Ne bir doğuş ne de bir şanstı bu yolun Başlangıcı.Seçenek yok olmuştu.Ya bir son ya da bir Ölüm yazılmıştı bu Ruha. Fermanı Aciz çığlığında.İmzası ise gözyaşları ile yazıldı..._____________________
Yeni bölüme hoş geldinizzz. Sizi hikaye ile başbaşa bırakıyor ve iyi okumalar diliyorummm 🌠
🍃Aniden ellerim tiremeye başladı ayaklarım ona doğru adım atmak istercesine gitmek istiyordu fakat ben buna engel oluyor daha doğrusu büyük bir güçlükle yerimde sabit kalmaya çalışıyordum.
"Seni görmeyeli uzun zaman oldu epey güçlenmişsin..."Aniden yere çökmek zorunda kaldım.Ve ednaya baktım
"Ve Tekrar hatırlatayım Lorena... burası Abis Burada benim kurallarım geçerli Lorena..."
Tüm dediklerini aklımda tartarken dediklerini idrak etmeye çalışıyordum. Suratına baktığımda saçları beyazın çok parlak tonları adeta kristal kristal saçlarından ışık hüzmesi geliyordu veya artık benim gözüm kör olmaya başlıyordu.
Şu yaşında bile fazla güzelken gençliğini ayrı bir merak ediyorum.Fakat gözleri bunca ömrün yıllarına rağmen irisleri bile adeta capcanlı görünüyordu.Mavi gözlerinde sanırım okyanus gizliydi. Boğabilecek bir okyanus...
Aklımda bunları sorgularken gülümsemesi yüzüne yayıldı. Bu yaptığını görmesem beni şuracıkta öldüreceğine o kadar emindim ki.
Kaşlarımı çattım.Neden kimse sabit ruh halinde değil ki kime güvenebileceğime bile emin olamıyorum.
Boğazımı temizledim ve ayağa kalktım.
Edna," Lorena seni anlıyorum bir çok şey düşünüyorsun.Aklın karışık.
Fakat sana söyleyeceğim tek şey senin buraya ait olduğun,fakat Küçükken gözümüzün önünde kayboldun.Abis asıl evrenden bir şekilde,Normal Adem çoçuklarının olduğu dünyada yaşamaya başladın.Hatırlasana lorena.Neden o kadar çok rüyaları kontrol etme,sorgulama ve değiştirme yeteneğin var.Sen anlamak istemesende diğer insanlar yanında kendi güçlerin azalmaya başladı.
Hiç düşünmedin mi? Dünyada iken insanların yüzlerinden ve bedenlerinden çıkan enerjiyi.Ve nasıl bir insan olduğunu hemen kavrayabiliyordun.Sen farklısın lorena.Sen Abisdensin.Sen imoogi kötü ruhların avcısısın da.Sen bu evrenin kutsal parçalarındansın.şimdilik bunları yani kendini bilmen yeter, ve artık sakinleşmelisin. sana verilen görevleri yerine getirirsen zamanla anlayacaksın ve sonuca ulaşacaksın. Şimdi beni takip et ve o kanlı elini hemen temizle."
Elime baktı ve yavaş adımlarla kapıdan çıktı. Şu an gerçekten acıyla kurtulabilecek olsaydım camdan atlardım fakat bunların hepsi gerçekti.
Elime baktığımda akan kan bileğime kadar süzülmüştü fakat ufak bir acıma kırıntısı yoktu yüreğimde. Yürüyen bir ölü, mezarında kayıp bir kızdım.Yüreğimde artık bir acı kırıntısı hissetmiyorum.
Gözlerim ne cinayetler ne vakalar gördü.Bir çok atmayan kalp ve kaybolmuş insanların yakınlarının selzenişlerini görmüştüm.Fakat hepsinin öldüğünün bir kanıtı vardı. Solmuş kalpleri ve cansız bedenleri vardı fakat benim ne bir somut delilim ne de bir kanıtım var.Beni bulan arayan da yok...
Düşüncelerimden sıyrılıp Derin bir nefes aldım ve adımlarını takip ederek arkasından ilerledim.
Hastane gibi görünen bu binada odalar ve asansör bile vardı uzun koridordan geçtik ve 8 kat aşağı indi-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Dünya Portalı Onsra
FantasíaBen Olacaklardan habersiz sıradan uykuma dalmıştım.Burdan nasıl çıkacağımı rüyamı nasıl bitirilebileceğimi düşünürken.Kendimi bambaşka bir yerde bulmuş, ve tüm insanlığın bende dahil Sahte bir dünyada yaşadığımızı öğrenmiştim. Burası 'Abis' Buradan...