Yeni bölüme hoş geldinizz iyi okumalar diliyor güzel yorumlarınızı merakla bekliyor ve Sizlere iyi okumalar diliyorummm. Yıldızı aydınlatmayı da unutmayın 🦋
Kulaklarımda işittiğim ses ise daha bu Yaşadıklarımın yolun başlangıcı bile olmadığını hissetmiştim " Lorena, bunu yapmak zorundaydım. işte Gerçek dünyayı şimdi görmeye daha yeni başladın."
Duyduğum tanıdık ses ile karşıma gelen sima Edna idi.. Peki bu neydi şimdi? Beni kurtarmaya çalıştığı veya dediği iyilik bu muydu?
Madem hiç bir zaman gerçeklikte yaşamamış ve Abis'e aitmişem niye yine bu dünyaya tıkılıyor.Ve bu bedende uyanıyordum
Kulağımda yankılanan ses yok olurken.
Karşımda ki Baba denilen şahısı bir an olsun unutmuştum.İçimde o kadar çok his karmaşası enerji vardı ki Dışarıda gördüğüm cinayeti sorgularken nasıl bir durumda olduğumu tüm bunların neden beni bulduğunu öğrenmem gerekti.
İçimde ki nefret duygusu kabarırken Düşünce akışımda bir çok olay dönüyordu. Fakat şu an burada bir süre kalmak zorunda görünüyordum.
"Gidiyoruz!"
Aşağlık kompleksli babanın Arkasından ne kadar gitmek istemesemde yürümek daha doğrusu bu kol değneği ile ilerlemeye çalışmak zorundaydım.
Tekrardan lüks bir arabaya bindiğimizde çenemi sıktığımı ise ancak şimdi dişlerim sızladığında anlamıştım.
Ben bu beden de bilmediğim başka bir ülkede tanımadığım insanların yanında ne yapacaktım?...
Ne zaman geldiğimizi anlamadan koskocaman bir gökdelenin otoparkına girmiştik.( Medya da fotoğrafı var)
Bu kadar gösterişli ve büyük bir yer göreceğimi tahmin etmiyordum.
Kocaman bir binaya girmeden Adını okumuştum ' Hera Palace'
Gözlerim bu kelimelerin üzerinden süzerek geçerken içimde âdeta tonlarca oturmuş bir ağırlık oluşmuştu.Neden içimin ve duygularımın bu kadar değiştiğini anlamaya çalışıyordum.
Sanırım bu şehir de gördüğüm en yüksek bina idi.
Girişte şık giyinmiş insanlar sanırım burada oturan kişiler sadece saygın ünlü kişileri oluşturuyordu.
Bu görkeme ve şöhret havasına bakılırsa tahminim doğru olabilirdi.Sadece ve sadece kendini beğenmişlik ve bencillik havası kokuyordu.
Evet ben de ilk defa böyle bir şeyin olabileceğini varlığını hissedemez, düşünemezdim basbaya iliklerime kadar hissediyordum.
Her geçen selam verirken asansöre binmiş bu koca asansörde dokunmatik Tuşlara yönelmiş ve 80. Katı tuşlamıştı.
80. kat Tahminim doğru imiş.
Her yer altınlarla döşenmiş,değerli taşlarla süslenmiş bu koridora otomatik açılan kapının hemen yanında duran siyah bölmeye elinde ki Kartı çıkarmış ona okutarak otomatik girmiştik.Gözlerimle içeriyi süzerken en üst çatı katında olduğumuzu anlamıştım. Büyük Kelimesi buraya az kalır bir genişlikte ve her yeri bambaşka şekilde süslenmiş döşenmişti.
İrislerim Gelen kişiyi süzerken o hızla yanıma gelip aniden sarılmıştı.
Şu an kaskatı kesilmiş ve karşımda ki Gerçekten Hera adının taşıyacağı kadın karşısında açıkçası donakalmış hayran olmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Dünya Portalı Onsra
FantasyBen Olacaklardan habersiz sıradan uykuma dalmıştım.Burdan nasıl çıkacağımı rüyamı nasıl bitirilebileceğimi düşünürken.Kendimi bambaşka bir yerde bulmuş, ve tüm insanlığın bende dahil Sahte bir dünyada yaşadığımızı öğrenmiştim. Burası 'Abis' Buradan...