☆POV AUTOR☆Jimin:N/T mai stai mult?
N/T:Acum ies.N/T era în fața oglinzii, tocmai ce și-a terminat dușul, acum pregătindu-se să iese pe ușă, dar aceasta nu a observat că a dat apă pe jos ,aceasta alunecând și picând pe jos, lovindu-se la cap de chiuvetă.
□DUPĂ 15 MINUTE□
Jimin deja o astepta de un sfert de oră ca să iesă din baie , observând că nu mai iesă acesta a venit la ușă începând să bată ușor în ea.
Jimin:N/T mai stai?
N/T:....
Jimin:N/T?...N/T?...Acesta devenea tot mai agitat văzând că aceasta nu dă niciun semn așa că a început să de-a cu pumni în ușă până când aceasta s-a spart. Când a intrat și a văzut-o pe jos cu o baltă de sânge la cap ,a luat-o imediat și a dus-o pe pat în dormitor unde a pus-o pe pat. Imediat s-a dus și a luat trusa de prim ajutor in timp ce îl suna pe doctorul ce avea grijă de trupă.
(C.T)
Doctorul:Alo?Aici doctor...
Jimin:Lasă-mă Lee știu cine ești.
Lee:Ooo...Park ce este? S-a tăiat din nou Namjoon într-o farfurie pe care a spart-o?
Jimin:Nu Lee. Este mult mai grav. Spune-mi cum pot opri o sângerare de la cap?
Lee:Ce? Ok cât de mare este lovitura?
Jimin:Nu știu exact, este tot plin de sânge.
Lee:Spune-mi adresa că vin imediat.
Jimin:Pe strada○○○○○, nr.□□□,
Hotelul ♤♤♤.
Lee: În 10 minute vin.
(C.T încheiată)În cele 10 minute în care îl aștepta pe Lee ,Jimin încerca să-i oprească sângerarea de la cap neștiind ce să facă până când a auzit soneria ,cea ce la făcut să se ducă fulger la ușă, deschizând-o.
Jimin:Ai ajuns însfârșit. Intră.
Lee:Unde este?
Jimin:In dormitor, hai.
Lee:Cine s-a rănit?
Jimin:Ămmmm...O...Fată...
Lee:O fată?
Jimin:Da.Lee a intrat în dormitor, văzând-o pe pat ,începând imediat să se trateze.
☆DUPĂ 30 MINUTE☆
Acesta a terminat consultația acum îi mai verifica încă odată semnele vitale, asigurându-se că nu a pățit ceva mai grav.
Jimin:Este în regulă ,nu?
Lee:Acum da.
Jimin:Adică?
Lee:Lovitura de la cap nu este chiar atât de mare, dar este suficientă cât pentru a pierde destul sânge și era cât pe ce să aibă nevoie de o donație.Spune în timp ce își strângea lucrurile.
Jimin:Și are nevoie?
Lee:Nu ,deoarece ai acționat la timp. Când se v-am trezi să-i dai calmantele acestea.Spune si ii întinde niște calmante, Jimin uitându-se ciudat.
Jimin:De ce?
Lee:Deoarece va avea niște migrene destul de urâte.
Jimin:Bine.
Lee:Acum am plecat.
Jimin:Ok.Spune și îl conduce înspre ușă...
Lee:A...Și să-i faci un ceai pe când se va trezi.
Jimin:Am înțeles.
Lee:Și Jimin...
Jimin:Da?
Lee:Să ai grijă de ea ,se vede că ții mult la ea ,să nu o rănești.
Jimin:Așa voi face. Mulțumesc.
Lee:Asta mi-e slujba.
Jimin:Nu asta. Bine poate și asta dar nu.
Lee:Atunci?
Jimin:Că nu ești împotriva sentimentelor mele pentru ea și că nu îi vei spune lui Bang PD.
Lee:Știu ce înseamnă dragostea adevărată, dar să nu o poți împărtăși persoanei iubite. Și te voi ajuta oricand ai nevoie de ajutor Jimin, ești ca un frate mai mic pentru mine.
Jimin:Mulțumesc.După ce a plecat Lee ,Jimin s-a apucat să îi facă ceai pentru când se va trezi.
Timpul trecea și s-a făcut ora 23:00 și aceasta nu se mai trezea ,de frică, Jimin l-a sunat le Lee ,acesta spunându-i că este perfect normal și nu trebuie să-și facă griji. Așa că Jimin s-a pus lângă N/T luând-o în brațe încercând să doarmă, dar nu putea așa că a început să se uite la ea și așa ușor, ușor a picat pradă visurilor.
SCUZAȚI EVENTUALELE GREȘELI
CITEȘTI
️ɎØɄ ₳ⱤɆ ₥Ɏ ⱠØVɆ || 𝐏.𝐉𝐦 PAUZĂ
Fanfiction𝕀𝕦𝕓𝕚𝕣𝕖𝕒... 𝕌𝕟 𝕛𝕠𝕔 𝕡𝕖𝕣𝕚𝕔𝕦𝕝𝕠𝕤 𝕡𝕖𝕟𝕥𝕣𝕦 𝕠𝕒𝕞𝕖𝕟𝕚... 𝔻𝕒𝕣 𝕔𝕦𝕞 𝕖𝕤𝕥𝕖 𝕒𝕔𝕖𝕤𝕥𝕒 𝕠𝕒𝕣𝕖 𝕡𝕖𝕟𝕥𝕣𝕦 𝕗𝕚𝕚𝕟𝕥𝕖𝕝𝕖 𝕤𝕦𝕡𝕣𝕒𝕟𝕒𝕥𝕦𝕣𝕒𝕝𝕖??? 𝕍𝕒 𝕤𝕡𝕦𝕟 𝕖𝕦...𝔼𝕤𝕥𝕖 𝕦𝕟 𝕛𝕠𝕔 𝕞𝕠𝕣𝕥𝕒𝕝 𝕚𝕟 𝕔𝕒𝕣...