Evet. İşte hikaye başlıyor. Abim benden müzisyen olmamı istemişti. Nede olsa Koskoca Cha Eun Woo'nun kız kardeşiyim. Neyse. Bende kendimi gösteriyim.
Tanımayanlar için abim.
Buda benim.
Abimin yoğun isteği üzerine JYP şirketine baş vurdum. Sağolsunlar beni kabul ettiler. Ama bir sorun olucakmış gibi hissediyordum. Ve her zaman da hissettiklerim gerçek oluyordu. Neyse. Kafama çok takmadım. PDnim dışarda beklememi söylemişti. Bende kulaklıklarımı takıp gözümü kapatıp "BTS - The Truth Untold" dinlemeye başladım. Yarım saatten sonra birinin beni dürtüklediğini hissettim. Gözlerimi açınca. BAM!
Karşımda bir adet bana gülümseyen gözlerle bakan Jeongin gördüm.
IN:Hey uykucu. PDnim seni çağırıyor
EH:T-tamam.Geliyorum.
Hemen kalktım ve kapıyı tıklatıp içeri girdim. Ve karşımda Namı-Değer Stray Kıds'i gördüm.
Ah kalbim. Bana neden bunu yapıyorsun. Neyse kalbimle olan didişmeden sonra PDnim konuşmaya başladı.
PD:Eun Hae işte grubun. Stray Kıds!
Üyelerle şaşırmış bir şekilde bir birimize bakıyorduk.
CB:PDnim gerçekten yeni üyemiz bir kız mı?
LK:Ve Woojin daha yeni gitmişken?!
PD:Ben ne dersem o! Şimdi yurda dönün.Bugün izinlisiniz.Yurda gelmiştik. Evet her STAY'in rüyasının gerçeğini yaşıyordum. Bunlar sanki rüyaymış gibi geliyordu.
BC:Evet Eun Hae. Kendini tanıtırmısın?
EH:Ah evet. Ben Cha Eun Hae.2001.07.05 doğumluyum. Abim Cha Eun Woo'nun ve benim isteğim üzerine idol oldum. Annem bir doktor ve babam bir CEO. Başka sorunuz varsa çekinmeden sorun.
Han:Bence bizi tanıyorsun.
EH:Evet. Ben kiminle kalıcam peki?
FL:Benim odam boş. Sorun yoksa benim odamda kalıcaksın.
EH:Hayır yok.
BC:O zaman sen git eşyalarını yerleştir istersen.
EH:Tamam ama bir soru daha sorucam. Size Oppa diye mi sesleniyim yoksa Hyung mu?
SM:Nasıl istersen öyle seslene bilirsin.
EH: Tamam oppa. Felix oppa odaları gösterirmisin?
FL:Tabi. Gel hadi.Odama eşyalarımı yerleştirdikden sonra acıktığımı fark ettim. Aşağıya inmek isteyince Hyunjin oppanın kızgın olarak konuştuğunu duydum.
HJ:Ne yani bizimle kalmasına izin mi vereceğiz?! Ya o da Woojin gibi olursa?! Yada daha kötüsü.
BC:PDnim'in dediğini duydun. Ona alışmalısın.
HJ:Eğer ona kızarsam yada kötü davranırsam sorumlu ben değilim.Evet kesinlikle benim hakkımda konuşuyorlar. Gerçekten çok kötü olmuştum. Biasımdan bunu duymak. Çok can yakıyor. Aşağıya inip:
EH:Neden öyle olduğumu düşünüyorsun? Beni daha tanımıyorsun bile. Ben asla Woojin gibi biri değilim. Yani haberlere göre Woojin kötü biri. Ama ben buna inanmıyorum. Eğer beni istemiyorsan bunu açıkca söylemen yeterdi - dedim.
Hızla oradan geçip montumu alıp üzerime geçirip ordan çıktım. Şapkamı ve maskemide takıp gezmeye başladım. Hemen orada bir sahil olduğunu gördüm. Kafamı dinlemek için iyi bir yer olduğunu düşündüm ve gidip kumun üzerine oturdum. Sonra omzuma bir elin konduğunu hissettim ve ardından:
HJ:Özür dilerim
*Ve işte ilk kitabımın ilk bölümü. Umarım seversiniz. Her bölümün sonunda bir soru olucak. DM hep açık isteyen için ithaf ede bilirim. Teşekkürler.
Bölüm sorusu:Hangi KPOP gruplarını dinliyorsunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just You♡||Hwang HyunJin||
عشوائيMerhaba!Ben Cha Eun Hae.Evet adımdanda gördüğünüz gibi abim Cha Eun Woo.2001.07.05 Gunpo doğumluyum. Hikaye abimin benden istediği şeyden sonra başladı Ve bu yüzden ona her zaman minnettar olucam. *Başka insanlarında dilinden anlatım olabilir. *Hika...