Yeni bölüme hoş geldiniz yorumlarınızı ve sorularınızı Merakla bekliyor ve iyi okumalar diliyorummm 🌠
Yıldızı aydınlatmayı da unutmayınn⭐
__________________________Kendinden nefret edip aynaları kırmak kolaydır. Sorun; sonrasında ortaya saçılan binlerce; SENİ kim Temizleyecek? Nasıl tekrar parçaları eski hale getireceksin asıl mesele bu...
🍃
Burdan nasıl çıkacağımı rüyamı nasıl bitirilebileceğimi düşünürken.
Tahminim aksine hayatım da duymadığım yabancının tanıdık gelen sesi kulaklarımda yankılandı.
Karşımda gördüğüm canlı silüetin gözleri aksine duyduğum cümle ile şaşkınlıktan Ne yapacağımı bilemez halde çakılı kalmıştım.
Burası 'Abis' Buradan kurtulamazsın, onsra , Çıkış yok...
Duyduğum sözler karşılığında yalpalayarak karşımdaki Kişiye baktım.
Bir geri adım attım ve etrafıma göz gezdirdim.Şu an Sadece Karanlık bir odadaydık bulunduğumuz yer artık aydınlık değildi, sanki sürekli paralel evren geçişleri yapıyorduk.
Karşımda ve zifiri karanlikta tek görebildiğim parıldayan sihirli gözleriydi.Gözlerinde ki âdeta Alevi ve kırmızısını görüyordum.
Aniden arkamı döndüm ve karanlıkta koşmaya başladım, kaçmaya başladım
Koşuyordum ve koşuyordum... Boş bir sonsuzlukta ilerliyordum adeta. Ben karanlıkta Kalamazdım ve bu rüyadan uyanmak istiyordum.Bu bir Rüya Aleda çıkacaksın diyerek kendimi uyandırmaya çalışıyordum. Bu zifiri karanlıkta gözümün açık olup olmadığını bile seçemezken beni kovaladığına dair bir ses gelmiyordu.
Aniden Gür ve sert bir ses yankılandı kulaklarımda.
Lenora!
Aniden önüme geçti gözlerini görüyordum.
Hâlâ uyanmak için çaba harcıyor ve titriyordum.
Ve bulunduğumuz ortam aydınlandı. Bambaşka bir yerdeydim şimdi. Bütün oda aynalar ile kaplıydı...
Sadece yabancı bir adam vardı karşımda, Kalıplı ve beyaz teninde Renkli toz gibi görünen taş taneleri serpiştirilmişti yüzünde.Aynadan hareketlerine ve Kim olduğunu tartıyor düşünüyordum.
Araştırmalarıma göre rüyada gördüğümüz kişiler bir şekilde gördüğümüz sokakta yanımızdan bile geçen bir yabancıyı görebilirmişiz fakat bu dünyada olmayan bir varlıktı.
Dışarıda görmem imkansızdı.
O kadar sebepsizce tanıdık geliyordu ki.Aniden yüzünde ki toz tanelerinin yerini pürüzsüz bir cilt aldı. Gözleri...O korkunç ve insanın içini yakan kırmızı gözlerinin yerini Koyu mavi gözler aldı.
Kalıplı olan vücudu adeta bir heykeli andıran yapıdaydı.
Sonradan aklıma dank eden yansımada ki bu kıza baktım.
Ardından direkt saçıma dokundum ellerimin arasına aldım.İnanmıyorum bu gerçekten ben miyim?
Siyah olan saçlarım yerine, Adeta alev rengi almıştı yerini.Ellerimi saçımdan geçirdim. Ve odada ki yansımalarıma baktım.Gözlerimle tanımadığım yansımamı süzüyordum.
Balık etli vücudumun yerini ince bel ve mükemmel bir vücut almıştı.
Şu an delirmek üzereydim ben ne biçim bi Durumun ve rüyanın içindeyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Dünya Portalı Onsra
FantasyBen Olacaklardan habersiz sıradan uykuma dalmıştım.Burdan nasıl çıkacağımı rüyamı nasıl bitirilebileceğimi düşünürken.Kendimi bambaşka bir yerde bulmuş, ve tüm insanlığın bende dahil Sahte bir dünyada yaşadığımızı öğrenmiştim. Burası 'Abis' Buradan...