În tot apartamentul era o liniște totală, dar nu deranja pe nimeni.
N/T adormise în brațe la Jimin ,acesta o ținea în brațe strâns, parcă fiindu-i frică să o piardă...Îi privea chipul ,blând, mângâind-i părul lung și mătăsos, plasându-i din când în când câte un pupic pe frunte...Îi plăcea să o țină în brațe, îi iubea ochii ce îl fermecau, buzele ce îl înnebuneau, iubea totul la ea și nu dorea să se termine vreodată momentul acesta...După încă 3 ore în care N/T a dormit și Jimin se uita la ea ,aceasta s-a trezit ușor, Jimin prefăcându-se că doarmă...
Aceasta și-a ridicat ușor capul de pe pieptul lui ,acum privindu-l cu blândețe, a observat că erau invăliți cu o pătură călduroasă și că ea era pe el ,dar nu a deranjat-o...N/T:Ce drăguț!!!
Spune aceasta în șoaptă.
N/T:Chiar îl iubesc.
Spune imediat ce a simțit cum culoarea ochilor i s-a schimbat din căprui în roz.
N/T:Păcat că nu pot fi împreună cu el ,dacă ar-....
Jimin:De ce nu poti fi împreună cu mine?Spune deschizând ochii ,N/T tresărind.
N/T:Nu dormeai ?
Jimin:Nu. Acum spune-mi, de ce nu putem fi împreună?
N/T:Nu putem fi...
Jimin:Te iubesc, mă iubești, amândoi ne iubim, de ce nu?
N/T:Ămmm...Hai să mâncăm...Spune și vrea să se de-a jos de pe el ,dar acesta o prinde de încheietură trăgând-o înapoi pe canapea ,el punandu-se peste ea ,ținându-i mâinile fetei cu ale lui și picioarele i le-a prins cu picioarele lui
(are logică?).Jimin:Nu încerca să schimbi subiectul, spune-mi.
N/T:Nu putem fi împreună ,deoarece nu am voie...Este periculos...Ultima parte o spune în șoaptă auzindu-se doar ea.
Jimin:De ce nu ai voie N/T? Spune-mi. Nu ma lasa așa.
N/T:Nu îmi permite....
Jimin:Cine?
N/T:♧Cum să-i spun că nu-mi dă voie organizația???♧ ...Nu-mi dau voie părinți...
Jimin:Dar..
N/T:Cei adoptivi...
Jimin:Scuze N/T ca am adus din nou în discuție asta...
N/T:Nu-i nimic...
Jimin:Trebuie să existe o soluție, oricare.
N/T:Voi merge acasă și voi vorbi cu ei...
Jimin:Vrei să vin cu tine?
N/T:Nu...
Jimin:Bine ,hai să ne îmbrăcăm.După ce a spus asta s-a dat jos de pe ea și s-a îndreptat spre dormitor de unde și-a luat hainele și a intrat în baie, ea a rămas pe canapea cu lacrimi în ochi ,gândindu-se la o soluție de a convinge organizația să-i de-a voie să aibe o relatie cu Jimin...
După 15 minute Jimin a ieșit din baie, venind lângă fată pe canapea.
Jimin:Haide ,e rândul tău.
N/T:Dar nu am haine aici ,decât uniforma.
Jimin:Du-te în dormitor, pe pat ,că ți-am pregătit eu haine.
N/T:Mersi.Spune și se îndreaptă spre cameră ,unde a văzut pe pat hainele pregătite de el ,le-a luat și s-a dus în baie .
După 20 minute a iesit din baie ,fiind gata amândoi de drum, stilați și parfumați...
Jimin👇
N/T 👇
Jimin:Haide.Spune și aceștia ies pe ușa îndreptându-se spre lift nu înainte ca Jimin să închidă ușa cu cheia.
Imediat ce au ieșit din hotel ,s-au îndreptat spre mașina lui Jimin, intrând în ea.
Jimin:Și unde te duc?
N/T:Poftim?
Jimin:Unde stau părinți tăi?
N/T:De ce?
Jimin:Ca să știu unde te las.
N/T:Mă lași acasă la mine, acum sunt la serviciu și nu sunt acasă.
Jimin:Ok....Spune acesta și imediat au pornit spre casă...
SCUZAȚI EVENTUALELE GREȘELI
CITEȘTI
️ɎØɄ ₳ⱤɆ ₥Ɏ ⱠØVɆ || 𝐏.𝐉𝐦 PAUZĂ
Fanfiction𝕀𝕦𝕓𝕚𝕣𝕖𝕒... 𝕌𝕟 𝕛𝕠𝕔 𝕡𝕖𝕣𝕚𝕔𝕦𝕝𝕠𝕤 𝕡𝕖𝕟𝕥𝕣𝕦 𝕠𝕒𝕞𝕖𝕟𝕚... 𝔻𝕒𝕣 𝕔𝕦𝕞 𝕖𝕤𝕥𝕖 𝕒𝕔𝕖𝕤𝕥𝕒 𝕠𝕒𝕣𝕖 𝕡𝕖𝕟𝕥𝕣𝕦 𝕗𝕚𝕚𝕟𝕥𝕖𝕝𝕖 𝕤𝕦𝕡𝕣𝕒𝕟𝕒𝕥𝕦𝕣𝕒𝕝𝕖??? 𝕍𝕒 𝕤𝕡𝕦𝕟 𝕖𝕦...𝔼𝕤𝕥𝕖 𝕦𝕟 𝕛𝕠𝕔 𝕞𝕠𝕣𝕥𝕒𝕝 𝕚𝕟 𝕔𝕒𝕣...