt nici mici și nici mari sunt perfecte pentru fața ei micuță și drăguță...
Încep să mă apropii ușor de ea pentru ai putea gusta puțin buzele ei perfecte...Încă puțin...Și...Am sărutat-o...Pare în stare de șoc, dar continui să o sărut ,mușcând-o ușor de buze pentru a-mi răspunde...Și chiar o face...Nu m-aș sătura niciodată de buzele ei cu gust de cireșe...Buzele ei îmi aparțin doar mie ,doar eu am voie să le sărut...Continui să adâncesc sărutul punându-mi mâinile pe talia ei trăgând-o mai aproape de mine...
☆POV AUTOR☆
Cei doi se sărutau cu dragoste ,până ce au rămas fără aer, despărțindu-se ușor din sărut, dar Jimin nu a lăsat-o să se retragă de tot ,el continuând să-i lase sărutări scurte pe buzele de care nu s-ar sătura niciodată...
N/T când și-a dat seama ce s-a întâmplat imediat s-a retras punandu-se inapoi pe scaun, punându-și capul pe volan...
N/T:Îmi cer scuze...Nu știu ce s-a întâmplat de ce am reacționat așa...
Spune , neridicându-și capul ,deoarece îi era prea rușine de acțiunea ei.
Jimin:Nu trebuie să-ți ceri scuze...
N/T:Ba da....Hai să mergem la băieți, sunt sigură că ne așteaptă...Spune și vrea să pornească, dar Jimin acționează înainte și ia cheile.
Jimin:Ei pot aștepta...
N/T:Ok....Unde trebuie să te duc?
Jimin:Hai la un restaurant, să ne cunoaștem mai bine.
N/T:Nu ,trebuie să te odihnești...
Jimin:Dar mi-e foame...
N/T:Nu...Trebuie să te-Nu a mai putut continua, deoarece acesta a sărutat-o.
N/T:De ce ai făcut asta?
Jimin:Vorbești prea mult.
N/T:Este vorba despre sănătatea ta.
Jimin:Și?
N/T:Trebuie să te odih-Acesta a sărutat-o din nou.
N/T:Nu mai face asta.
Jimin:O voi face ori de câte ori este nevoie.
N/T:De ce?
Jimin:Pentru a te face să înțelegi că mi-e foame...
N/T:Ok,ok ...Ai câștigat...Mergem să mâncăm .
Jimin:Yeeesss...Acesta ia dat cheile ,după s-au pornit spre un restaurant, pentru a mânca bine...
☆PE DRUM☆
N/T:Îmi pare rău!
Jimin:Pentru ce îți ceri scuze?
N/T:Pentru că am reactionat așa...
Jimin:Așa...Cand?
N/T:Cand te-am sărutat...
Jimin:Pentru asta?
N/T:Da....Imi cer-Nu a putut continua deoarece acesta a tras-o într-un sărut...
N/T:...Când vei înceta???
Jimin:Când vreau eu...Niciunul nu mai scos niciun cuvânt, până când au ajuns la restaurant.
Sper că vă place cartea...
SCUZAȚI EVENTUALELE GREȘELI
CITEȘTI
️ɎØɄ ₳ⱤɆ ₥Ɏ ⱠØVɆ || 𝐏.𝐉𝐦 PAUZĂ
Fanfiction𝕀𝕦𝕓𝕚𝕣𝕖𝕒... 𝕌𝕟 𝕛𝕠𝕔 𝕡𝕖𝕣𝕚𝕔𝕦𝕝𝕠𝕤 𝕡𝕖𝕟𝕥𝕣𝕦 𝕠𝕒𝕞𝕖𝕟𝕚... 𝔻𝕒𝕣 𝕔𝕦𝕞 𝕖𝕤𝕥𝕖 𝕒𝕔𝕖𝕤𝕥𝕒 𝕠𝕒𝕣𝕖 𝕡𝕖𝕟𝕥𝕣𝕦 𝕗𝕚𝕚𝕟𝕥𝕖𝕝𝕖 𝕤𝕦𝕡𝕣𝕒𝕟𝕒𝕥𝕦𝕣𝕒𝕝𝕖??? 𝕍𝕒 𝕤𝕡𝕦𝕟 𝕖𝕦...𝔼𝕤𝕥𝕖 𝕦𝕟 𝕛𝕠𝕔 𝕞𝕠𝕣𝕥𝕒𝕝 𝕚𝕟 𝕔𝕒𝕣...